Gjest Forb.... idiotforeldre! Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=jzKW6Jrd3h0...related&search= De må for pokker gi ungen ei dyne og ei pute før det komemr så langt. Stakkars lille gutt! Og dette er en norsk video. Blir så
Gjest Og så gjør de de f.... igjen Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Her er en annen versjon av det samme stakkars barnet, mens den håpløse mora bare ler i bakgrunnen http://www.youtube.com/watch?v=VtQvkdapVh0...related&search=
Gjest Piper Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Spiller det noen rolle om videoen er norsk eller ikke? Og jeg klarer ikke å forstå hvordan du kan bli så irritert på dette, for det var jo ikke noe som hendte med barnet. Skulle forstått deg om barnet falt og slo seg, men det gjorde det ikke. Morsomt var det ikke, men det var heller ikke noe å bli rasende for.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Spiller det noen rolle om videoen er norsk eller ikke? Og jeg klarer ikke å forstå hvordan du kan bli så irritert på dette, for det var jo ikke noe som hendte med barnet. Skulle forstått deg om barnet falt og slo seg, men det gjorde det ikke. Morsomt var det ikke, men det var heller ikke noe å bli rasende for. ← så du video numemr to? er det moro at barnet er så trøtt at det ikke vet hvor det skal gjøre av seg? Jeg synes det er skammelig at foreldre forlystes av at barnet deres ikke får dekket et av sine primære behov, som er å sove
Gjest Gjest_nelly_* Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Kjempesøt unge da Synes det var litt morsomt jeg. Har du aldri hatt unger som er trøtte, men som absolutt ikke vil legge seg?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Synes du har en ganske lav terskel for hva som er mishandling. Tror ikke dette er noe barnevernet gidder å bry seg med, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Snakk om å overreagere Tenke på alle dem som dupper av på jobben da. Er det også misshandling
Gjest Piper Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 så du video numemr to? er det moro at barnet er så trøtt at det ikke vet hvor det skal gjøre av seg? Jeg synes det er skammelig at foreldre forlystes av at barnet deres ikke får dekket et av sine primære behov, som er å sove ← Tror du virkelig at dette barnet ikke får sove? Holder foreldrene barnet våken? Tror du virkelig barnet tar skade av å bli filmet i 30 sek? Barnet kommer sikkert til å flire av det selv når det blir eldre
Gjest Emera Skrevet 12. november 2006 #9 Skrevet 12. november 2006 Tror nok at de fleste som har hatt babyer kjenner seg igjen i dette. Ungen vil jo ikke sove, for da går han glipp av alt som foregår. Han kjemper med alt han har for å holde seg våken. Mishandling er det da ikke!
Gjest Reven Skrevet 12. november 2006 #10 Skrevet 12. november 2006 Opp med hånda, alle foreldre som har opplevd sin egen unge trøtt og stirrig! Den situasjonen der er da ikke uvanlig?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #11 Skrevet 12. november 2006 så du video numemr to? er det moro at barnet er så trøtt at det ikke vet hvor det skal gjøre av seg? Jeg synes det er skammelig at foreldre forlystes av at barnet deres ikke får dekket et av sine primære behov, som er å sove ← Hvis du hører godt etter, så sier mor i bakgrunn at "æ får legg han ned" eller noe slikt. Dette er da ikke noe å hyle opp om!
Helen Skrevet 12. november 2006 #12 Skrevet 12. november 2006 Da min yngste sønn var liten sovnet han rett som det var ved matbordet i barnehagen, kanskje jeg skulle ha anmeldt de til barnevernet :klø:
Susannah Skrevet 12. november 2006 #13 Skrevet 12. november 2006 Enkelte her inne er så hysterisk når det gjelder barneoppdragelse! Dette var vel bare artig, ingenting å ta på vei for?
Tarí Númenessë Skrevet 12. november 2006 #14 Skrevet 12. november 2006 Lille jenta mi (1,5 år) har sovnet ved frokostbordet 3-4 ganger. Ser ikke på det som så ille
Wildy Skrevet 12. november 2006 #15 Skrevet 12. november 2006 Ja, stakkars barn, han må jo fjernes fra sine forferdelige foreldre øyeblikkelig....
Donpedro Skrevet 12. november 2006 #16 Skrevet 12. november 2006 Hm, jeg sov slik som dette rett som det var både på lesesal, forelesninger og på toget. Mishandlet vel meg selv, jeg da?
Gjest StoreSky Skrevet 12. november 2006 #17 Skrevet 12. november 2006 Når jeg så overskriften så trodde jeg det var noe seriøse mishandlingsgreier. Men hallo!! Det der opplever de aller aller fleste foreldre!! I barnehagen hender det at småttisene både sovner i sofaen, på gulvet, ved matbordet. Min datter sovnet I matfatet engang, en annen gang rett ut på gulvet. Helt normalt og ikke noe å bli hysterisk for! Voksne dupper da av på busser, t-bane, jobb, hjemme...Min far er mester i "neida æ e' ikkje trøtt, Æ kvile bare øyan litt!" (kl 20)
Donpedro Skrevet 12. november 2006 #18 Skrevet 12. november 2006 Når jeg så overskriften så trodde jeg det var noe seriøse mishandlingsgreier. ← Jeg også, hadde først tenkt til å ikke gå inn på linkene, fordi jeg synes sånne ekle voldsvideoer ikke er noe særlig til underholdning.
Kittykat Skrevet 12. november 2006 #19 Skrevet 12. november 2006 Dette er da ikke mishandling. Jeg synes faktisk det var litt søtt og morsomt jeg. Jeg har 3 barn og de har vært så trøtte enkelte ganger at de har duppet av i godstolen, i armene våre, på gulvet mens de har lekt seg osv. Og gutten har lyst til å være våken selv om han er kjempetrøtt, fordi han vil få med seg alt som skjer. Jeg synes ikke dette var mye å reagere på.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #20 Skrevet 12. november 2006 Nå får du gi deg da, dette har da ingenting med mishandling å gjøre!! I så fall skal jeg anmelde sjefen for slavedriveri neste gang jeg sliter med å holde øya oppe på jobben.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå