Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde bestil det hvite undertøyet, og den hvite bh var liten!

Greit nok, det passet sånn, men foret sluttet rett over nippelen. Bh så ut som den var så langt nede at frontpartiet fikk meg til å se ut som en mann :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

ja enig, men den ble NICE for meg som har DD cup! :sjarmor: tror den blir seenes dum ut med små pupper. såvidt den dekte nipplene her å, de hadde jo kun C som størst.

ellers venter jeg på trechen i 34, spent om den passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pakke er visst blitt registrert her i byen, så da får jeg den sikkert på mandag :-D

Er du heldig, får du den allerede imorgen :-D

Min er visst fremdeles i Oslo... Trenchcoaten som jeg har bestilt i sort, har jeg jo allerede i beige, og jeg skal ikke bruke dem før til våren. Men jeg er veldig spent på kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den er registrert på postkontoret, kan du jo printe ut hentelappen fra internett.

Du får ikke hentelapper på lørdager (så vidt jeg vet)

Så da kan du hente den i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Hvis den er registrert på postkontoret, kan du jo printe ut hentelappen fra internett.

Du får ikke hentelapper på lørdager (så vidt jeg vet)

Så da kan du hente den i morra!

Gøy! Kanskje jeg skal prøve på det hvis jeg får tid! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hentelapper på lørdager her hvor jeg bor, men det er en liten plass da. Står at min pakke ble sendt i går, så håper å få den i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er så lett at den har blitt sendt som brevpost(under 2kg?) får den ikke kollinr.

Kan være at den er så lett, siden den etter min "kast" ut runde, bare inneholder en morgenkåpe, en boxershorts, en truse og en trøye . Nesten alt i silke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er så lett at den har blitt sendt som brevpost(under 2kg?) får den ikke kollinr.

Pakken min veier rundt 1kg og den har kollinummer. Den inneholder omtrent det samme som Miracl3 sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at den er så lett, siden den etter min "kast" ut runde, bare inneholder en morgenkåpe, en boxershorts, en truse og en trøye . Nesten alt i silke :)

Åh, da håper jeg at min også kommer rett i postkassen! Står ikke noe kollinummer med meg heller. Jeg bestile morgenkåpen og boxershortsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike lette pakker blir sendt ut som brev uten kollinummer, ja.

Sist jeg bestilte fra HM, kom 3 topper i en liten plastpose rett i postkassen min - og det sto ikke noe kollinummer på Min side.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg står det fortsatt "mottat data". Jeg har bestilt i to pakker (en med konto og en postopp.) så tilsammen ble det 8 kg :ler: Måtte betale dobbel frakt på den tyngste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ja enig, men den ble NICE for meg som har DD cup!  :sjarmor: tror den blir seenes dum  ut med små pupper. såvidt den dekte nipplene her å, de hadde jo kun  C som størst.

ellers venter jeg på trechen i 34, spent om den passer.

Du har dobbel D i bhstr men 34 i kåpe. Hvordan får du det til? Knappene må vel bli sprengt opp når du knapper den igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den svarte trenchcoaten, satt som et skudd! Kjempefornøyd! :danse:

Pluss at jeg fikk utnyttet den 20%-rabatten min på den.

Ellers var det ikke noe jeg hadde sånn kjempelyst på. Den svarte kjolen med lakk(?)beltet var fin, men la såklart ikke merke til den før den var utsolgt i min størrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...