Gå til innhold

analsex..i fylla, halvveis ufrivillig..

Fremhevede innlegg

Gjest gjest..forvirret
Skrevet

hei. visste ikke om jeg skulle poste dette emnet under samliv eller seksualitet, men jeg poster det her.

Saken er at for et par uker siden skjedde det noe som jeg har tenkt en del på og som var ganske ubehagelig. Det som skjedde var at jeg var på besøk hos kjæresten min, som bor på en annen plass i landet enn meg. Vi har kun vært sammen i knappe tre måneder, men vi har det kjempegodt ilag på alle måter. Det vil si både sosialt, følelsesmessig og seksuelt.

Men vi er som sagt rimelig ferske kjærester enda..så det som skjedde kom ganske så brått på meg. Jeg er forresten 22 år, han er 1 år eldre. Vi hadde vært ut på byen en tur, og var ganske brisne begge to (ikke ordentlig fulle, men litt på en snurr..) Da vi la oss begynte vi å ha sex, ordentlig deilig sex synes jeg, og begge var veldig med. Midt i akten når han lå oppå meg, så spurte han plutselig: "har du noen gang prøvd analsex?" Jeg svarte som sant var at nei, det hadde jeg ikke. Jeg ble ganske så overrasket over spørsmålet, men greti det. Jeg spurte tilbake, og det hadde ikke han heller. Så sa vi ikke mer, og bare fortsatte med sexen. Litt etter så bytta vi stilling til doggy, som vi begge liker veldig godt og ofte pleier å avslutte med. Han tok meg litt på vanlig måte, så plutselig trakk han seg ut, og forsøkte litt med pikken foran anus. Jeg kjente at jeg ble litt stressa og bekymra, men sa ingenting. Jeg var ganske kåt jeg og, men hadde egentlig ikke lyst til at han skulle ta meg i `det` hullet`, hvis dere skjønner. Men dumme meg sa jo ingenting da. Han forsøkte litt med fingeren sin og det gikk helt greit. Så prøvde han med pikken, han kom ikke særlig inn med det, og jeg trodde han ville gi seg. Men så plutselig tok han et dypt støt, og hele pikken smatt inn bak. Den smerten jeg følte da var voldsom. Jeg rykket til og hoppet nærmest bortover i senga mens jeg hylte høyt. Jeg ble liggende slik ei stund for det var så ubeskrivelig vondt. Da vi lå der på senga, så sa han at jeg var nok ikke avslappa nok, og at vi måtte prøve med litt mere glidemiddel. Jeg sa at jeg trodde vi skulle gi os,, at det ikke var noen vits, men at vi kunne fortsette på vanlig måte. Jeg stilte meg på alle fire, men da fortsatte han i det andre hullet igjen(anus). Han kom ikke inn, men jeg forsøkte å hjelpe til litt med hendene, følte meg veldig presset på en måte, for jeg er jo så utrolig glad i haM. Men til slutt måtte vi gi oss. Jeg var kjempesår og ikke særlig kåt lenger. Han sa før vi sovnet sorry, og at vi aldri trengte å gjøre det no mere. At det var bare et innfall han fikk i fylla.

Dagen etter hadde jeg forfedelig vondt også og hadde vanskelig for å gå på do i dagene etterpå. I tillegg har jeg slitt veldig med en veldig dårlig følelse. Jeg føler meg litt brukt på en måte, samtidig som jeg føler meg litt dum som ikke sa klart ifra om hva jeg ville. Han spurte forsiktig om jeg husket alt som hadde skjedd den natta. Jeg svarte bare kort ja, for jeg ville ikke prate om det. Men så har jeg tenkt så masse på det, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Hvordan skal jeg i så fall ta opp dette med han? PÅ den ene siden så føler jeg meg på en merkelig måte `brukt`, og jeg føler at det var litt press, siden han jo må ha merket at jeg egentlig ikke ville. MEn på den annen side, så hadde hjeg jo all verdens mulighet til å si klart ifra at jeg ikke ville være med på det. Jeg bare hadde ikke nok `guts` på en måte.

Jeg føler også at kommunikasjonen oss imellom har blitt litt dårligere etter at dette skjedde. Jeg tenker kanskje at han ser litt mere ned på meg etter det..jeg vet det høres helt fjernt ut men..det er nå iallefall slik jeg tenker.

OG jeg lurer også veldig på om han vet hvor ille det var for meg. Hvis ikke, kan det jo hende at han vil prøve å gjenta det en gang, og det vil jeg helst ikke.

