Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette var gøy. Og tuusen takk til de som la ut rabattkode, der sparte jeg en tusenlapp  :lol:

Ja, den var suveren!! :klappe:

Jeg sparte ca. 300 kroner, men det er da penger det også :) (Og jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har fått den rabattkoden fra H&M :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom for å se om den var mer igjen av V&R-kolleksjonen, og det var faktisk en del igjen! Klarte ikke å dy meg, så jeg bestilte den sorte kimonoen. Den er rålekker! Får den i slutten av november, gleder meg! :)

Takk for tipset om rabatten, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det bare er å kontakte dem og oppgi rabattkoden. Det har ihvertfall jeg gjort før.

Jeg gjorde å det.

Tror det var du som sa det til meg, hehe.

Uansett så fikk jeg neste 300 kr igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var flott at noen husket på den tilbudskampanjen. Gjør jo ingenting å spare litt når man først shopper som en gal... Herregud for en natt.

Gleder meg sånn til å få pakken min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Alltid moro å bruke litt penger, spesielt når regningen ikke kommer før neste måned når man er SKIKKELIG blakk...

Må si at jeg synes det har vært veldig koselig å handle med dere, jenter! Noe helt annet enn å sitte alene og fortvile over tekniske vanskeligheter i fjor. :klem:

Hmmm... Lurer på om jeg skal ta meg en tur på Oslo City i morgen og se etter de sorte pumpsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ta meg en tur på Oslo City i morgen og se etter de sorte pumpsene?

Det synes jeg du skal. Også kan du rapportere på KG hvordan de er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestillingen min er under pakking hos H&M! :hoppe:

"Pakking pågår" står det på "min side" :)

Holdt forresten på å gå på en smell der igjen. Jeg sleit jo med å legge inn et ekstra plagg natt til mandag, for å få med rabatten. Den varen var utsolgt når jeg kom i kassen, men rabatten kom med og jeg fikk mail om at jeg hadde endret ordren. Når jeg skulle gå inn på "min side" igår kveld for å se statusen på bestillingen min, sto det imidlertid at jeg hadde en ufullført bestilling i kassen og at jeg vennligst måtte gå dit og avslutte den :overrasket: Da kan man si at jeg ble litt bekymret for hvordan det hadde gått med varene mine, men de var tydligvis "mine" - jeg måtte bare bekrefte bestillingen... puh!

Men da kommer jo pakkene våre litt tidligere da! Jeg regner med at alle fikk beskjed om levering i uke 47, men hvis min pakke blir sendt ut idag, så kommer den nok i slutten av denne uka! I tilfelle kan jeg ha på den nye kjolen når vi skal på Kristian Valen-show og ut og spise på lørdag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bestillingen min er under pakking hos H&M! :hoppe:

"Pakking pågår" står det på "min side" :)

Holdt forresten på å gå på en smell der igjen. Jeg sleit jo med å legge inn et ekstra plagg natt til mandag, for å få med rabatten. Den varen var utsolgt når jeg kom i kassen, men rabatten kom med og jeg fikk mail om at jeg hadde endret ordren. Når jeg skulle gå inn på "min side" igår kveld for å se statusen på bestillingen min, sto det imidlertid at jeg hadde en ufullført bestilling i kassen og at jeg vennligst måtte gå dit og avslutte den  :overrasket:  Da kan man si at jeg ble litt bekymret for hvordan det hadde gått med varene mine, men de var tydligvis "mine" - jeg måtte bare bekrefte bestillingen... puh!

Men da kommer jo pakkene våre litt tidligere da! Jeg regner med at alle fikk beskjed om levering i uke 47, men hvis min pakke blir sendt ut idag, så kommer den nok i slutten av denne uka! I tilfelle kan jeg ha på den nye kjolen når vi skal på Kristian Valen-show og ut og spise på lørdag! :hoppe:

Min er også under pakking nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Pakking pågår står det på min bestilling også! Hurra!

Var en tur innom Oslo City istad, og der hang det faktisk en del igjen. Regner med at det er mange som har levert tilbake litt av det de kjøpte. De sorte pumpsene var det også flere igjen av, men ikke i str 38 :forvirret:

Jeg var så heldig å få med meg et tilbud de hadde mellom kl 10 og 12 - halv pris på en valgfri vare. Jeg er en nydelig sort ullkåpe rikere :hoppe:

Er det forresten noen som vet når fakturaen fra H&M sendes ut?

*Håper det er lenge, lenge til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...