Gjest Hege Skrevet 2. februar 2003 #21 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg synes det er hyggelig at Sexysadie har funnet seg en elsker. Det jeg ikke synes er hyggelig er at hennes gledesutbrudd skal ende i munnhuggeri. Hva med å droppe dette med å grave fra gamle saker for å tygge dem på nytt i en tråd som handler om noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2003 #22 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg forstod deg nu, bedre sendt enn aldrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 2. februar 2003 #23 Del Skrevet 2. februar 2003 Det høres bra ut. Nyt det til fulle, SS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 2. februar 2003 #24 Del Skrevet 2. februar 2003 Ha det festlig med elskeren din SS! det er egentlig ganske deilig og spennende. Dessuten så er det jo "enklere" å styre unna ONS. Er dette en elsker som du kommer til å ha "fast" en stund, så er det stor fare for at en av dere vil bli forelsket. Og da blir det kanskje ikke så morro lenger.... ....Men det vet du sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #25 Del Skrevet 3. februar 2003 Synes det høres gøy ut jeg. Det skulle jeg også gjort om jeg var singel!!! Er litt misunnelig ja.... Men men - sex på meg hele helga også, da vi hadde barnefri 8) Nydelig :D suzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica Skrevet 3. februar 2003 #26 Del Skrevet 3. februar 2003 Jaja, du nærmer deg antallet 100 med storsmskritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 3. februar 2003 #27 Del Skrevet 3. februar 2003 Det er noen som har det........ Jeg tror jeg nesten er litt misunnelig på deg jeg SS Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maverick Skrevet 3. februar 2003 #28 Del Skrevet 3. februar 2003 Denne sexysadie tror tydeligvis at hver gang sola stiger opp over åskammen, så er det ene og alene med det formål å skinne på henne. ... og hvorfor må du konsekvent skrike ut dine bidrag her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #29 Del Skrevet 3. februar 2003 Jaja, du nærmer deg antallet 100 med storsmskritt... Og hva så?? Har du ett problem m at menn og kvinner finner meg tiltrekkende? Hadde du truffet meg hadde du blitt interessert i meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #30 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg tror kanskje at Veronica mener at du er slitt "slitsom" på det seksuelle planet. En dag har du har mannlig kjæreste, så har du kvinnelig kjæreste, deretter er det brudd, så er det div. ONS med men og kvinner og nå er det en ny elsker inn i bildet. Høres ut som om det er mer jobb enn det er gøy SS. Blir du ikke litt lei av å ha ett sexliv som høres mer ut som ett raceløp til flest mulig orgasmer. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #31 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg tror kanskje at Veronica mener at du er slitt "slitsom" på det seksuelle planet. En dag har du har mannlig kjæreste, så har du kvinnlig kjæreste, deretter er det brudd, så er det div. ONS med men og kvinner og nå er det en ny elsker inn i bildet. Høres ut som om det er mer jobb enn det er gøy SS. Milla Jeg har da aldrig sagt noe om at jeg har hatt en kvinnelig kjæreste??? Jeg har hatt samme kjæreste i 3 år og like etter jul ble d forbi mellom oss. Nu har jeg en elsker og vil fortsette m d så lenge jeg synes d er trivelig. Veronicka bør holde seg for god til å komme m slike små stikk. Hennes tråder er ikke like gode bestandige de heller. Du kan også moderere deg litt!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #32 Del Skrevet 3. februar 2003 Du vet at jeg ikke mente det slik SS, men det ville nok ikke skade sjelen din og trappe ned litt på "Deilig & Bifil" kjøret ditt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #33 Del Skrevet 3. februar 2003 Milla! Synes ikke du at du går for langt nu??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #34 Del Skrevet 3. februar 2003 Milla! Synes ikke du at du går for langt nu??? Ikke egentlig! Dessuten er du ikke så hårsår som de fleste andre her. Jeg lurer også på hvofor du hele tiden må fremheve at du er bifil- har du ingen andre egenskaper? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #35 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg lurer også på hvoror du hele tiden må fremheve at du er bifil- har du ingen andre egenskaper? Milla Jeg prøver å være ett godt menneske. Gjør du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #36 Del Skrevet 3. februar 2003 Jo- men noen ganger skinner min pure ondskap igjennom. Du har mye fornuftig å si SS men synes nok at du ikke trenger å si at du er bifil i enhver sammenheng. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #37 Del Skrevet 3. februar 2003 Du har mye fornuftig på lager Milla, men evnen til selvransaking eier du ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. februar 2003 #38 Del Skrevet 3. februar 2003 Nå har jeg fått med meg endel av sexysadies 2053 innlegg, og har ennå ikke lest ett eneste sted at hun er hverken bifil eller har hatt andre kvinner... Hva er det som feiler dere egentlig? Takler dere ikke at en jente har lyster? Det kombinert med at dette faktisk er en del av forumet hvor sex står øverst på agendaen på et kvinneforum for og av kvinner burde holde til at de som får frisyren i ulage av det at en jente er happy fordi hun har fått seg en elsker kan dra til seg blikket og gjenoppta diskusjonen om den beste fløtesausen. Makan. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. februar 2003 #39 Del Skrevet 3. februar 2003 Grattis SS! Kos deg og nyt det du har! Du får deg iallefall noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. februar 2003 #40 Del Skrevet 3. februar 2003 SS har da ikke skrevet noe om at hun er bifil, ikke i denne tråden i allefall?! Og om hun hadde, vi skriver vel om det vi er opptatt av alle sammen, og er man bifil så er vel det noe man er stolt av/har lyst til å skrive om på lik linje med alt annet?! Jeg syns det er fint å lese om andres lykke, gleder meg med deg, SS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå