Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Alle de hysteriske kommende brudene her, skremmer jo vettet av en stakkars mann som drister seg inn på denne siden... Slapp av litt da jenter, dere går jo fullstendig berserk i bryllupsforberedelser! Faktisk ganske komisk, dessuten.... Hilsen en mulig brudgom(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Oisann! Hva gjør du her inne da dersom du ikke tåler oss komiske og hysteriske bruder 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 Hva er det som skremmer deg mest? At vi viser frem kjoler, blomster og invitasjoner?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Dere brudgommer behøver ikke å bekymre dere. Denne siden ble oppfunnet nettopp for at vi "hysteriske" bruder IKKE skal måtte behøve å "skremme" dere stakkars sarte brudgommer! Hadde jeg ikke hatt denne siden, så hadde jeg muligens "kvalt" min fremtidige ektemann med alt bryllupssnakket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 jeg slapper helt av jeg Og jeg har ikke på noen måte skremt han jeg skal gifte meg med, det er jo det viktigste 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Som noen sa her inne; det er veldig konsentrert på disse sidene. Og det kan virke som om vi ikke snakker om annet. Men vi har dette forumet fordi at vi skal få diskutert litt rundt bryllupet. Tviler på at det er så mange som er hysteriske når de snakker med venner eller kjæresten.... Så jeg skjønner ikke helt problemet ditt....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Big Brother II Skrevet 29. mars 2002 #7 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg er slv mann. Jeg har lagt inn mange innlegg her. Jeg synes dette er en fantastisk side. Det er mange som skal gifte seg. Og det er fint å kunne utveksle ideer med andre i samme båt. Det er ikke akkurat slik at noen av oss er eksperter på det vi tross alt bare helst gjør en gang i livet. Hilsen en brudgom. Stå på alle sammen. Og Dere. Jeg synes mest synd på henne som hadde en mann som var utro en mnd. før brylluppet. Ikke på en brudgom som ikke tåler litt hysteri før bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. mars 2002 #8 Del Skrevet 29. mars 2002 er dere så lett skermte da..... *ler* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Hvor finnes det forresten en slik side som dette for oss menn? Hva skal vi ha på oss, hva skal vi si i talen, hva skal vi gi i morgengave?? Gi meg noen tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 31. mars 2002 #10 Del Skrevet 31. mars 2002 Vet ikke om det er en sånn side for menn, men dere er jo hjertelig velkommen til å være med oss også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #11 Del Skrevet 31. mars 2002 Det finnes slike sider for menn også. Har faktisk lest litt på både den norske og den amerikanske siten, men husker ikke om de har diskusjonsforum. Du finner linker til flere siter på ektemenn.no http://www.ektemenn.no/index.asp http://www.marryingman.com/ Kos deg! B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå