Gå til innhold

Hjelp meg å finne noe


Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Søsteren min må slutte på skolen for 2. gang pga sykdom :tristbla: Hun er kjempelei seg, vil egentlig ikke, men det nytter ikke for det er et krevende heltidsstudie (finnes ikke i deltid) og hun er ikke frisk. Men hun sier hun blir deprimert av å gå og ikke ha noe å gjøre, og det er jeg bekymra for også. prøver å finne noe til henne som hun kan gjøre; kurs, deltidsstudier, hobbyer o.l. Kan dere hjelpe meg? Hun er 22, bor sentralt i Oslo og er veldig kreativ, interessert i kunst, interiør, forming, tegning, fotografering og sånne type ting (og veldig flink!! det er interiørarkitekt hun vil bli da...). alle forslag mottas med takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta noen fag innen interiørdesign eller foto da? Om hun avtaler med skolen så kan det hende hun får følge noen fag og så ta eksamen som privatist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine forslag, men problemet er at hun er kjempeflink, kan så masse, og at alt blir så grunnleggende og enkelt for henne liksom... hun har allerede 2 år med interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å hospitere på kurs på KHiO hvor de har interiørutdanning. Nå skal jeg ikke si at det er lett å få plass på kurs, men det er verdt et forsøk. Vet i hvert fall om folk som har gjort det før, for få år siden. Ellers er det jo i hvert fall endel kunstnere og fotografer som vil ha assistenter eller "lærlinger" hos seg, trenger sikkert ikke være på deltid bestandig. Jo mer man kan fra før, jo mer utbytte vil jeg tro man kan ha av noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...