Tresoria Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 I dag er det to år siden jeg hadde besøk av bestemoren min. Hun hadde ikke sett leiligheten vår før så hun var spent på å se hvordan vi hadde det. Mamma hadde kjørt og hentet henne og kjæresten hennes tidlig på morgnen. De var her i mange timer. Kjæresten hennes som hadde begynnende demens og ble fort urolig så min kjære tok han med seg ut på en liten gå tur så dagen ikke skulle bli så lang for ham og da roet han seg veldig. Bestemor syntes at vi hadde en fin leilighet og så var hun veldig fornøyd med mitt valg av partner. Vi hadde en kjempe fin dag sammen. Litt kortere enn tre måneder senere døde hun og selv om det om noen måneder er to år siden så savner jeg henne så veldig. Likevel føler jeg meg utrolig heldig som fikk ha et så nært forhold til henne i så mange år og at jeg nå har så mange gode minner om henne. Hun var et fantastisk menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Ja, bestemoren din var et flott menneske. Selv om jeg ikke kjente henne så godt, husker jeg henne som snill og varm og med masse glimt i øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå