Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er det det heter, men vi skrev aldri under dette papiret på sykehuset om hvem som er faren (?) og at vi vil ha delt foreldreansvar (Vi er samboere). Fikk beskjed om å ta kontakt med folketrygden,men klarer ikke finne ut hvor de ligger her jeg bor... (Skedsmo kommune) Ligger det under NAV?

Hjelp?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke om det er det det heter, men vi skrev aldri under dette papiret på sykehuset om hvem som er faren (?) og at vi vil ha delt foreldreansvar (Vi er samboere). Fikk beskjed om å ta kontakt med folketrygden,men klarer ikke finne ut hvor de ligger her jeg bor... (Skedsmo kommune) Ligger det under NAV?

Hjelp?!?

Samboere er likestilte med gifte, så han er automatisk registrert som faren. Trygdekontoret ligger vel i Solheimsgt i Lillestrøm?

Skrevet

det samme skjedde da jeg fikk jenta mi for fire år siden. bortsett fra at jeg ikke var sammen med barnefaren, men han måtte i etterkant på folkeregisteret for å skrive under. ikke folketrygden.

Skrevet

Jordmor kom med farskapserklæringspapiret til oss på en av kontrollene. Da sa hun det at vi måtte skrive under på det fordi vi ikke var registrert samboere, men at om man var registrerte samboere eller gift, så var det nye regler som sa at da var barnet automatisk under begge foreldre, og et slikt skjema ikke trengtes. Så da er nok det i orden for deg og partneren din da :)

Skrevet

Hjelp?!?

Ditt lokale Nav kontor, ja...

Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Da ordner det seg nok, hvis ikke får jeg ta kontakt med NAV...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...