Gå til innhold

Halsbetennelse -Noe dritt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har det siste året hatt vondt i halsen fra og til....nesten konstant. Jeg tror at jeg får en skikkelig forkjølelse eller noe siden mandlene er hovne og det er vondt å svelge, men så utvikler det seg ikke noe særlig. Går bare med sår hals vel en uke...så går dt over, men kommer tilbake ganske fort igjen.

Nå har jeg gått i nærmere to uker med vond hals. Mandlene mine er også betente, tror jeg...for når jeg tar på dem med fingrene, lukter de gugg og gørre..:P

Legen sier bare at jeg ikke er syk nok til å få antibiotikakur...og for å fjerne mandlene må jeg ha hatt kraftig mandelbetennelse tre-fire ganger årlig. Hun sier bare jeg skal vente å se hvordan det går. Dette er veldig frustrerende! Nå sist gang, snakket hun kanskje om å sende meg til en øre-nese-hals-spesialist for å se nærmere på halsen min. Jeg har mest lyst til å bare få fjernet mandlene... er det noen her som har opplevd det samme? Vet dere hva som vil skje hos spesialisten og hvilken behandling han vil gi meg?

Hadde blitt veldig glad for å høre om andres erfaringer, for dette har plaget meg så lenge nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...