Gå til innhold

Angst?Virus -> balansenerven ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk virus på balansenerven for 3 måneder siden ,- men det går mye bedre enn for den første uken! :) ....Svimmelheten min er borte, men kommer kanskje litt når jeg er over-varm, ellers ikke någet spesielt.

Men eneste igjen som plager meg litt er hodet mitt -

som om noen blåser - plystrer - i hodet mitt hehe ,- har dere sånn? er ikke 24 timer daglig nei, heldigvis....

tja men det verste er ubehagelig følelser i kroppen.

- av og til kjennes halsen min kvalt

- ubehagelig følelser i armer og beina - som "innevendt gåsehud",

som man frykter for noe UTEN GRUNN. Det bare kom plutselig når jeg ikke

frykter noe.

Jeg satt og slappet av i lenestolen så kom det plutselig, kjennes så ubehagelig som jeg var redd for noe så plutselig borte...Så det er angst eller hva for noe?

Kan det være at virus er ikke kommet over så kan ha påvirket nerver i kroppen som man kan føle så ubehagelig, så nøyaktig vet jeg ikke hehe :D

Men puster rolig forde, ikke mange ganger hjertet mitt banker litt fortere, men ikke så fort nei, lissom etter rolig jogging f.eks.. nei ikke så fort...

kan fokusere litt på den når det skjer, men ikke ofte nei.

Jeg har ikke problem med å puste...... hmm........

Nei, bare ekkel følelse i kroppen min.....når man får slik, så får man ikke sitte i ro så fordi lyst å bevege seg vekk.... hmm.....

Av og til har ikke sånn på leeenge - jeg er ikke redd for noe!

Jeg omgås med venner - liker å møte familien min - har kjæreste - er med på ulike sosialarragementer....

hrrmff..... kanskje det vil gå over etterhvert håper eg så..

takk takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...