Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. november 2006 #361 Del Skrevet 13. november 2006 Hihi, dette ble litt av en tråd Takker alle for en artig og nervepirrende natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 13. november 2006 #362 Del Skrevet 13. november 2006 Ja dette var gøy. Og tuusen takk til de som la ut rabattkode, der sparte jeg en tusenlapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2006 #363 Del Skrevet 13. november 2006 Ja dette var gøy. Og tuusen takk til de som la ut rabattkode, der sparte jeg en tusenlapp ← Ja, den var suveren!! Jeg sparte ca. 300 kroner, men det er da penger det også (Og jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har fått den rabattkoden fra H&M ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. november 2006 #364 Del Skrevet 13. november 2006 Måtte bare innom for å se om den var mer igjen av V&R-kolleksjonen, og det var faktisk en del igjen! Klarte ikke å dy meg, så jeg bestilte den sorte kimonoen. Den er rålekker! Får den i slutten av november, gleder meg! Takk for tipset om rabatten, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #365 Del Skrevet 13. november 2006 Hadde allerede bestilt da jeg fikk vite om rabattkoden, irriterende, men sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. november 2006 #366 Del Skrevet 13. november 2006 Tror det bare er å kontakte dem og oppgi rabattkoden. Det har ihvertfall jeg gjort før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #367 Del Skrevet 13. november 2006 Tror det bare er å kontakte dem og oppgi rabattkoden. Det har ihvertfall jeg gjort før. ← Jeg gjorde å det. Tror det var du som sa det til meg, hehe. Uansett så fikk jeg neste 300 kr igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #368 Del Skrevet 13. november 2006 Ja dette var gøy. Og tuusen takk til de som la ut rabattkode, der sparte jeg en tusenlapp ← :bukke: Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #369 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, det var flott at noen husket på den tilbudskampanjen. Gjør jo ingenting å spare litt når man først shopper som en gal... Herregud for en natt. Gleder meg sånn til å få pakken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashion.Faux.Pas Skrevet 13. november 2006 #370 Del Skrevet 13. november 2006 samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. november 2006 #371 Del Skrevet 13. november 2006 Nå har jeg og shoppet! Kjøpte den bringebærrøde angoragenseren med sløyfe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #372 Del Skrevet 13. november 2006 Gratulerer! Alltid moro å bruke litt penger, spesielt når regningen ikke kommer før neste måned når man er SKIKKELIG blakk... Må si at jeg synes det har vært veldig koselig å handle med dere, jenter! Noe helt annet enn å sitte alene og fortvile over tekniske vanskeligheter i fjor. Hmmm... Lurer på om jeg skal ta meg en tur på Oslo City i morgen og se etter de sorte pumpsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #373 Del Skrevet 13. november 2006 Lurer på om jeg skal ta meg en tur på Oslo City i morgen og se etter de sorte pumpsene? ← Det synes jeg du skal. Også kan du rapportere på KG hvordan de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 #374 Del Skrevet 14. november 2006 Det begynner allerede å dukke opp tilgjengelige varer i nettshopen nå. Ser f.eks. at trenchcoaten i beige er inne i str. 34... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 #375 Del Skrevet 14. november 2006 Bestillingen min er under pakking hos H&M! "Pakking pågår" står det på "min side" Holdt forresten på å gå på en smell der igjen. Jeg sleit jo med å legge inn et ekstra plagg natt til mandag, for å få med rabatten. Den varen var utsolgt når jeg kom i kassen, men rabatten kom med og jeg fikk mail om at jeg hadde endret ordren. Når jeg skulle gå inn på "min side" igår kveld for å se statusen på bestillingen min, sto det imidlertid at jeg hadde en ufullført bestilling i kassen og at jeg vennligst måtte gå dit og avslutte den Da kan man si at jeg ble litt bekymret for hvordan det hadde gått med varene mine, men de var tydligvis "mine" - jeg måtte bare bekrefte bestillingen... puh! Men da kommer jo pakkene våre litt tidligere da! Jeg regner med at alle fikk beskjed om levering i uke 47, men hvis min pakke blir sendt ut idag, så kommer den nok i slutten av denne uka! I tilfelle kan jeg ha på den nye kjolen når vi skal på Kristian Valen-show og ut og spise på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #376 Del Skrevet 14. november 2006 I Danmark og Sverige er alt helt tomt, mens vi har jo endel igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 14. november 2006 Bestillingen min er under pakking hos H&M! "Pakking pågår" står det på "min side" Holdt forresten på å gå på en smell der igjen. Jeg sleit jo med å legge inn et ekstra plagg natt til mandag, for å få med rabatten. Den varen var utsolgt når jeg kom i kassen, men rabatten kom med og jeg fikk mail om at jeg hadde endret ordren. Når jeg skulle gå inn på "min side" igår kveld for å se statusen på bestillingen min, sto det imidlertid at jeg hadde en ufullført bestilling i kassen og at jeg vennligst måtte gå dit og avslutte den Da kan man si at jeg ble litt bekymret for hvordan det hadde gått med varene mine, men de var tydligvis "mine" - jeg måtte bare bekrefte bestillingen... puh! Men da kommer jo pakkene våre litt tidligere da! Jeg regner med at alle fikk beskjed om levering i uke 47, men hvis min pakke blir sendt ut idag, så kommer den nok i slutten av denne uka! I tilfelle kan jeg ha på den nye kjolen når vi skal på Kristian Valen-show og ut og spise på lørdag! ← Min er også under pakking nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. november 2006 #378 Del Skrevet 14. november 2006 Min også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 14. november 2006 #379 Del Skrevet 14. november 2006 Jippi! Pakking pågår står det på min bestilling også! Hurra! Var en tur innom Oslo City istad, og der hang det faktisk en del igjen. Regner med at det er mange som har levert tilbake litt av det de kjøpte. De sorte pumpsene var det også flere igjen av, men ikke i str 38 Jeg var så heldig å få med meg et tilbud de hadde mellom kl 10 og 12 - halv pris på en valgfri vare. Jeg er en nydelig sort ullkåpe rikere Er det forresten noen som vet når fakturaen fra H&M sendes ut? *Håper det er lenge, lenge til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. november 2006 #380 Del Skrevet 14. november 2006 Æsj, de har jo bare klær i str 34 igjen, jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå