Karamba Skrevet 12. november 2006 #21 Skrevet 12. november 2006 Nei, jeg vil heller ikke kalle dette mishandling. Dette var nå ganske uskyldig...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #22 Skrevet 12. november 2006 Mishandling?!! Himmel, enkelte mennesker er bare litt hysteriske! Jeg trodde seriøst at barnet ble banket eller noe jeg, da jeg leste overskriften...I det minste ramlet og slo seg litt Skjerp dere folkens!
Gjest Chenin Skrevet 13. november 2006 #24 Skrevet 13. november 2006 Kjære all verden En helt normal situasjon tror jeg for oss med barn, ihvertfall har vi vel opplevd dette fra tid til annen. Mishandling kan jeg iallefall ikke kalle dette, synes det er bare latterlig å bli opprørt over en helt uskyldig video.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #25 Skrevet 13. november 2006 Morsom og søtt! En helt vanlig situasjon for de fleste av oss med barn...
Litt Lost Skrevet 14. november 2006 #26 Skrevet 14. november 2006 Kanskje det er mamman selv som har laget innlegget for å få folk til å se videosnutten og få respons på lille godgutten hennes? For det er bare rett og slett for usannsynlig at noen skriker mishandling om dette.
Kylling Skrevet 14. november 2006 #27 Skrevet 14. november 2006 Dette er ikke mishandling. Men jeg skjønner ikke mennesker som legger ut videosnutter av barna sine til allmenn beskuelse og forlystelse.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #28 Skrevet 14. november 2006 Kanskje det er mamman selv som har laget innlegget for å få folk til å se videosnutten og få respons på lille godgutten hennes? For det er bare rett og slett for usannsynlig at noen skriker mishandling om dette. ← Kanskje det ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå