Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var den fin?

Ja den er kjempe fin. En av mine beste kjøp på lenge :) Sitter fint på, og har et flott snitt. Genseren prøvde jeg på torsdag, den er ganske stor i str, så den passet ikke til meg. Hadde liksom ikke bryster til å bære den :ler:

:bukke: Natta

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er kjempe fin. En av mine beste kjøp på lenge :) Sitter fint på, og har et flott snitt. Genseren prøvde jeg på torsdag, den er ganske stor i str, så den passet ikke til meg. Hadde liksom ikke bryster til å bære den  :ler:

:bukke:  Natta

Hvis genseren er stor i str, kan det hende den passer.... Jeg har mer en nok bryster til å fylle den opp :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte genseren jeg :sjarmor:

Er den liten kan jeg være heldig å få byttet den i en større størrelse :sjarmor:

Det er absolutt verdt et forsøk :) Håper den passer :) Hvis ikke så kan du sende den tilbake :)

Gratulere med gode kjøp :klappe:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte mer enn det jeg egentlig hadde tenkt at jeg skulle. Rabatten virket, men da jeg skulle kjøpe den hvite skjorta var den borte... :( noen som kunne tenke seg å selge den til meg?? det samme går for jeansen. PM meg:D

(forresten, noen som vet om de legger ut mer klær??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her kommer jeg tuslende... koset meg med tråden deres og vært misunnelig ;)

Har off course vært inne på HM og sjekket ut varene som er igjen. Og det vil jeg si: Heldige de som er små i str, det er jo endel igjen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her kommer jeg tuslende... koset meg med tråden deres og vært misunnelig ;)

Har off course vært inne på HM og sjekket ut varene som er igjen. Og det vil jeg si: Heldige de som er små i str, det er jo endel igjen faktisk.

enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg kose meg og lese denne tråden :)

Jeg mistet nettet fullstendig i natt, men heldigvis etter at jeg hadde sikret meg det jeg skulle ha!

Jeg skulle inn og bestille en ting til for å få med rabattkoden. La en trøye til undertøyet i handlekurven og gikk til kassen, med rabattkoden. Der fikk jeg imidlertid beskjed om at den var utsolgt. Så trykket jeg fort og mange ganger på "handle mer" og "tilbake" og alt mulig - og plutselig var alt nede :overrasket: Ikke kom jeg inn på KG mer heller. Sambo sov og jeg løp frem og tilbake og tok ut strømledningen til bredbåndboksen og restartet laptopen min sikkert fem ganger. Ingenting hjalp. Så litt før kl. 02 måtte jeg tusle i seng. Nå har jeg imidlertid fått mail fra hm med bekreftelse av ordren og der er rabatten med :klappe: Så da ble den med pga den utsolgte trøyen likevel, da :ler:

Men det er nå jeg må kose meg med denne tråden. Igår ble jeg jo bare sittende i shopen som gikk så innmari treeeegt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at du fikk det du ville ha da! Det var skikkelig nervepirrende i natt :ler: Nå gleder jeg meg til den sorte trenchen kommer i uke 47.

De har forresten ganske mange varer igjen ennå på H&M, var litt overrasket over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mer enn det jeg egentlig hadde tenkt at jeg skulle. Rabatten virket, men da jeg skulle kjøpe den hvite skjorta var den borte... :( noen som kunne tenke seg å selge den til meg?? det samme går for jeansen. PM meg:D

(forresten, noen som vet om de legger ut mer klær??)

De legger ut igjen de klærne som kommer i retur. Det gjorde de i alle fall med Stella-klærne i fjor. Så du får følge med på nettshopen og se med jevne mellomrom. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte da altså opp med

Trenchcoat i sort i str. 44

Sort strikkekjole med lakkbelte i str. L

Også kjøpte jeg trenchcoaten i beige i butikk på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg synes brudekjolen er fin, jeg, selv om den er litt overpyntet. Men jeg kunne aldri giftet meg i en brudekjole fra H&M...  :overrasket:

Syntes den er helt ok, men nei ikke noe å gifte seg i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppet en del i natt både til meg og sambo. Så bestilte jeg noe i forskjellige str. Feks den trenchcoat`en.

Min liste:

*Trenchcoat Sort 36,38

*Tights Sort, s (ville nå ha i rødt åsså :sur: )

* Jakke Sort , 36 jakke

*T-shirt Beige, xs T-shirt

*Bluse Sort, 34 Bluse

* Kjole Sort xs, s Kjole

*undertøy sett svart Undertøy

*Hvitt undertøysett undertøy

Til sambo:

*Genser Gråmelert, genser

*skjorte skjorte

*Ulljakke Ulljakke

* Jeans Jeans

Blir vel å sende en del tilbake da dette ble over 8000.......

Men har jo bestilt to str av noe, så er vel greit. Er også litt usikker på den hvite skjorta til sambo.. men men.

Hadde mest lyst på begge skoene, og en svart kjole som ikke ble lagt ut for salg :sur:

Skulle ønske det var mere klær i nettshoppen ;)

Har mye på kontoen fra før, så måtte bestille via postoppkrav.. Håper jeg får råd til å hente pakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...