Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

jeg sverger til Aco sin håndkrem jeg :ler: apotekhåndkrem.

jeg har forøvrig helt lik sol-filosofi som det :fnise: bare olje og lav faktor på meg.. nekter å gi opp brunfarge for å beskytte huden! men har begynt å bruke litt høy faktor i ansiktet da. vil ikke bli rynketroll :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff vi får bli flinkere til å smøre oss!

Jeg bare hater lukten av solkrem, vil ha noe som lukter kokos - og det gjør den fra Hei Poa heldigvis :Nikke: Orker ikke Piz Buin eller gud forby - Garnier!

I dag røk vaskemaskinen :grine:

Tror jeg hvertfall.. Det er så kjipt. Jeg og samboer har nettopp sett på mini-cruise til København i påsken og skulle akkurat til å bestille og så ryker den jæ*** driten :sur:

Den er ikke vår men fulgte med leiligheten vi leier, men utleier vil ikke kjøpe ny :frown: Vi må i såfall spleise.. Åh, muggent altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere skal da ikke måtte kjøpe vaskemaskin til en leilighet dere leier?

se i konrtakten, hvis det står hvitevarer inkludert, så må han kjøpe ny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får lese kontrakten.. Problemet er at vi har vel fått ganske gode betingelser allerede (lav leie) - i tillegg til at det er en bekjent av samboer - ønsker ikke å krangle oss til ny vaskemaskin da det kan bli ubehagelig i ettertid. Og utleier ønsker også å selge leiligheten i sommer/høst eller når vi evt. flytter ut. Derfor vil ikke utleier investere i ny vaskemaskin.

Men ja, får lese kontrakten.. :sukk:

Ergelig!

Ble litt bekymret da vi fikk vite at vi kanskje må ut i løpet av sommeren/høsten.

I tillegg har jeg fått en stor ripe i skjermen på min kjære HTC Touch Diamond :grine: Og oppvaskmaskinen vasker dårlig og sluket på badet blir alltid tett, i tillegg til at den stasjonære pc'n oppfører seg merkelig også! Skikkelig uflaks om dagen! :sur:

Og i morgen skal jeg til tannlegen, og fordi tannpleieren jeg pleier gå til er sykmeldt må jeg til en tannlege - og det skremmer meg - de kan jo gjøre akkurat som de vil, trekke tenner om de ønsker! :sjokkert:

Og så må jeg til frisøren fordi det tar hundre år å vaske håret om dagen, det er blitt tykt og tungt. Og jeg må til legen og få ny resept.. og sikkert andre ting jeg burde få sjekket om jeg først er der.

Og linsene mine må betales og jeg har fortsatt ikke kjøpt briller!

Skikkelig syteinnlegg det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forresten disse i går! Ikke de mest spennende skoene, men får alltid bruk for noen sorte, enkle sko - har slitt hull på de forrige jeg hadde!

Dessuten er disse i skinn så forhåpentligvis blir de ikke altfor klamme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

lov å syte litt da.. det var jo veldig så mye du skulle få på en gang også!

ripe i touchmobil er suuurt. det fikk jeg og igår :sur:

fine sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så ble det kaldt igjen :sur:

Jeg som var så klar for vår!

Kjøpte et Skin Rescue sett fra Dermalogica i går på lookfantastic. Har fått en tester på Dermalogica Daily Microfoliant og syntes den var bra, så greit å få testet den ut litt mer før jeg evt. kjøper fullsize :)

I dag skal jeg til tannlegen.. gruer meg

:tannverk:

Det blir en dyr og ubehagelig opplevelse!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Tannlege ja. Jeg må nok også ta turen snart :sukk:

Men jeg krysser fingrene for at både du og lommeboka overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i bergen ble det også bikkjekaldt i dag :sur: sånt gjør meg irritert, når jeg var i vår-modus. get over it already! men i fjor snødde det jo på 17 mai på østlandet.. så.. her er det best å ha boblejakken hengende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra hos tannlegen :tommelopp: Nesten litt for bra, fikk veldig liten behandling, men betalte like mye som sist :klø:

Nå har vi fått vite at vi må ut av leiligheten vi leier, så nå er det bare å komme seg inn på boligmarkedet :sukk: I morgen tror jeg vi skal på visning på noen leiligheter som ser ok ut, men vet ikke om jeg er helt klar mentalt :sjenert:

Argh, en bekjent klarte å avsløre hva som skjer på Paradise Hotel i facebookstatusen sin :sur: Idiotisk! :kjefte:

Eier h*n ikke sosiale antenner ?!

Orket ikke trene i dag jeg, møtte en venninne og tok et glass vin og ble faktisk litt brisen :sjenert: Tør ikke trene når jeg er påvirket av alkohol, det kan umulig gå bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Oi! Hvorfor må dere ut av leiligheten? :(

Og dustefyr som avslørte hva som skjer på paradise hotel :jolie: Hater spoilere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 3 måneders oppsigelse, så det skjer ikke noe før om 3 måneder tidligst. Vi visste jo at h*n skulle selge leiligheten en gang, men trodde ikke det skulle skje NÅ. I disse dårlige tider.. Det er stress for da må vi ha megler som kommer og tar bilder av leiligheten og visninger og masse styr, det frister lite! Vi vil egentlig ut herfra før h*n kommer så langt, men men.. vi får se! Egentlig sier de jo at om man skal kjøpe så kan man like gjerne vente lenger fordi boligprisene kommer til å synke ytterligere, men må man ut, så må man ut. Tror ikke vi gidder å leie noe nytt for en kortere periode, det blir bare stress.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle :vinke:

Ja vi har vært på to visninger i dag og den ene leiligheten var såå fin. Ble litt betatt.. :sukk: Jeg blir så knyttet til fine leiligheter og hus, er så trist når de er uoppnåelige :sjenert:

Tror nok folk kommer til å by over takst på den leiligheten og i dagens marked er jeg faktisk interessert i å gå over ild og vann for en leilighet.

Men det er jo positivt at vi fant noe vi likte da :Nikke:

Fikk tilbake 11 000 kr på skatten :sjokk: Var absolutt ikke meningen, så det var en positiv overraskelse :Hehe: Men de får nesten gå rett på sparekonto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Krysser fingrene for at dere finner den perfekte leiligheten, og at dere får den :kose:

.. og så deilig med 11 000 igjen!!

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa uventede skattepenger er digg :hoppe:

Våkner opp i dag og det er snø ute :snø:

Deprimerende!!

Fristende å bli hjemme fra jobb, men det er nok ikke så populært :fnise:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...