Huff, for en vanskelig situasjon. skal jeg bare la det ligge, og heller ta det opp når/hvis han vil prøve på nytt senere?? eller bør jeg lufte tankene mine for ham, og ha en samtale om det?? hva mener dere?

bare så det er sagt, så er jeg ganske uerfaren når det gjelder skikkelige forhold. Det er ikke ham, han har hatt et par ganske lange forhold før meg.

Dette ble veldig langt, men håper det er noen som gidder å svare :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_angel1881_*
Skrevet

skjønner situasjonen, og dine følelser m dette...

Mitt råd er: la det ligge, hvis du klarer. men si klart i fra neste gang, hvis det blir en neste gang...

Skrevet

Synes du skal snakke med han jeg. Kanskje vise han denne tråden, i alle fall fortelle han det slik du forteller det her. Greit nok, han fikk et innfall i fylla og tabba seg ut, men du er ikke helt uskyldig selv heller. Hadde du sagt til han at dette er noe du virkelig ikke ville, så tror jeg han hadde gitt seg. Du hjalp jo han til og med på andre forsøket. Om du tar det opp, så håper jeg du tar det på en grei måte og ikke angriper han. Tenk om dette er kjæresten som viser seg å være den du ønsker å dele resten av livet ditt med. Da er det dumt å ha et svart kapittel som ødelegger mye av en ellers god kommunikasjon. Hvis dette er et forhold du ønsker å satse på, så har du nok "guts" til å ta dette opp på en fin og ordentlig måte.

Skrevet

Vær helt ærlig du.. Det funker nok best.. men legg vekt på at du liker sexen generelt, men akkurat det var bare jævlig vondt..

Skrevet

Hva du vil egentlig med dette innlegget, vil du at vi skal avgjøre om dette er ett overgrep eller ikke.??? (Hvis du tenker på anmeldelse, siden du føler deg brukt)

Eller vil du at vi skal fortelle deg om og hvordan du skal ta det opp???

Eller vil du bare lette tankene dine på oss??

Skrevet

INGEN form for sex skal foregå så mye som delvis ufrivillig. DU burde sagt klart i fra, HAN burde vært litt mer var for dine reaksjoner. Å hjelpe til med hendene og la ham fortsette fordi du er så glad i ham....jenta mi, det har null med kjærlighet å gjøre å la noen gjøre noe med deg som du egentlig ikke vil. Jeg tror så gjerne at kommunikasjonen mellom dere er blitt dårligere, det må dere prøve å gjøre noe med. Vis han gjerne denne tråden først og fremst, fortell at du ikke visste helt hvordan du skulle si nei. Skal dere prøve dere på analsex vil jeg anbefale at dere er edru, at det er noe dere begge vil oog at dere bruker MASSE tid og like mye glidemiddel. Ikke bare buse på, den største jobben liger på ham her, han MÅ ta det sakte, stoppe opp litt og la deg få tid til å slappe av, kjenner om det føles greit før han skyver seg FORSIKTIG videre, vel og merke hvis du har det greit. Og for guds skyld, SNAKK SAMMEN!

Lykke til.

Skrevet
Hva du vil egentlig med dette innlegget, vil du at vi skal avgjøre om dette er ett overgrep eller ikke.???  (Hvis du tenker på anmeldelse, siden du føler deg brukt)

Eller vil du at vi skal fortelle deg om og hvordan du skal ta det opp???

Eller vil du bare lette tankene dine på oss??

Har du så vanskelig for å forstå hva ts vil med denne tråden? Hun skriver jo det ganske klart og tydelig da:

Jeg føler også at kommunikasjonen oss imellom har blitt litt dårligere etter at dette skjedde. Jeg tenker kanskje at han ser litt mere ned på meg etter det..jeg vet det høres helt fjernt ut men..det er nå iallefall slik jeg tenker.

OG jeg lurer også veldig på om han vet hvor ille det var for meg. Hvis ikke, kan det jo hende at han vil prøve å gjenta det en gang, og det vil jeg helst ikke.

Huff, for en vanskelig situasjon. skal jeg bare la det ligge, og heller ta det opp når/hvis han vil prøve på nytt senere?? eller bør jeg lufte tankene mine for ham, og ha en samtale om det?? hva mener dere?

bare så det er sagt, så er jeg ganske uerfaren når det gjelder skikkelige forhold. Det er ikke ham, han har hatt et par ganske lange forhold før meg.

