Chans Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 (endret) Hei! Er det noen her som blogger? Jeg har akkurat opprettet en gjennom vg.no, og synes det er hyggelig. Jeg får ikke noen tilbakemeldinger med det første, men så bruker jeg ikke oppmerksomhetssøkende overskrifter heller, da. Kanskje jeg burde skrive noe stygt om Vålerenga eller noe fint om Chelsea. Uansett, hvis det er noen andre her som har lyst til å vise frem bloggen sin, kunne jeg godt tenke meg å lese noen for inspirasjon og av nysgjerrighet. Jeg setter også stor pris på det hvis noen gidder å ta en titt på min (selv om den bare har et forholdsvis uinteressant innlegg så langt), og gjerne kommentere noe trivelig. Her er linken til min: "Let's make love and listen to death from above" . Ikke bli avskrekket av tittelen, for all del! Til sist håper jeg noen vil dele sine blogge-erfaringer og kanskje komme med et tips eller tre, ikke nødvendigvis basert på min, men generelle tips om hvordan en selv foretrekker å lage eller lese blogger. Endret 12. november 2006 av Chans
Gjest Chenin Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 GJEST: HVA I ALL VERDEN ER DETTE FOR OPPFØRSEL! Har du virkelig så lite å gjøre? Kan du ikke svare ordentlig så la være. Til deg Chans: Nå blogger ikke jeg selv, men synes det er interessant å kikke litt på andres, så jeg skal ta meg en tur innom din.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Jeg har blog, men gjennom blogspot, så den er ikke like "åpen" som vg. Vurderte vg, men likte ikke helt oppsettet. Vil ikke legge den ut her fordi jeg er langt i fra anonym på den.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Hallo, dette er trådstarteren igjen! Skal vi se... Jeg tror jeg skjønner hva gjesten mener, blogger er ofte sinnsykt kjedelige. Ofte skriver folk om sin egen hverdag, som en dagbok, uten å gjøre det noe interessant for andre. Det blir ofte litt kjipt å lese hvis man ikke kjenner forfatteren, det synes jeg også. Jeg foretrekker blogger som inneholder kåseri-aktige tekster om ting som ikke nødvendigvis er direkte knyttet til forfatteren, eller personlige "dagbok"-aktige blogger som er morsomme nok til å bli interessante uansett hvem man er som leser.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Ja, jeg har sånn kjedelig blogg Skriver om meg og mine, dagligdagse ting og sånt. Og da er målgruppen kun mine venner og bekjente. Jeg vil ikke starte sånn "essay/kåseri-blogg" fordi jeg ikke er spesielt flink til å skrive essay...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 ^ Det er ikke nødvendigvis kjedelig, da! Jeg skulle ærlig talt ønske fler av mine venner hadde en. Jeg er forresten heller ikke spesielt flink til å skrive, men jeg skulle ønske jeg var det, og en blog er et ålreit forum å få tilbakemeldinger og sånn gjennom.
Gjest "gjest" Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Blogging er tøft, jeg blogger selv.
Chans Skrevet 12. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2006 Ålreit, "Gjest"! Har du lyst til å linke til din, eller?
gard Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Hei Tja, jeg pleier å blogge når jeg er ute på tur slik at venner og familie kan følge med: http://gardkarlsen.spaces.live.com/ . Men jeg pleier å utbrodere disse litt videre i reisebrev som jeg legger ut på hjemmesiden min http://gardkarlsen.com
Grooo Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Ja, jeg blogger. Om livet vårt med lille M. Fullstendig uinteressant og kjedelig for de fleste, men kjempehyggelig for familien og venner. De sier i alle fall så, så da fortsetter jeg Har blogg på egen hjemmeside.
Gjest Sumiko Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Nei, jeg blogger ikke selv, men liker å lese bloggen til de jeg kjenner.
BergensAnd Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Ja, jeg blågger! Og jeg har mange Når man har så mange interesser som meg (ehee) så blir det nødt til å bli sånn. Og - jeg har noen blågger jeg følger daglig også. Dessverre kjenner jeg ingen personlig som har, det hadde vært moro om den eller den familiemedlemmen eller vennen hadde hatt blågg Her er min ene. Og jeg som syns jeg var så genial å kalle den livsstilforandring i stedet for slanking oppdaget etter hvert som jeg lette etter medsammensvorne at vi er MANGE der ute som har catcha dét ... For meg fungerer den motiverende. Så sjøl om ingen skriver kommentarer i den hjalper det meg å stikke innom og lese på eldre innelgg, lese om mine egne frustrasjoner, håpe på at noen andre blir inspirert - uansett. Fin tråd forresten, trådstarter
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Jeg blogger også. Om svada og ting som skjer. Svadasvada
Gjest "gjest" Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Jeg vil egentlig bare anbefale alle og ikke blogge gjennom VG, fordi de går inn i bloggene og sensurerer dem uten å gi beskjed til den som skriver bloggen først.
Tabris Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 Jepp, jeg blogger også. Både om ting som skjer i livet mitt, og essays om ting jeg mener er viktige eller har sterke meninger om. Link finnes i signaturen min.
tuji Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Jeg blogger også, men det er ikke så spennende for folk som ikke kjenner meg. Jeg bruker den stort sett som en dagbok.
Gjest annen gjest Skrevet 15. november 2006 #18 Skrevet 15. november 2006 *GJESP* ← Maken til oppførsel Har hørt om blogging, men har ikke egentlig skjønt så mye av det Hva gjør man med en blogg, og hvorfor blogger man Er det en slags dagbok, som kan leses av andre?
BergensAnd Skrevet 15. november 2006 #19 Skrevet 15. november 2006 Hva gjør man med en blogg, og hvorfor blogger man ← Det kan jo en blågger svare på ...
Anglofil Skrevet 15. november 2006 #20 Skrevet 15. november 2006 Jupp, jeg er en blogger, og den kan du finne her. Jeg har en norsk blogg også, men det er det så mye tull med, så jeg må fikse den først. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå