Knøttet Skrevet 14. november 2006 #22 Skrevet 14. november 2006 Fan her også! Hadde jeg bare fått kabel-tv snart så kunne jeg tilogmed fått fulgt med ...
Gjest Christopher Guest :-p Skrevet 15. november 2006 #25 Skrevet 15. november 2006 Der er jo kjempelett å finne på nettet!
Gjest Tessmira Skrevet 16. november 2006 #26 Skrevet 16. november 2006 Digger Mythbusters, men nå har vi kuttet ut parabol så får ikke sett det lenger
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #27 Skrevet 16. november 2006 Her i huset er vi alle 4 MB-fans. Det er utrolig hvor mye "science" barna lærer av disse programmene, og hvor morsomt det er å lære av Adam og Jamie.
Meaty Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #28 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skulle ønske de kunne teste ut "MacGyverisms", altså de triksene MacGyver bruker for de skal visstnok ha en viss forankring i virkeligheten, men det står på MBs hjemmeside at de ikke vil teste ut flere sånne. Beklager at jeg drar opp igjen denne gamle tråden, men jeg MÅ bare få si at nå får jeg ønsket mitt oppfylt, den nyeste episoden (sesong 6, episode6) er nemlig en MacGyver spesialepisode! Jeg skal forhåpentligvis se den om en halvtimes tid, og gleder meg masse! :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå