Helenia Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Jeg prøver å registrere meg hos Paypal slik at jeg kan gi bud på ting på ebay. -Men så er jeg veldig usikker på dette med å oppgi visakoden min. -Er det visakort koden dere gir til paypal når dere registrerer dere eller er det kode på et anna kort? Trenger litt hjelp! Hilsen Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Du oppgir visanummeret - det er dette du kan handle med rundt om i verden : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 Den firesifra koden de spør om for å verifisere kortet kommer på kontoutskriften din etter at du har registrert deg, om det var den du lurte på..... Det er IKKE kortkoden din. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helenia Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei og takk for svar! Har et spørsmål til; -prøver å registrere meg på ebay nå, men så står det at man må oppgi visakortkoden der... ...trodde det var poenget med paypal at man ikke skulle trenge å oppgi koden noen andre steder..?? Hva har dere gjort når dere har registrert dere på ebay? -Man må vel være registrert for å by eller? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 hei hvis du oppgir en hotmail adresse på ebay, så må du nok oppgi visakort nr, pga at de vil kun ha seriøse folk der! så hvis du har en online adresse eller jobb email adresse så trenger du ikke å oppgi visakort nr ditt der på ebay 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2002 #6 Del Skrevet 27. mars 2002 Bare et lite tips til senere anledninger ang. visanummer og kontonummer: Så et program(sikkert god morgen Norge)der var det ei bank dame(Fra DNB – tror jeg) som snakket om akkurat dette problemet.... hun sa let etter en "hengelås" på internettsidene....nederst på linjen (altså på rammen til siden) hvis hengelåsen er der så er det sikkert å gi fra seg koder. Jeg sjekket med nettbanken min, og der var hengelåsen Videre om dere tør er opp til dere, men hun sa i alle fall dette! Lykke til! _________________ Ine21212[ Dette Innlegg er endret av: ine2 den 2002-03-27 04:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå