Gjest Gjest_Snehvit_* Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei! Jeg skal ta silikon, skal på konsultasjonstime på neste mandag. Og lurer litt på andre som har tatt silikon sine erfaringer før og etter operasjonene! Og hvilke størrelser dere gikk fra og til. Jeg setter veldig pris på om det er noen som vil fortelle om sine historier! Takk på forhånd for svarene! :bukke:
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Gikk fra en B til en C, hadde 250ml i hver, men formen ble helt feil (satt for langt inn mot midten av brystkassen, så helt rart ut). Så etter en stund fjernet jeg dem og har nå en B igjen, men er mer fornøyd nå enn med innleggene (har vel bare godtatt de naturlige puppene mine på et vis), bare litt surt med arrene... Men jeg er heldigvis ung og huden trakk seg derfor fint tilbake. Be om referanser fra tidligere pasienter/kunder, og spør om det har vært misfornøyde kunder og hva de er misfornøyd med. Det viste seg at selv om denne kirurgen var godt ansett så var det mange tidligere pasienter som var misfornøyd med akkurat det samme som meg...
Gjest Gjest_Snehvit_* Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hmmm.. ja, jeg får ta og forhøre meg litt om tidligere tilfeller. (Får bare håpe at de ikke er sånne som sier alt som så roserødt!) Var hos en på en konsultasjonstime for sånn ca et år siden, men da skulle jeg gå ned i vekt, så da anbefalte han meg å vente litt. Han var utrolig flink, og ærlig ikke minst! Det eneste problemet er at han skal pensjonere seg, så da kunne han ikke oppfølge meg. (han var utrolig ærlig, en vanlig lege hadde nok bare operert, og så i ettertid når de ble pensjonert sagt: oj, jaja jeg er pensjonert jeg! ) Tusen takk for svaret! Hvis det er flere som har erfaringer, fortell gjerne! Fint å vite hvordan andre har opplevd det!
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Vil bare tipse deg om dagboka til CeeCee som ligger inne Generell dagbok her på KG jeg. Der er vi mange jenter/damer/kvinner som deler erfaringene og tankene vi har hatt når det gjelder brystforstørrelse
vylita Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 hei:) vil si det at du bør ta en titt på ceecees dagbok, den er super. men tenkte jeg kunne skrive litt om mine erfaringer. mine nye flotte attributter feirer 2 måneder på lørdag, og jeg er personlig veldig fornøyd. jeg var på fler konsultasjoner, men endte til slutt opp på nobel clinic, og jeg er utrolig fornøyd med både personalet(ikke minst kirurgen) og resultatet så langt. jeg hadde en liten a-b cup(kom ann på bh) og har nå en fin c. la ikke inn så mye, 230, men siden jeg e svært smal over ryggen og har en smal kroppsbygning passet dette meg perfekt:) jeg skal ikke legge skjul på at den første uken så var det utrolig vondt, støl som pokkern og klarte ikke noe selv. så takk gud for min utrolig snille samboer og mammaen min somhjalp meg med vasking av hår og innkjøp:) jeg ville gått til fler konsultasjoner og funnet ut hvem jeg likte best. og les masse om emnet. ceecee har lagt ut flere kjempe gode sider. både norske og engelske. for det er komplikasjoner du skal være obs på, men heldigvis går det som regel bra. jeg for min del har foreløpig klart meg uten særlige komplikasjoner. tålte ikke tapen, så smører nå med aloe vera krem 3 ganger daglig, blitt rutine det også men les ceecee sin dagbok, mange som har forskjellige erfaringer og kjempe gode råd ombåde før og etter operasjon. for det er virkelig noe du må være sikker på lykke til.
Gjest Gjest_Snehvit_* Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Tusen takk for svaret! Jeg har begynt å lese på ceecees dagbok, men den er på 31 sider.. så det tar litt tid!!! Men skal prøve å få lest den ferdi til imorgen. Skal på konsultasjonstime da! Er det noen spørsmål du mener at det er viktig å spørre om??? Jeg blir veldig glad for tips!! :bukke:
Kristina79 Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Hei, hei! Jeg er ny her i forumet, og syns det virker bra. Jeg fikk lagt inn silikon igår, 295ml i hvert bryst. (Gikk fra en liten A-cup til C-cup). Er storfornøyd med resultatet, og er i overraskende fin form :-) Har ikke behov for smertestillende. Lurte på om du har operert nå, og evt hvordan det gikk og om du er fornøyd? Er fint å dele erfaring med andre som også er ganske nyoperert! Håper å høre fra deg, eller noen andre i samme situasjon! Later then
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Vil igjen anbefale dagboka til CeeCee.. Der er vi en gjeng jenter/damer som deler erfaringer omkring brystforstørrelse og det kommer stadig med noen nye.. Den siste operasjonen der var vel 3. januar, så temmelig nyoperert.. Så dit er du hjertelig velkommen
Crianza Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Vil bare si at jeg støtter de som anbefaler CeeCee' s dagbok. Den er helt knall for oss som har tatt eller vurderer brystforstørrelse. Jeg gikk fra 70/75A til en fin C med 300cc under muskel.
Debra Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 jeg gikk fra 75a til 75c, kejmpe fornøyd. 260 ml ihver.
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 hei! bare lurer på hvor jeg finner ceecees dagbok jeg..hehe.. er ikke så kjnet inne på her se:P
Grønt blad Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 hei! bare lurer på hvor jeg finner ceecees dagbok jeg..hehe.. er ikke så kjnet inne på her se:P http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...5&hl=Ceecee
Cosmopolitan Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 Men varer implantatene hele livet? Har hørt at man må ta de ut etter 10 år eller noe, og da blir puppene bare enda styggere?
ehv61 Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har hatt mine implantater i 11 år.Har aldri hatt noen problemer. De er like fine. Har også hørt at de må skiftes ut etter 10 år.Vet ikke helt hvorfor. Noen som har svar på det?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg har nettopp vært på konsultasjonstime på nobel clinic, og han legen der anbefalte meg å ta rundt 300gram +/-.. Han ville også at jeg skulle legge inplantatet oppå muskelen.. noen som vet om dette blir pent? regner med at legen vet hva han gjør, men er uansett greit med fleres kommentarer rundt det. er veldig usikker da, på hvordan det blir, og hvilke konsekvenser det vil få for treningen min.. noen tips råd
Saeria Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Så lenge du ikke har minimalt med hud, så blir det nok pent og det vil ikke forstyrre treningen. Det synes bedre når man trener bryst hvis implantatet ligger under muskelen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 jeg ville lagt innleggene under muskelen, det ser mye mer naturlig ut. synes ærlig talt det er litt rart å anbefale å legge dem over dersom det man er ute etter er fine og naturlige pupper...
Saeria Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 Har man godt med vev til å dekke implantatene, vil en kunne få et pent og naturlig resultat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå