Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 hei! lurte litt på hva slags oppfatning jenter har om gutter som bruker "sjømannsbruder". Hvordan ville dere reagert på om kjæresten brukte det? eller hvis dere ble med en hjem og han hadde en i skuffen.. holdninger generelt?
Gjest beekeeper Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Synes det er helt greit jeg. Ser det egentlig på samme måte som en dildo, gutter må jo ha leketøy de også! hihi
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Min mann har to stykker og begge har jeg kjøpt Det vi gjør er at jeg bruker den på han. Jeg smører den godt inn med olje, drar den forsiktig ned på kuken hans og runker han. Den er veldig trang og god og siden den har et hull i begge ender så pleier jeg å slikke/suge på penishodet mens jeg runker han med den. Det gir reaksjon Når han får sprute meg i munnen på denne måten så er han helt i himmelen. Det blir en litt annen og mer intens opplevelse enn ved at jeg suger han.
Aquila Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også nettopp kjøpt en til min samboer Ble litt sjokka da jeg pakket den ut - så han har ikke fått den enda faktisk - men ettersom jeg reiser bort nå, så skal han få den til å kose seg med når jeg er borte. Har ingenting i mot det - synes det er vel så greit som at jeg har dildoer Litt spennende er det jo også, selv om utseende på det hele gjorde at jeg tenkte GUD og GUD! Han er ikke en stor leketøysentusiast, så jeg er ganske spent på hva han sier.... Hehe!
Gjest Eir Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg sidestiller det med mitt eget sexleketøy, og ville ikke reagert negativt på det.
FantasDick Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Helt ok! Jeg har jo leketøy, jeg også, så..
Gjest serine Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg skulle gjerne vært så politisk korrekt som mange over meg. Men.... Jeg merker at hvis noen hadde visst at kjæresten min hadde en slik, så hadde jeg blitt kjempeflau. Flauere enn hvis de oppdaget mitt vibrerende egg. Får jobbe litt med holdningene mine tror jeg
Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 hei! lurte litt på hva slags oppfatning jenter har om gutter som bruker "sjømannsbruder". Hvordan ville dere reagert på om kjæresten brukte det? eller hvis dere ble med en hjem og han hadde en i skuffen.. holdninger generelt? ← Min holdning til det er: for en looser/taper. Jeg gidder ikke møte ham mer, noe så patetisk. At jeg kunne finne på å falle for en stakkarslig weirdo, ville jeg da ha tenkt.
Donnie Darko Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Min holdning til det er: for en looser/taper. Jeg gidder ikke møte ham mer, noe så patetisk. At jeg kunne finne på å falle for en stakkarslig weirdo, ville jeg da ha tenkt. ← Syns du at det er like patetisk at kvinner har vibratorer?
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Det hadde jeg ikke hatt noe i mot i det hele tatt.
Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Syns du at det er like patetisk at kvinner har vibratorer? ← Jo, det synes jeg. Jeg synes det er like patetisk med sjømannsbruder som med dildoer og vibratorer. Jeg mener altså at folk får ordne opp selv eller i samarbeid med andre på den naturlige måten. Sexleketøy er og blir ultraharry...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Det kommer an på om det er en sånn "halv underkropp", hvis noen skjønner hva jeg mener, eller om det er et silikonrør med nupper inni. Hadde jeg funnet en halv dame i en skuff eller en barbara klemt sammen i skoskapet, da hadde jeg nok snudd i døra, men en sånn silikongreie synes jeg er bare morsomt. Så lenge han holder den ren
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Jeg klarer ikke helt forestille meg selv ligge å jukke på en "underbara oppblåsbara". Men all respekt til dem som har klart å jobbe med holdningene sine slik at de ikke har slike irrasjonelle koblinger som jeg. På den annen side kunne jeg godt tenkt meg et leketøy av fleshlight-typen. Gjest-08:59s beskrivelse høres digg ut.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Hadde i verste fall blitt bekymret for om han hadde vendt seg til noe som er betydelig trangere enn det jeg er. Harry eller patetisk hadde jeg ikke ansett det for å være.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Min mann har to stykker og begge har jeg kjøpt Det vi gjør er at jeg bruker den på han. Jeg smører den godt inn med olje, drar den forsiktig ned på kuken hans og runker han. Den er veldig trang og god og siden den har et hull i begge ender så pleier jeg å slikke/suge på penishodet mens jeg runker han med den. Det gir reaksjon Når han får sprute meg i munnen på denne måten så er han helt i himmelen. Det blir en litt annen og mer intens opplevelse enn ved at jeg suger han. ← Og DER ga du meg ideen til forsinket bursdagsgave til gubben. MYE bedre enn belgisk vaffeljern som jeg opprinnelig hadde tenkt, men ikke fått tak i....
Gjest Sumiko Skrevet 14. november 2006 #16 Skrevet 14. november 2006 Jeg er redd jeg hadde fått litt problemer med å holde meg alvorlig om jeg hadde tatt noen på fersken mens de gjøv løs på en slik en, men for all del, dem som får noe ut av det må da bare holde på.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #17 Skrevet 14. november 2006 Jeg er redd jeg hadde fått litt problemer med å holde meg alvorlig om jeg hadde tatt noen på fersken mens de gjøv løs på en slik en, men for all del, dem som får noe ut av det må da bare holde på. ← Så du bruker ikke vibrator heller, og har aldri gjort det?
Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2006 #18 Skrevet 14. november 2006 Hadde jeg funnet en halv dame i en skuff eller en barbara klemt sammen i skoskapet, da hadde jeg nok snudd i døra. ← Enig der. Hadde mannen min kommet hjem med en gummifitte (er det ikke det sjømannsbrud er? :klø) Så tror jeg rett og slett jeg hadde ledd og trodd han spøkte. Det ville rett og slett bare vært rart. Om han ikke spøkte og ville bruke den så kunne jeg jo ikke akkurat ha nektet han det.
forelzka Skrevet 14. november 2006 #19 Skrevet 14. november 2006 Jeg skulle gjerne ha brukt en slik på min sambo, men tror ikke jeg får han med på det. Han liker ikke dildoer engang.... Mener vi har nok med hverandre.... Som forsåvidt ikke er en løgn Får ta opp tråden om noen år
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #20 Skrevet 14. november 2006 Og DER ga du meg ideen til forsinket bursdagsgave til gubben. MYE bedre enn belgisk vaffeljern som jeg opprinnelig hadde tenkt, men ikke fått tak i.... ← Ja, å stikke den inn i en gummifitte er nok bedre enn å legge den i et belgisk vaffeljern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå