Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

God påske Frk.Grønn, Mediocre, Tusle og Karamba !! :kose::skaal:

Frk.Grønn: Ja Armani Diamonds er ganske god, kjøpte en miniatyr-utgave av den, men jeg syns den er litt for sukkerlake-søt til at jeg kommer til å kjøpe en full size flaske :)

Jeg må nok investere i flere treningsvideoer selv. Fikk nemlig verdens største påskeegg av min kjære snille søte samboer fylt med twist, marsipan, sjokolade, smågodt + +

:vekt:

Ha en fortreffelig påskeferie! Selv om butikkene er stengt så betyr ikke det nødvendigvis stopp i shoppingdagboken.. man har jo eBay :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har oppdatert :sol:

Har vært hjemme i Oslo hele påsken og egentlig ikke gjort stort. Det føltes egentlig som det var søndag, hver dag...i fem dager. Så har ikke gjort annet enn søndagsting, litt turer, rydde og vaske, tv og film + spille Wii. Tror lommeboken min hadde gått av stengte butikker, selv om det ble brukt et par ganger på eBay.. :sjenert:

Kjøpte to neglelakker fra vårkolleksjonen til Essie; Looking For Love og Hard To Get. Synes denne mørk neglelakk-trenden har vart for lenge! Dessuten kler jeg ikke mørke farger på neglene, da de har en avlang form og ikke den riktige runde formen man så gjerne skal ha. :filer:

Har også kjøpt en foundation fra Revlon Revlon Custom - hvor man selv kan skape den perfekte nyansen. Håper jeg valgte riktig fargespekter!

Ellers måtte jeg ha Urban Decay Primer Potion - alle sier det funker så det er virkelig på tide at denne finner en plass i min make-up bag.

Kjøpte også en eyeshadow quartet fra L'Oreal sin Golden Globes kolleksjon i fargene 'mauves'. Den har fått veldig bra reviews på makeupalley, og den er gått ut av produksjon da det var limited edition.

Har fått Miss Sixty buksen min og er veldig fornøyd! Den er ekte og veldig fin, og den slapp gjennom toll :)

I går kjøpte jeg en småblomstrete topp/tunika i gult/hvitt/oransj/brunt fra Only, veldig søt og kanskje litt barnslig, men fikk veldig vårlig/sommerlig følelse av den!

Kjøpte også en tunika/bluse i pewter (sølvblågrå?) med fine detaljer og metallisk shimmer i stoffet. Litt usikker på om jeg kler fargen, så kanskje den må byttes til en annen farge. De hadde den også i hvitt og olivengrønn. Problemet med hvitt er at jeg syns hvite tunikaer fort ser litt konfirmasjonsdrakt-aktig ut.. og den looken vil jeg helst unngå :fnise:

Gikk til innkjøp av Company UK og InStyle US for å ha noe lesestoff i påsken. Typisk at det uken etter blir 25 % avslag på alle utenlandske blader :sukk:

Da har jeg vel fått oppsummert det meste :)

og huff forresten, min kjære samboer klarte å miste min Nars Laguna Bronzing Powder og Urban Decay Shadowbox i do... :gråte:

Så da spørs det om jeg ikke må investere i en ny NARS Laguna.. Urban Decay Shadowbox var dessverre limited edition, så tviler på at jeg finner den noe sted.. men men! Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i mars

1. Pump It Up Burn It Lose It 1 t og 15 min

2. Dancemix 1 t og 15 min

3. Pacha Dance 1 t og 15 min

4. Hi-Energy 1 t

5. Elle MacPherson The Body Work-Out 60 min + 15 min Wii boksing

6. The Ultimate Beach Body Workout 55 min

7. Dancemix 1 t og 15 min

8. Pump It Up The Ultimate Dance Workout 1 t og 10 min

9. Wii boksing og tennis 40 min

10. Burn It Lose It ca 1 t (hoppet over noen deler)

11. Hi-Energy 1 t

12. The Beach Body Workout 55 min

13. Pump It Up the Ultimate Dance Workout 1 t og 10 min

14. Dancemix (ca 45 min, rakk ikke gjøre hele)

15. Elle MacPherson The Body Work-Out (ca 45 min, rakk ikke gjøre hele)

16. Pumpt It Up Burn It Lose It (ca 50 min, rekker aldri å gjøre alt lenger..timene på ettermiddagen/kvelden går så fort)

17. Dancemix (1 t og 15 min)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet det ikke er pent å le, men jeg må virkelig flire litt av at samboeren din mistet sminke i do... Synes han at du har litt mye, kanskje? ;) Det synes i hvertfall min sambo at jeg har! Men jeg skjønner veldig, veldig godt at det er kjipt å miste favorittprodukter på den måten! :troest:

Helt enig med deg i at lysere neglelakker er finest! Min favoritt for tiden er en helt lys rosa, sheer neglelakk fra OPI. Mørke negler ser så dramatisk ut, og jeg føler meg ikke så dramatisk. ;) Og som du sier, negleformen har faktisk mye å si for om man kler det! Mye annet spennende du har bestilt, også, du får komme med oppdatering når du får det. :)

Så bra at buksene passet og var ekte! Da slipper du unna jeansjakting en stund til...? ;) Hørtes fint ut det du har shoppet her hjemme også, ble særlig nysgjerrig på den toppen i pewter (jeg har heller ikke noen god oversettelse for den fargen...). Kanksje jeg må innom en tur og kikke litt? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ble jeg også kjempenysjerrig på den toppen...! :jepp:

Så bra at du ble fornøyd medMiss Sixty buksa og at du slapp tollen. Får håpe jeg er like heldig med Asos-pakken min...

