Gå til innhold

Ny idè: HERREGUIDEN!!!!!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lumbajack

hadde det enda bare vært en spøk... og hva hårvekst angår, kvinner blir også hårete når de ikke barberer det bort, noe menn også kan, og noen menn også gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såda, lumbajack, ikkje øydelegg stereotypane no då.

Trøst deg heller med at kvinner kun er opptekne av:

1. Makeup, og å gjera seg fine for mannen

2. Shopping, og å bruka pengane til mannen

3. Barn, for det er kun dei som kan barn

4. Bryllup, for alle vil stå kvit brud

OK? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, hvor lenge har dere hatet menn? er dette et OTTAR forum?

trist å se at dere vet så lite om hvordan menn egentlig er. kanskje fordi dere sitter på et forum hele dagen, istedenfor å treffe menn, men det har dere vel kanskje gitt opp fordi dere ikke fikk noe... derfor sitter dere her og dikter opp historier...

patetisk.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet en ting til til Herre-forumet...

Vet ikke hva vi skal kalle det, men det skal være for menn som er lettere hårsår... Og som synes at kvinner er patetiske... :kul:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe så LURT da ...en manneforum ! :D

og så masse gode forslag til hva som burde være med på de sidene ....

*tenke tenke ..kommer jeg på flere? ...hm ...gruble*

JA ! det må jo være et "diskuter kvinnfolks svake sider og dårlige egenskaper" der ...så kanskje vi kan slippe slike tråder her i fremtiden ...DET hadde vært noe det ....et koselig Kg .... :)

hehe

ellers har dere vel allerede listet opp de viktigste punktene ... :ler:

og hvorfor i allverden skal vi ikke få lov å glede oss litt over denne tråden når vi har måttet finne oss i så mye negativt de siste par måndene fra menn her på Kg? :o bare rett og rimelig det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke kan lese, eller er emnene Sigar og Cognac glemt?

Det finnes kanskje noen "fornuftige" menn der ute som er opptatt av det gode liv. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA ! det må jo være et "diskuter kvinnfolks svake sider og dårlige egenskaper" der ...så kanskje vi kan slippe slike tråder her i fremtiden ...DET hadde vært noe det ....et koselig Kg .... :)

hehe

:ler:

hehehe... Ja det kan du tro... Blir ikke mer krangling og dritkasting her da!.... :roll::wink::sjarmor:

Forøvrig har dere glemt denne: Flotte damer jeg later som jeg har knullet og fullt ut tilfredsstillt.....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og som en av strengene på Lasses forum, så kan det i fullt alvor og med en overbevisende undertone diskuteres erfaringer med sykepleiere (pleiersker for de som har passert 45) som hjalp dem med en runk dengangen de lå på sykehuset med armbrudd etter guttetur i slalåmløypa.

Selvfølgelig var alle pleierskene nydelige, hadde kjempestore pupper og slikket seg kåt rundt munnen når de utførte denne gode gjerningen.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Hvis jeg som herre skal ha noen glede av dette eventuelle forumet må det nok flere emner til!

1) Kunsten å pille seg i nesen mens man kjører bil UTEN at andre ser det!

2) Vask av hvitt og farget tøy6 - teori og praktiske øvelser

3) Hvordan bli forbikjørt uten å bli lynforbannet - workshops på E6

4) Hvordan røke en hånd-/lårrullet sigar uten å hoste?

5) Montering av IKEA-møbler UTEN banning og svetting - teori og praktiske øvelser

DA vurderer jeg å komme ut av anonymiteten og registrere meg som bruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for all respons!!!!

Dette ville nok bli et kjempe forum!!

Særlig hvis vi får med et eget for historiene som Maiken refererer til (selv om alle vi jenter skjønner at gutta juger :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg som herre skal ha noen glede av dette eventuelle forumet må det nok flere emner til!

1) Kunsten å pille seg i nesen mens man kjører bil UTEN at andre ser det!

2) Vask av hvitt og farget tøy6 - teori og praktiske øvelser

3) Hvordan bli forbikjørt uten å bli lynforbannet - workshops på E6

4) Hvordan røke en hånd-/lårrullet sigar uten å hoste?

5) Montering av IKEA-møbler UTEN banning og svetting - teori og praktiske øvelser

DA vurderer jeg å komme ut av anonymiteten og registrere meg som bruker!

Jepp, dette må definitivt til på herre-guiden *ler*

Men hva med et forum for bearbeiding av traumatiske shopping-opplevelser da? Det er jo en kjent sak at dere menn lider værre enn værst når dere må være med dama på shopping - *ler*- det er sikkert et enormt behov for å få bearbeidet dette...lette på trykket , og å diskutere hvordan man kan ungå å være med dama på shopping :hoho: Am I Right? :ler:

Og hva med et : øve seg opp til å greie å gjøre to ting på en gang forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Virgo, Virgo!

Å gjøre to ting på en gang er minst en for mye! Jeg trodde det skulle være realisme i dette!

Når det gjelder shoppingtemaet hører det selvsagt med - jeg glemte det av den smått pinlige grunn at jeg selv er minst like utholdende når det gjelder shopping som når det gjelder andre områder der utholdenhet blir satt pris på... :o

Ellers glemte jeg en klassisk mannsworkshop: Er argumentene svake; hev stemmen og se sint ut!

:evil: :evil: :evil: :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo, Virgo!

Å gjøre to ting på en gang er minst en for mye! Jeg trodde det skulle være realisme i dette!

Når det gjelder shoppingtemaet hører det selvsagt med - jeg glemte det av den smått pinlige grunn at jeg selv er minst like utholdende når det gjelder shopping som når det gjelder andre områder der utholdenhet blir satt pris på... :o

Ellers glemte jeg en klassisk mannsworkshop: Er argumentene svake; hev stemmen og se sint ut!

:evil: :evil: :evil: :briller:

hehehe ...fikk en sms om det å gjøre to ting på en gang ..husker ikke hvordan den var ..*tenke*....men der greide dere to ting på en gang altså .. :ler:

skal vi se ....å gå - og å klø dere på ba***** på en gang .... og

å ta en skikkelig rotbøyte på byen - og å glemme at dere hadde dama med ...

den tredje husker jeg ikke ..

:hoho:

hehe og den med å heve stemmen å se sint ut - den er gjennomskuet hehe

forrsten - vurdert å registrere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Balle-måling !

:enig:

Menn simpelhen elsker å konkurrere seg imellom. :lol:

Og ikke missforstå, dette er ikke negativt laddet.

Jeg synes he-man typer er vanvittig herlige menn :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...