Gå til innhold

Anbefale fastlege

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god fastlege i Trondheim?

Hvordan går dere fram ved bytte av fastlege?

Det viktigste for meg er vel egentlig å komme kjapt til når det trengs, hvis jeg trenger sykemelding i forbindelse med eksamen f.eks... Bor bare i Trondheim midlertidig for å studere, og har ingen spesielle helseplager...

Så jeg tenkte på å bare velge en av de med mange ledige plasser, men man begynner jo å lure på hvorfor ingen vil gå til dem... noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk om Torkel Mohn på Gløshaugen legesendet har noen ledige plasser på sin liste. Jeg likte iallfall han veldig godt :)

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Helle L`Abe Lund på Gløshaugen er flink. Men man kan ikke velge hvilen lege en ønsker så sant listen fra trygdekontoret er full. Der får du en begrenset oversikt over leger som har mer tilgang til pasienter. De trenger ikke å være mindre flinke fordi de har plass, enten er de nye eller så har de avsluttet endel av sine gamle pasienter. Å husk: det er kjemien mellom deg og legen som til slutt teller. Ikke nødvendigvis hvor flinke de er. Bare de forstår deg og bryr seg om deg. Bare å bytte hvis du ikke er fornøyd.

Skrevet

Dr. Gunnhild singsaas dalgård legesenter :) kjempedame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...