My Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hei. Jeg tenkte kanskje jeg skulle se den i kveld. Er'n noe å glede seg til? Jeg syns eneren var bra, toern var skuffende...
Gjest Aloha Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Har ikke sett den,men gjett om jeg gleder meg! Elsker SAW-filmene
My Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg så den på søndag og jeg ble positivt overrasket Jeg hadde ikke så store forventninger story-messig... Men som sagt, jeg likte den
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg likte den første Saw filmen. Synes den var relativt original innenfor sin sjanger. Det var lenge siden jeg hadde latt meg rive sånn med av en slik type film. Oppfølgeren var uheldigvis helt elendig... Nr. 3 var heldigvis noe bedre, men jeg merker at jeg begynner å bli litt lei av konseptet nå. Endret 16. november 2006 av Sprilla
Gjest Tessmira Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Har ikke sett 2 og 3`ern enda men må få somlet meg til å få sett dem en dag. 1`ern syens jeg var bra, så gleder meg til å se de 2 andre.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Har hørt at den skal være så grusom at seere besvimer
Amber Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Vel, da er du unormalt sart i sjelen Saw filmene er veldig spesielle, og jeg synes i motsetning til de andre her at toeren og var bra.De klarte å lage en vri på toern slik at den ikke ble for lik eneren syns jeg. Skal se treern snart De er ganske fæle, men jeg har en tendens til å like fæle ting....Bestialske er vel kanskje rette ordet. Kan nok gjøre en søvnløs om en ikke liker å bli litt skremt og er litt sart...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Vel, da er du unormalt sart i sjelen ← Det var visst flere i Storbritannia som svimte av da de viste treern, faktisk!
Adonia Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 jeg synes den var bra, men helt syk da orket ikke se så veldig mye de første 10 minuttene. særlig "han med ringene"
Gjest Kermit Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Er det bare splatting uten noe som helst plott?
Gjest Nèa Athina Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Hehe. Det er jo endel splætting. Men plottet: En mann, Jigsaw, liker å lære folk "en lekse". Han plukker ut mennesker som ikke setter pris på livet og tar det meste for gitt. Jigsaws tester dem med bestialske metoder. F.eks folk med sage av seg beinet for å komme fri++++ fellestrekk for testene er at menneskene må gjøre smertefulle ting med seg selv eller andre for å overleve. Koselig film, altså!
Bobble Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Vart positivt overraska over Saw 3 eg, den forrige synst eg var dårlig.
Gjest Kermit Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 Hehe. Det er jo endel splætting. Men plottet: En mann, Jigsaw, liker å lære folk "en lekse". Han plukker ut mennesker som ikke setter pris på livet og tar det meste for gitt. Jigsaws tester dem med bestialske metoder. F.eks folk med sage av seg beinet for å komme fri++++ fellestrekk for testene er at menneskene må gjøre smertefulle ting med seg selv eller andre for å overleve. Koselig film, altså! ← Han hørtes jo ut som en skikkelig kosebamse.
Blåklokke Skrevet 26. november 2006 #14 Skrevet 26. november 2006 Huff, tror den er for skummel for deg, lille My ! Trukke jeg skal se den vaffal !
Gjest bamsemums Skrevet 26. november 2006 #15 Skrevet 26. november 2006 Har ikke sett den, men vil gjerne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå