Gå til innhold

Jeg klør

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan det være? Jeg er nylig ferdig med en soppkur, så sopp er det ikke. (Hadde sopp i skrittet, men smurte meg hele veien bakover). Det er rundt åpningen det klør, rødt og irritert... Har kjøpt meg sinksalve og smører på, håper det hjelper!

Vet at det ikke er hemorider, for det har jeg hatt før og det var helt annerledes. Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kanskje ikke. Jeg får kjøpe det mykeste dopapiret jeg finner... Andre forslag?

Skrevet

Billig dopapir med slike harde knotter kan gi utslett. Bytt til Lambi eller Leni, smør med sinksalve og se om det hjelper, hvis ikke må du ringe legen.

Skrevet

Takker for svar.

Kommer nok til å utsette den telefonen lengst mulig... Men må jeg så må jeg.

Skrevet

Barberer du deg der? Husker det var forferdelig da jeg hadde barbert meg der med et litt sløvt barberblad. Og så kan det stikke litt når hårene kommer ut igjen.

Skrevet

Hvis du har et dårlig kosthold kan du få løs mage med mye syre som igjen irriterer endetarmen med svie eller kløe! Zinksalve er lurt ja.

Skrevet

smmåmark er vanlig ja- Har du unger,katter eller bikkjer i huset?

Skrevet

Dopapir kan det være som noen skrev ja! Farlige greier!

Jeg er en typisk hygiene freak som tørker som besatt,hadde vondt i noen måneder før jeg skjønte hva det kom av :legrine:

Skrevet

Jeg klødde også i baken for en tid siden. Gikk til legen og ble undersøkt. Viste seg å være noen små "sprekker/sår" etter som jeg forstod. Men klødde ikke bare rundt/i åpningen, også inni sprekken bakenfor.

Fikk hemoride salve, reseptfri. Smørte på noen kvelder, og det hjalp.

Værdt et forsøk, men kan jo være noe annet hos deg da.

Regner med at du bruker en litt løst sittende truse nå, og ikke en trang string.

En legetur er å anbefale, Lykke til

Skrevet

Takker for tips!

Håper ikke det er mark, har både hund og katter i hus... Har brukt den sinksalven de siste dagene ,byttet toalettpapir og gått over til truser. Ellers har jeg ikke barbert meg, har et bra kosthold (drikker ikke juice heller).

Men må jeg til legen hvis det er mark? Eller får man maknmiddel reseptfritt? Æsj... Æsj... Æsj... Mark er ekkelt :(

Skrevet

Ja, markmiddel kan du få reseptfritt på apoteket :)

Lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...