Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja... tror nok det blir veske :nigo:

Må bare bestemme meg for hvilken.

Akkurat nå står det mellom Chanel 2.55, en Mulberry Bayswater, Louis Vuitton Palermo eller Speedy.. har også funnet ut at jeg ønsker meg en Gucci New Jackie (etter å ha lest Nina Garcias "The One Hundred: A Guide to the Pieces Every Stylish Woman Must Own")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulberry Bayswater

Mulberry Bayswater og i sort, og i lilla lakk eller lilla struts(!).

Kate Moss med Mulberry, Lauren Conrad med brun utgave og Fearne Cotton.

Chanel 2.55

Chanel 2.55 og i flere varianter.

Vanessa Hudgens med sin, og Jessica Alba. Lauren Conrad.

Gucci Jackie

Gucci Jackie O og i lilla. Salma Hayek med sin variant, men den var fryktelig slouchy.. hadde tenkt meg noe litt mer strukturert :)

Louis Vuitton Speedy

Louis Vuitton Speedy, og den mer fargerike versjonen. Lo med sin, Jessica Simpson med sin, og Jennifer Love Hewitt.

Louis Vuitton Palermo

Louis Vuitton Palermo, Jennifer Love Hewitt har en.

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle:

Jeg synes alle disse modellene kan klassifiseres som klassiske og tidløse, men Chanel'en står høyt ja :sjenert:. "Problemet" med den er at jeg må vente til jeg er i utlandet for å få kjøpt og at jeg fortsatt må spare litt..

Drev ikke du å sparte til en Chanel du også? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for palermo jeg.. bestevenninnen min har den og den er så utrolig flott. den er 10 år gammel nå, og den eldes nydelig!

2.55 er jo selvfølgelig ikke å forakte den heller, men Palermo er jo litt mer brukervennlig kanskje?

Jackie O var forvørig også veldig kul da.. og Bayswater er jo ikke feil :ler: skikkelig til hjelp!

Hadde det vært meg tror jeg jeg hadde gått for en Louis Vuitton Noe 501vuittonfront.jpg

den ser litt rar ut på bildet, men er utrolig kul i virkeligheten! og så praktisk, kan brukes til alt mulig. så, min stemme går til en Palermo.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perledrøm: jeg er ikke helt sikker på prisen, men tror det varierer fra 5000 - 15 000 kr..

Tusle: Hehe, det er lov å ombestemme seg, bare man gjør det i tide :fnise:

LekeHusmor: Godt å høre at det er sant at de eldes bra :) Er jo bare et pluss! Palermo virker veldig praktisk ja, LV Noe var også tøff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Schjænnell er very najs!! :ler:

Gikk litt amok på amazon jeg :plystre:

Perfect Palettes - Stephanie Hoppen

New Decorating Book - fra Better Homes

The smart approach to home decorating - fra Creative homeowner

Who What Wear - Katherine Power

Perfumes The A-Z Guide - Luca Turin

The New Secrets of Style fra InStyle

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perledrøm: jeg er ikke helt sikker på prisen, men tror det varierer fra 5000 - 15 000 kr..

Tusle: Hehe, det er lov å ombestemme seg, bare man gjør det i tide :fnise:

LekeHusmor: Godt å høre at det er sant at de eldes bra :) Er jo bare et pluss! Palermo virker veldig praktisk ja, LV Noe var også tøff :)

Åhh...om jeg måtte velge mellom fred i verden og en Chanel 2.55, ville jeg måttet tenkt meg godt og lenge om.... :fnise:

Leser du bloggen til Linn Gustafsson? Hun har en Chanel 2.55, og kombinerer den gjerne med converse og jeans- og det blir de mest fantastiske antrekk ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men.. med fare for å virkelig banne i kirken her nå.. Tror dere ikke chanel 2.55 snaaart går litt ut av bildet igjen? den har jo virkelig vært OOOOVERALT de siste årene.. for all den, den er vakker og utrolig tidløs - er ikke det jeg mener.. nei vet ikke hva jeg mener jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2.55, og bruker den til det aller meste, bade dongri, skjørt og festkjoler. Utrolig versatile! (kom ikke på det norske ordet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LekeHusmor: skjønner hva du mener, den er jo tidløs og en klassiker MEN den har liksom tatt helt av hos ungjenter etter at motebloggene spratt opp. Jeg er også litt redd for at folk nesten går litt lei den, men da kommer den sikkert knallsterkt tilbake da. Skal jo ha disse veskene resten av livet ..satser vi på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener lekehusmor, men jeg tror allikevel det er en tidløs veske, til tross for mange kjedekopier de siste årene :Nikke:

Jeg har samme syn som deg, bare på Louis Vuitton..synes de falske har ødelagt mye for de veskene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må jeg le av de bloggerne som legger ut antrekk, der de står og poserer med fake merkevesker, type Chanel og LV og kaller de "inspirerte", når de er fake så det lyser lang vei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...