Dette ble veldig langt, men håper det er noen som gidder å svare :)

Jeg ville anbefalet deg å snakket med han om det jeg. Og hvordan du opplevde situasjonene, og hvordan det har gått inn på deg følelsesmessig. Så tidlig i et forhold tror jeg det er viktig å ikke la slike ting ligge urørt mellom seg. :klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Snakk med han. Fortell hvordan du følte det og at du ikke vil at de skal skje igjen.

Skrevet

Så lenge du ikke sa ifra når han begynte å svinse med pikken rundt anus, tok han det helt sikkert som et ja. Og når du i tillegg hjalp til senere, etter at du hadde vondt, var jo det et enda klarere tegn på at du faktisk ville...

Jeg ville tatt det opp med han. Sagt at nå har vi prøvd og det var helt inn for jævlig vondt, og at du ikke klarte å gå på do etterpå. Å ha mer analsex er helt uaktuelt, for du vil forbinde sex med nytelse, ikke smerte, og analsex gav deg ingenting. Evt. kan du foreslå å ta han med dildoen din slik at han får prøvd det selv. ;)

Skrevet
skal jeg bare la det ligge, og heller ta det opp når/hvis han vil prøve på nytt senere?? eller bør jeg lufte tankene mine for ham, og ha en samtale om det?? hva mener dere?

Jeg syns virkelig du bør ta det opp med ham. Om ikke vil du bare gå rundt å tenke på det til alle tider og det vil bare gjør det enda verre. Få det ut, fortell hva du følte der og da og hva du føler nå!! Ta heller en diskusjon på det tidlig enn for sent...Han kan kanskje ha helt andre opplevelser, følelser og tanker rundt enn du tror og kanskje han tror du føler noe helt annet enn det du gjør.

Om forholdet er noe du vil satse på så MÅ du få letta hjerte ditt mener jeg. For syns skyld, jeg føler meg alltid mye bedre etter å bare få fortalt hva jeg følte når noe har gått litt annerledes enn forventet. Kanskje det blir litt krangling og uenighet, men tilsutt tror jeg luften og ikke minst kommunikasjonen vil bli MYE bedre :):)

Lykke til, og fortell gjerne hva som skjedde eller hva du gjør med det...

Skrevet

Uff, jeg har også hatt en fæl analsex-opplevelse en gang.. har hatt analsex mange ganger, og liker det, men da jeg hadde det med den forrige kjæresten min gikk det litt slik som med deg. Han var full og spurte om jeg hadde prøvd det/ville prøve det, jeg sa ja, og han bare kjørte den oppi! Dritvondt!! Jeg gikk jo skeivt i en uke etterpå. Sa til han at han måtte slutte fordi det gjorde vondt da, men jeg presset meg kanskje til å holde ut litt for å se om det bedret seg.

Neste gang vi hadde sex dro jeg fram glidemiddel og leketøy og lærte ham hvordan det skal gjøres. Og han satt pris på leksjonen :)

Den løsningen er jo bare aktuell for deg hvis du har lyst til å prøve analsex igjen.. ellers så ser jeg egentlig ikke problemet. Dere prøvde, det funka ikke.. so what? Hvis han vil prøve igjen, og du ikke, så er det bare å si nei.

Skrevet

Om du satt på topp mens dere hadde sex og du behandlet kuken hans så brutalt at penisstrengen røk og han fikk store smerter, tror du da at han hadde latt være å gi deg beskjed om at denslags behandling ikke er det helt store???

Jeg tror ikke det!

Hvorfor skal ikke han få vite at han gjorde deg skikkelig vondt? Han gjorde jo det.

Skrevet

Jeg mener at det ikke bare var kjæresten din sin feil. Du sa jo ikke at du ikke ville. Selvsagt burde han kanskje spurt deg litt mer først, men det er ikke alltid man tenker på sånne ting i fylla. Det gjør vertfall ikke jeg...

Håper det ordner seg uansett:)

Skrevet

Jeg syns virkelig du bør ta det opp med ham. Om ikke vil du bare gå rundt å tenke på det til alle tider og det vil bare gjør det enda verre. Få det ut, fortell hva du følte der og da og hva du føler nå!! Ta heller en diskusjon på det tidlig enn for sent...Han kan kanskje ha helt andre opplevelser, følelser og tanker rundt enn du tror og kanskje han tror du føler noe helt annet enn det du gjør.

Om forholdet er noe du vil satse på så MÅ du få letta hjerte ditt mener jeg.  For syns skyld, jeg føler meg alltid mye bedre etter å bare få fortalt hva jeg følte når noe har gått litt annerledes enn forventet. Kanskje det blir litt krangling og uenighet, men tilsutt tror jeg luften og ikke minst kommunikasjonen vil bli MYE bedre  :)  :)

Lykke til, og fortell gjerne hva som skjedde eller hva du gjør med det...

