Gjest Gjest_sara_* Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Smerter i ledd... Nå har jeg hatt vondt i rygg og ledd i mange måneder, og endelig ble jeg tatt seriøst av legen. Men det måtte jeg virkerlig jobbe for...Nå skal jeg inn på undersøkelse på sykehus, men det tar jo allverdenstid å få en time. Jeg har problemer med å arbeide og klarer ikke å trene...Har ikke så mye til liv for øyeblikket! Tror det er revmatisme jeg sliter med.. Er det noen andre som har erfaring med denne type sykdom, og kan gi meg noen tips hvordan jeg selv kan få en bedre hverdag FØR diagnosen blir stilt???
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg kan ingenting om revmatisme, men jeg vet det hjelper med infrarød badstue når man har vonde ledd og muskler... Spis omega3 også...... Smører kroppen din....
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Det finnes mange, mange forskjellige typer reumatisme. Vanskelig å gi råd uten diagnose.... Generelt lindrer varme smerten (og kulde forverrer den). Mange føler en forbedring etter lengre opphold i varmere land.
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg har barneleddgikt (JIA). Det siste gjest skriver om temperaturer stemmer ikke på meg ihvertfall. Det kan gjerne være kaldt, men det må være jevnt kaldt. således; opphold på Casas Heddy i desember var ikke noe sjakktrekk for min del. Var først dårlig i to uker da jeg kom ned, så to gode uker etterhvert som kroppen ble vant til varmen. Da jeg kom hjem fikk jeg en bedriten jul fordi jeg da kom tilbake til kalde Norge. Svømming hjelper meg mye, da kommer kroppen i gang uten for mye belastning. Lange varme dusjer om morgenen hjelper på morgenstivhet. Jeg tar Omega-3, men har ikke tatt det så lenge at jeg kan si om det utgjør noen forskjell. går pr. i dag ikke på noen medisiner (er ingenting jeg kan ta).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå