Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Heisann, Har lyst å begynne med noe, men aner ikke hva! Det må være noe som er morsomt å drive med, og at man får litt overskudd av det.. Er det noen som har forslag til noe man kan gjøre i distriktet Sarpsborg eller Fredrikstad? Finnes det en oversikt over slikt noe sted på nettet?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Det finnes mye forskjellig... mange forskjellige håndballklubber, fotballklubber, innebandylag, ishockey, bandy, svømming, kampsporter osv.... Søk etter østfold idrettsråd, der er det mulig at du kan finne oversikt tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Har surfa litt, Freestyle dansing ser jo utrolig morsomt ut! Er det noen i området som driver med dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 takk for tipset, ringte dit, men freestyle var visst kun for tenåringer, jeg er 26... alternativet var Funkyjazz/hip-hop.. Er det noen som kan forklare meg hvordan det er? Er det mer passende for jenter, kanskje?(ja jeg er mann, forresten) Vet noen om andre steder som driver med freestyle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå