Gå til innhold

Diane

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt Diane i to måneder. Dette er p-piller som skal hjelpe mot kviser, men jeg har fått MASSE kviser etter at jeg begynte på Diane. Ikke er det normale kviser heller, men mere byller. Huden har også blitt veldig tørr og eksem-aktig. Vil dette gå over, eller bør jeg bytte p-piller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Diane i 10 år, og har ingen negative opplevelser med denne.. Synes du bør snakke med legen din, for å høre hva som er normalt...

Skrevet

Jeg har gått på Diane i ca en måned nå. Har også opplevd at kvisene har blitt mye verre...de popper fram både her og der, og ofte kommer de som underjordiske byller også... Men jeg har hørt at dette er naturlig i starten. Det er kroppens måte å kvitte seg med fettstoffer som allerede sitter i porene dine. Først når disse er "tømt ut" av kroppen, begynner huden å renses og få mye mindre kviser. Jeg er veldig spent på hvor lang tid det kommer til å ta, men jeg stoler på at det blir bedre etter hvert. Legene sier jo ofte at du må gå på den i minst 2-3 måneder før du ser den reelle virkningen av dem.

Tror nok kroppen din er inne i en fase nå...Bekymre deg ikke, jeg tror det blir bedre etter hvert:)

Skrevet

Blir verre føst, og bedre etterpå. Gi det tre mnd!

Skrevet

Trådstarter her

Takk for svar. Det som bekymrer meg er at jeg også får kviser der jeg normalt ikke har hatt kviser tidligere (i hårfestet på hodet og på rompa... Ikke gøy). Bør jeg likevel gi det mer tid?

Skrevet

Jeg ble mye verre til aa begynne med da jeg gikk paa Diane (3-4 mnd). Skikkelige byller! Saa grusom ut, men etter det gikk over har jeg aldri hatt saa perfekt hud. Det blir nok bedre sakl du se. Lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...