Hehe..! Måtte le jeg også da jeg leste at samboeren mistet sminken din i do..! :fnise: Men selvfølgelig kjempekjipt..!

Er ikke få ganger jeg har vært uheldig og mistet nykjøpt pudder i bakken. Jeg har forresten sminken min i skapet som er rett over do, prøver å passe på og ha lokket nede før jeg åpner skapet... :filer: Hender jeg glemmer meg ut..!

Så veldig fin ut neglelakken i fargen "Hard to get"! Har ikke hørt om merket Essie før jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle ler når jeg forteller om samboer som mistet min dyrebare sminke i do.. hehe, det er jo egentlig ganske komisk ;) Han vurderte jo en stund å ikke si det til meg fordi han visste jeg kom til å bli sint, men han innså at han kunne jo ikke late som ingenting heller.. Veldig glad for at han valgte å si det, istedenfor å fiske den opp og late som ingenting!

Tror ikke han har så mye i mot sminken min, selv om det begynner å bli en ganske så stor samling etterhvert. Derimot er han hysterisk ovenfor skodillen min. Han får helt hetta hver gang jeg går inn en skobutikk. Han mener jeg har altfor mange sko og jeg føler nesten jeg må gjemme posene når jeg kommer hjem med nye sko. :sjenert:

Essie er et veldig kjent merke innen neglelakk og neglepleie i USA :) Har ikke testet neglelakkene tidligere, så håper de er okay!

I dag ble det en tur på Narvesen, måtte ha amerikanske Vogue, Cosmopolitan UK og Glamour UK! Benytte at det er 25 % rabatt ;) Så nå har jeg nok lesestoff for en stund.

Måtte også innom Accessorize og se hvordan butikken på Oslo City er blitt etter at de pusset opp. Kjøpte en ring - formet som en stor blomst med hvite emaljeblader med gullkanter. Kjøpte også noen søte klistremerker og tre paljetthårbånd som jeg har linket til tidligere en gang :)

Det ble også en tur innom Panduro for å kjøpe noen fine penner jeg kan bruke i fotoalbumene og noen fargede ark.

Jeg skal poste noen bilder av kjøpene mine etterhvert, må bare lade batteriet på kamera mitt :)

Her regner det :regn: Trist, men da forsvinner hvertfall snøen! Et steg nærmere vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tnita

Så mange fine topper! Likte veldig godt den knallblå toppen med "knute" foran med masse draperinger på. Kjempefin! Og den sorte kjolen var bare nydelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
Har også kjøpt en foundation fra Revlon Revlon Custom - hvor man selv kan skape den perfekte nyansen. Håper jeg valgte riktig fargespekter!

Jeg ble litt nysgjerrig på denne. Hvordan var den i forhold til dekkevne, påføring, blanding av farge osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nysgjerrig på denne. Hvordan var den i forhold til dekkevne, påføring, blanding av farge osv.?

Jeg har ikke fått den enda, venter på at den skal dumpe ned i posten.. Men skal gi deg en oppdatering når jeg har fått testet den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine topper du linket til, Mischa! Forever 21 har utrolig mye stilig! :jepp: Bare så synd med den dyre frakten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kermit!

Nå har jeg endelig fått testet den. Selve foundationen er ok i konsistens, hvordan den dekker etc. Men jeg synes den tørker ut huden og det kunne vært mer fuktighet i den. Lukten er heller ikke noe særlig.

Selve klikk-og-bland systemet funker veldig greit synes jeg, men man jo pumpe ut en del foundation før man får den valgte nyansen..føler jeg sløser bort en del på det! Ideen er knallgod, men produktet er ok.. rom for forbedring :)

Nå må jeg bare finne ut hvilken nyanse jeg kler best. Første gangen jeg testet den føltes den altfor lys og jeg måtte skru den over til den dypeste nyansen. Men i går virket den altfor mørk og jeg måtte skru den tilbake til den lyseste fargen.. Tenker jeg egentlig er sånn ca på midten, men tror også huden min skifter nyanse etter når på døgnet det er og om jeg har vært ute/inne.. etc

Har du en favoritt foundation? :)

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Helgen har vært helt grei :) Slappet av og tasset litt rundt i byen.. sånn som vi alltid gjør! Herlig vær på lørdagen :sol: - utepilsnerne hadde inntatt Aker Brygge ;) Var jo stappfullt overalt! Søndagen var litt trist og kjedelig, regn og hagl og sur vind. Vi forsøkte oss på en tur, men orket ikke gå særlig langt i møkkaværet!