Skriver virkelig under på denne. Det er så utrolig viktig å kunne snakke om ting, og når dette åpenbart er noe du tenker og funderer mye på - det plager deg, og ikke minst har du hatt skikkelig vondt - så selvsagt må du snakke med han om det og fortelle hvordan du opplevde det! (men ikke dermed sagt at du skal kjefte på han og gi ham skyld - det dreier seg jo ikke om å fordele skyld her, men bare å kunne snakke sammen om hele greia).

Gjest gjest...forvirret
Skrevet

hei. takk for mange svar:) jeg tror jeg kommer til å ta det opp med han ja. men er redd for at han enten blir veldig såret og føler skyld, eller at han syns det er masete av meg å ta det opp, særlig så lenge etter. Er ikke særlig flink til å ta opp slike ting heller, er vel litt for redd for konflikter osv..

men, får vel prøve, ellers kommer det til å plage meg masse sikkert.

Skrevet
hei. takk for mange svar:) jeg tror jeg kommer til å ta det opp med han ja. men er redd for at han enten blir veldig såret og føler skyld, eller at han syns det er masete av meg å ta det opp, særlig så lenge etter. Er ikke særlig flink til å ta opp slike ting heller, er vel litt for redd for konflikter osv..

men, får vel prøve, ellers kommer det til å plage meg masse sikkert.

Redselen er naturlig, men om han blir sur eller såret så er det hans problem!!! Skal dere fungere sammen MÅ man kunne ta opp ting og diskutere det uten at den ene syns det er slitsomt. Han kommer sikkert til å synes det er bra at du sier i fra, da vet han bedre hva du liker og vil neste gang sjekke med deg før han gjør noe nytt :):):)

Skrevet

Tror det er to ting (minst) å ha klart for seg her. Hva er dine følelser - og hva er hans?

Tror du at han mente å "bruke" deg - eller gjøre deg vondt? Utfra det du forteller tror jeg svaret på det er nei - du sier at han bad om unnskyldning, og sa at dere ikke trengte å gjøre det der flere ganger.

Du sier også at du ikke protesterte da han spurte om du ville prøve, og at du attpå til hjalp ham når han forsøkte på nytt etter at det hadde gjort vondt.

Likevel mener du at han burde skjønt at du egentlig ikke ville.

Sorry, men menn er svært dårlige tankelesere. Fulle og kåte menn er enda dårligere tankelesere enn til vanlig.

Jeg tror egentlig du skal være forsiktig med å ta opp denne episoden igjen - med mindre han virker svært ivrig på å prøve dette igjen. Faren for å virke anklagende eller masete er ganske stor her. Og antagelig var ikke denne episoden noe positivt minne for ham heller.

Men generelt - en prat om sexlivet, hva som er godt, hva du liker og ikke liker - det er å anbefale. Fokuser på de tingene han gjør som du liker kjempegodt, så gjør han garantert mer av det.

hilsen en erfaren gammel dame.

Skrevet

Siden du ikke sa i fra, så er det jo din "feil". Altså, dere begge var brisne og han var sikkert veldig kåt. Kan ikke fatte og begripe at du hjalp til etter den intense smerten (tro meg, jeg vet hvilken smerte du snakker om. Jeg hylgråt etter en prøvde dette på meg).

Du må lære deg å si i fra. Sex handler om tillit, kommunikasjon mm.

Gjest erfarne gamle dama
Skrevet

poenget er vel ikke hvem sin "skyld" det var. Dette var et eksperiment som ikke falt helt heldig ut.

Hun protesterte ikke der og da, og han skjønte ikke at hun ikke ville.

Bedre å legge det bak seg og kanskje bli enige om at heretter prøver vi avanserte sexleker når vi er edru. Og kanskje ta en prat om sexlivet generelt, hvor begge parter kan si noe om hva de liker og hva som tenner dem.

Uten at det blir noe "hør du, det der var dritvondt og jeg følte meg skikkelig brukt", og han kanskje føler seg skikkelig dum og angrer på det allerede.

De færreste menn tenner på å påføre kvinner smerte, gjør han det bør du løpe, med mindre du liker smerte.

Gjest graceland
Skrevet

Jeg synes egentlig at det er du som har tabbet deg mest ut her. Du ga jo signal om at det var greit, siden du hjalp til.

Men om du ikke ønsker å gjøre dette mer, må du ta en ordentlig prat med ham. Si at du ikke ønsker å prøve det mer, fordi det ble feil for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...