Gå til innhold

kvinner er late og kjedelige i sengen!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lumbajack

dette problemet kan deles inn i tre punkter:

1. kvinner tror ikke menn kan fake orgasmer. menn KAN fake orgasmer, og noen menn GJØR det også. kanskje nettopp din mann? bare gi opp, hvis han er av typen som gjør det innrømmer han det ALDRI. lev i usikkerhet, og lykke til neste gang dere har sex.

2. kvinner tror ikke de kan gjøre noe feil i sengen: menn blir jo tilfredstilt UANSETT. dette er feil, se punkt en. i tillegg ville nok mange kvinner blitt rimelig overrasket over å høre samtaler mellom menn om hvor mange kvinner som faktisk er HÅPLØSE sexpartnere.

3. noen kvinner er lite kreative og legger seg bare godt til rette, sprer beina, lager noen stønnelyder og INNBILLER seg at mannen får nytelse. samtidig planlegger hun hvordan hun skal beklage seg over dårlig sex i neste samtale med en vennine.

noen kvinner som kjenner seg igjen? de sinteste og mest protesterende svarene vil i denne tråden komme fra kvinner som kjenner seg igjen i min beskrivelse. disse vil bekrefte mitt poeng med måten de aggressivt motsier meg, og måten de kommer med uttalelser som "og dere menn tror kvinner får orgasme bare fordi dere får det", eller "dere menn tror dere er hingster som kan tilfredstille kvinner bare fordi dere har en kukk etc. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Fortsetter under...

Jeg er mann og kjenner meg overhode ikke igjen. Mye mulig fordi jeg ikke får pult...det får i det minste du.



Anonymous poster hash: 942df...057
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ikke igjen.

Opplever man sexen slik så burde man kanskje ikke ha sex med vedkommende. Gjelder begge kjønn.

Endret av kattaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Noen av de er det, Andre er det ikke

jeg la akkurat merke at denne tråden er fra 2003........Den er 11 år gammel

hva er poenget med å dra opp 11 år gammle tråder ?

Endret av Rhaegar Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vase fjase innlegg... Er veldig stor forskjell mellom folk i sengen, og du har tydligvis vært til sengs med noen du ikke passet over ens med. De fleste kan vel kjenne seg igjen i å ha vært borti slikt og mye annet fra tid til annen, men vi menn er ikke alltid så veldig mye bedre heller. Fikk selv et slag i tryne i senga en gang fordi jeg plystret en melodi uten at jeg tenkte over det, da var det jeg som bare lå der og var en helt annen plass mens hun jobbet for harde livet. Så går begge veier og selv den råeste i senga kan være drittkjip til tider. Å slike innlegg som dette er bare fjas for å provosere og ikke noe konstruktivt i. Frustrerende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langsinte dere er. Tråden er 11 år gammel.



Anonymous poster hash: ad36f...55a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...