Gå til innhold

Dere skremmer vettet av framtidige brudgommer!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Alle de hysteriske kommende brudene her, skremmer jo vettet av en stakkars mann som drister seg inn på denne siden...

Slapp av litt da jenter, dere går jo fullstendig berserk i bryllupsforberedelser!

Faktisk ganske komisk, dessuten....

Hilsen en mulig brudgom(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere brudgommer behøver ikke å bekymre dere. Denne siden ble oppfunnet nettopp for at vi "hysteriske" bruder IKKE skal måtte behøve å "skremme" dere stakkars sarte brudgommer! icon_smile.gif

Hadde jeg ikke hatt denne siden, så hadde jeg muligens "kvalt" min fremtidige ektemann med alt bryllupssnakket icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slapper helt av jeg icon_smile.gif Og jeg har ikke på noen måte skremt han jeg skal gifte meg med, det er jo det viktigste icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen sa her inne; det er veldig konsentrert på disse sidene. Og det kan virke som om vi ikke snakker om annet.

Men vi har dette forumet fordi at vi skal få diskutert litt rundt bryllupet.

Tviler på at det er så mange som er hysteriske når de snakker med venner eller kjæresten....

Så jeg skjønner ikke helt problemet ditt....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er slv mann. Jeg har lagt inn mange innlegg her. Jeg synes dette er en fantastisk side. Det er mange som skal gifte seg. Og det er fint å kunne utveksle ideer med andre i samme båt. Det er ikke akkurat slik at noen av oss er eksperter på det vi tross alt bare helst gjør en gang i livet. Hilsen en brudgom. Stå på alle sammen. Og Dere. Jeg synes mest synd på henne som hadde en mann som var utro en mnd. før brylluppet. Ikke på en brudgom som ikke tåler litt hysteri før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor finnes det forresten en slik side som dette for oss menn?

Hva skal vi ha på oss, hva skal vi si i talen, hva skal vi gi i morgengave??

Gi meg noen tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er en sånn side for menn, men dere er jo hjertelig velkommen til å være med oss også icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...