I det siste har jeg gått til innkjøp av Kate Moss sin nye parfyme. Den lukter vårlig, kanskje mest roser.. men den er god! :)

Har også kjøpt en sort veske fra Gina Tricot, quilted bag til å slenge over skulderen, litt posete og med gulldetaljer. Kjøpte også noen partysko i sølv :)

Har også kjøpt en sølvgråblå parkas-aktig jakke fra H&M Trend, som jeg er litt usikker på.. liker ikke at alle vårens jakker har cropped sleeves, kommer til å fryse fælt på armene/hender!

Har også gått til innkjøp av et lilla metallisk skjerf/sjal fra Oasis :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjerfet fra Oasis var nydelig, Mischa. :) Oasis har så mye fint.. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Det var egentlig enda finere i virkeligheten enn på bildet :)

I går måtte jeg også ha den berømte H&M clutchen, fordi jeg fant den i rosa :hjerte:

Har en sterk forkjærlighet for alt som er rosa som noen kanskje har merket.. Så jeg var solgt!

Ellers ble det ikke noe særlig til handling, men det ble ny selvbruningsspray fra Garnier og en selvbruningsserviett, siden de begge var på tilbud :) Det er min favoritt innen selvbruningsprodukter!

Nå er det bare noen få uker til jeg drar til Nice :) Gleder meg! Håper det er litt bedre klima og temperaturer der nede, er så lei av regn og sur vind. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Den clutchen i rosa kunne jeg virkelig tenke meg altså :hjerte: Har også en forkjærlighet for rosa ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn

Oi, jeg tror jeg må innom H&M og se om jeg finner clutchen i rosa jeg også... :sjenert: Var den ceriserosa eller lys rosa? Nok en rosa shopoholiker står frem :ler:

Ha en fin søndag, Mischa!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Den var en mellomting mellom cerise og Barbie-rosa, ganske hotpink uten at den blir for skrikende i fargen :)

Finner den ikke på hm.com, så den har tydeligvis ikke kommet på nett enda. Liker også at det er trykk-knapp og ikke magnetlås.

I går kjøpte jeg Versace Crystal Noir på eBay. Har hatt lyst på den lenge, så i går slo jeg til ;)

Den er ikke en typisk sommerduft, så den blir nok ikke brukt så veldig mye fremover, men jeg måtte likevel ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
Kermit!

Nå har jeg endelig fått testet den. Selve foundationen er ok i konsistens, hvordan den dekker etc. Men jeg synes den tørker ut huden og det kunne vært mer fuktighet i den. Lukten er heller ikke noe særlig.

Selve klikk-og-bland systemet funker veldig greit synes jeg, men man jo pumpe ut en del foundation før man får den valgte nyansen..føler jeg sløser bort en del på det! Ideen er knallgod, men produktet er ok.. rom for forbedring :)

Nå må jeg bare finne ut hvilken nyanse jeg kler best. Første gangen jeg testet den føltes den altfor lys og jeg måtte skru den over til den dypeste nyansen. Men i går virket den altfor mørk og jeg måtte skru den tilbake til den lyseste fargen.. Tenker jeg egentlig er sånn ca på midten, men tror også huden min skifter nyanse etter når på døgnet det er og om jeg har vært ute/inne.. etc

Har du en favoritt foundation? :)

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Hei og hopp.

Det var dumt at dette var atter en foundation som tørker ut huden. Lite lekkert når foundation gir deg tørre felter som ikke var der før påføring. :fnise:

Men ideen var jo knallbra. Jeg er såpass bleik at jeg ofte må tråle flere butikker før jeg finner en nyanse som er lys nok for meg, så det å kunne blande sin egen foundation er jo brilliant. Kanskje Revlon kommer med en utgave for tørr hud etterhvert.

Jeg har vel ikke funnet noen soleklar favoritt på foundation fronten. Å finne den perfekte foundation er jo som å jakte på den Hellige Gral!

Chanel sin Vitalumiere er grei, men den dekker ikke spesielt mye. I tillegg er den ganske dyr. Jeg har den i 20-Clair, men den er littegranne for mørk for meg. Jeg var innom et parfymeri og spurte etter 10-Limpide, som er den lyseste fargen, men den tok de ikke inn for den var det visstnok kun likbleke gothere som brukte. :overrasket:

Jeg tror jeg må kaste meg ut på mineral makeup markedet igjen. ID sin foundation var helt fabelaktig, både når det gjaldt farge og måten den smeltet inn i huden på. I tillegg kan man jo bygge opp til den dekkevnen man vil ha. Desverre reagerte jeg ganske kraftig på den foundationen. Hadde det ikke vært for det, så hadde den vært perfekt.

Endret av Kermit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...