Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #421 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har fått pakken min, men det står fortsatt pakking pågår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #422 Del Skrevet 17. november 2006 Fortell om klærne da, dere som har fått pakkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #423 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg hadde bestil det hvite undertøyet, og den hvite bh var liten! Greit nok, det passet sånn, men foret sluttet rett over nippelen. Bh så ut som den var så langt nede at frontpartiet fikk meg til å se ut som en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 17. november 2006 #424 Del Skrevet 17. november 2006 ja enig, men den ble NICE for meg som har DD cup! tror den blir seenes dum ut med små pupper. såvidt den dekte nipplene her å, de hadde jo kun C som størst. ellers venter jeg på trechen i 34, spent om den passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. november 2006 #425 Del Skrevet 17. november 2006 Min pakke er visst blitt registrert her i byen, så da får jeg den sikkert på mandag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. november 2006 #426 Del Skrevet 17. november 2006 Min pakke er visst blitt registrert her i byen, så da får jeg den sikkert på mandag :-D ← Er du heldig, får du den allerede imorgen :-D Min er visst fremdeles i Oslo... Trenchcoaten som jeg har bestilt i sort, har jeg jo allerede i beige, og jeg skal ikke bruke dem før til våren. Men jeg er veldig spent på kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #427 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis den er registrert på postkontoret, kan du jo printe ut hentelappen fra internett. Du får ikke hentelapper på lørdager (så vidt jeg vet) Så da kan du hente den i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. november 2006 #428 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis den er registrert på postkontoret, kan du jo printe ut hentelappen fra internett. Du får ikke hentelapper på lørdager (så vidt jeg vet) Så da kan du hente den i morra! ← Gøy! Kanskje jeg skal prøve på det hvis jeg får tid! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #429 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg får hentelapper på lørdager her hvor jeg bor, men det er en liten plass da. Står at min pakke ble sendt i går, så håper å få den i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. november 2006 Forfatter #430 Del Skrevet 17. november 2006 På min står det sendt, men ikke noe kollinummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #431 Del Skrevet 17. november 2006 På min står det sendt, men ikke noe kollinummer ← Hvis den er så lett at den har blitt sendt som brevpost(under 2kg?) får den ikke kollinr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. november 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis den er så lett at den har blitt sendt som brevpost(under 2kg?) får den ikke kollinr. ← Kan være at den er så lett, siden den etter min "kast" ut runde, bare inneholder en morgenkåpe, en boxershorts, en truse og en trøye . Nesten alt i silke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 17. november 2006 #433 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis den er så lett at den har blitt sendt som brevpost(under 2kg?) får den ikke kollinr. ← Pakken min veier rundt 1kg og den har kollinummer. Den inneholder omtrent det samme som Miracl3 sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #434 Del Skrevet 17. november 2006 Kan være at den er så lett, siden den etter min "kast" ut runde, bare inneholder en morgenkåpe, en boxershorts, en truse og en trøye . Nesten alt i silke ← Åh, da håper jeg at min også kommer rett i postkassen! Står ikke noe kollinummer med meg heller. Jeg bestile morgenkåpen og boxershortsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. november 2006 #435 Del Skrevet 18. november 2006 Slike lette pakker blir sendt ut som brev uten kollinummer, ja. Sist jeg bestilte fra HM, kom 3 topper i en liten plastpose rett i postkassen min - og det sto ikke noe kollinummer på Min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 18. november 2006 #436 Del Skrevet 18. november 2006 Til meg står det fortsatt "mottat data". Jeg har bestilt i to pakker (en med konto og en postopp.) så tilsammen ble det 8 kg Måtte betale dobbel frakt på den tyngste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #437 Del Skrevet 18. november 2006 ja enig, men den ble NICE for meg som har DD cup! tror den blir seenes dum ut med små pupper. såvidt den dekte nipplene her å, de hadde jo kun C som størst. ellers venter jeg på trechen i 34, spent om den passer. ← Du har dobbel D i bhstr men 34 i kåpe. Hvordan får du det til? Knappene må vel bli sprengt opp når du knapper den igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. november 2006 #438 Del Skrevet 19. november 2006 Fikk hentelapp i dag, men det var altfor travelt til å få hentet den. Må nok ut på Post-i-butikk i morgen og hente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke Skrevet 19. november 2006 #439 Del Skrevet 19. november 2006 Bestilte den svarte trenchcoaten, satt som et skudd! Kjempefornøyd! Pluss at jeg fikk utnyttet den 20%-rabatten min på den. Ellers var det ikke noe jeg hadde sånn kjempelyst på. Den svarte kjolen med lakk(?)beltet var fin, men la såklart ikke merke til den før den var utsolgt i min størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #440 Del Skrevet 19. november 2006 Den hvite tanktoppen med sorte silkebånd var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå