Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 vet neon dette? og er elkjøp et billig sted å kjøpe dette eller bør jeg dra en annen plass..?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Koster rundt tusenlappen. Elkjøp er nok ganske billige, ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg kjøpte selv nettopp, vel, for en måned siden, og da hadde jeg undersøkt prisene overalt. Det billigste da var å kjøpe gjennom elkjøp sine nettsider (selv med porto i tillegg ble dette litt billigere enn i butikken). Ble vel så vidt over 1000 kr. Minnekort kjøpte jeg gjennom ebay i england (sparte ca hundre kr på det).
Drua Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Må man ha minnekort til ps2? ← Ja, ellers får man ikke lagret mens man spiller.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Playstation 3 kommer jo i løpet av neste år så det ville jo vært bedre å vente. Koster en del da, men...
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Ja, ellers får man ikke lagret mens man spiller. ← Man må ikke ha det for å spille. (Men for å lagre må man det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå