Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor i all verden finner de folk til slike programmer???

Han fyren som skulle få jobb, men bare fjåset... HATER folk som tror de er bestevenn med en, etter 3,5 minutter. Mistet han virkelig jobben? Isåfall ikke uventet med den useriøse brautende personligheten.

Pensjonister som synger i kor på verandaen og jøgler på barer. Ja, det er jo alles drøm å få leilighet ved siden av...

Men hun damen som bare lo og lo, virket jo søt og trivelig.

---

Har vært i syden mange ganger jeg, men jeg har liksom aldri vært på slike tilstelninger som vises på tv, der folk danser kulturelle danser mens de er dritings og barn er til stede osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det var pinlig å se på Svein ja... jeg bare så på sjefen hans - han var jo pinlig berørt. Ikke noe rart de satte han som vaktmester... skulle han ha solgt leiligheter så tør jeg ikke tenke på resultatet. Han hadde jo skremt vettet av kundene.

Nei jeg tror ikke han fikk sparken. Så ut som han var på jobben neste program også.

Liker også hun damen som lo og lo. Hun er den eneste jeg synes er litt underholdende denne sesongen.

Jeg sitter og blir så irritert over at de faktisk tror denne jentetroppen er underholdende jeg da. Det eneste de har gjordt er jo å trene og trene. Hvor mange ganger har vi ikke sett dette rundkastet i lufta nå?? begynner å bli dritt lei. Siden dette er på sommeren så lurer jeg på hvorfor i all verden de ikke kan trene i Norge. For de har jo null interesse av å se seg rundt eller oppleve noe nytt. Vet faktisk ikke om jeg orker å se denne serien lenger.. kjenner jeg blir bare irritert.

Synes fjorårets sesong var morsom. Men i år er det tragisk. I går så satt jeg og irriterte meg hele veien.. foruten når hun dama som har blinddate kom på tv.

Skrevet

Enig med dere! Er lei Svein nå jeg også! Var greit nok i fjor, selv om jeg ble flau av han da også. Men da var det litt annerledes. Nå virker det som han gjør enda mer bare for å drite seg ut og få oppmerksomhet. Når han sto å sang foran den folkemegden.. Herregud..

Tror ikke han fikk sparken, men han fikk for seg at om han ikke hadde røyka så gjorde han det.. eller noe..

Hun dama fra jobben virka jo skikkelig sjokkert da. Ble jo sur et par ganger også virket det som.

Blir så lei når han GAPskratter av sine egne "vitser" hele tiden..

De cheerlederne skjønner jeg meg heller ikke på.. Vedder på det er kun på grunn av at de skal trekke mannfolk til å se på også..

De andre er kjedelige!

Utenom hun som stabler seg rundt på krykker og ler!

Kjente jeg ble nervøs selv når hun ventet på å møte han på flyplassen. Morsomt at de kommer overens da, ellers hadde det vel vært litt kjedelig!

Trodde jeg skulle dø når hun hadde gitt 50 euro til han som bar opp koffertene! :ler:

Gleder meg til å se mer av de, men de andre ødelegger!!

Gjest konspirasjon
Skrevet

Cheerleederne er der kun for å trene, sånn har jeg forstått det ut fra det som ble skrevet før serien begynte igjen. Og da blir det vel fort kjedelig, men foreldrene deres er sikkert fornøyd med å slippe å se jentene sine flippe ut. ;)

Når det gjelder Svein, tror dere det er helt tilfeldig at han plutselig er på Kreta mens TV3 filmer "Sydenliv"der eller? Jeg for min del tror nok at TV3 har en del fingre med i spillet her, og det skulle ikke forbause meg om at de også betaler hele oppholdet hans. Han lagde nok av sprell forrige gang og jeg vedder på at de fleste av oss så på sydenliv forrige gang kun for å se hva den karen gjorde? Og da tror de vel at han får opp seertallene denne gangen også.

Det er nå min teori. ;)

Skrevet

Synes Svein er morsom, og har en herlig selv-ironi! Men jeg lurer på om det at han skal skaffe seg jobb etc er litt sånn skuespill for seriens del? Eller om han tilfeldigvis mista jobben i Norge og skulle reise til Kreta for å finne jobb når TV3 skulle lage serien...?

Skrevet

Så ikke forrige serie, jeg, men fikk jo med meg at det var en Svein der også. Så hvis det er samme person, så tror jeg ikke det er tilfedig, nei. For en dust.

Skrevet

Jeg tror heller ikke det er tilfeldig at Svein er med i år, det er nok TV3 som har regien her ja. ;) Enig med dere som syns at fyren bare er slitsom.

De cherleederne er kjedelige, det er pensjonistene også.

Men dama på krykker syns jeg er søt og morsom, blir spennende å se hvordan ferien hennes kommer til å utarte seg.

Skrevet

Denne sesongen var virkelig kjedelig i forhold til forrige ihvertfall. Og de fleste fikk vel nok av Svein etter en sesong.. Synes de har plukket feil folk nå, lite underholdende med syngende pensjonister, akrobater og den treeege guttegjengen!

Skrevet

TV3 har mye å si for hvilke personer som er med i serien, det blir jo "auditions" hvor de intervjuer kandidater som de vet lager tv for .. hadde ikke funket å sende ned gjennomsnittspersonen.. det hadde jo aldri blitt tv! Så at Svein er med i år og er ikke tilfeldig. Jeg syns nå det er morsomt å se på jeg da.. selv om jeg blir litt flau på Sveins vegne innemellom..

Gjest Fruktfat
Skrevet

det var jo reklame i forkant/de etterlyste folk som hadde lyst til å være med. selvfølgelig er det ikke tilfeldig at svein er med ;)

Skrevet

klart denne sesongen er kjedeligere, oppfølgere pleier nesten alltid bli det. Men Svein er en real fyr med masse personlighet, så selv om jeg knapt gidder se et øye på serien nå kan man da ikke kalle han en dust.. TV3 viser jo bare det "verste av de verste" ..

Zzzzzz..pensjonistene..boring... heia hva? zzzz..gutteklubben helt plain.. noen andre husker jeg ikke engang. Syns forresten klippinga til tv3 der er helt amatør. Virker mer som en hjemmevideo enn profesjonell tv. men men..

Skrevet

Er svein han som var gjest på Seinkveld? I så fall er han jo helt forferdelig.

Skrevet

Jeg skamrødmer når jeg sitter helt alene og reklamen for serien kommer på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...