Baby Skrevet 13. november 2006 #321 Del Skrevet 13. november 2006 Hva har dere shoppet da jenter ? ← undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. november 2006 #322 Del Skrevet 13. november 2006 beige trech str. 34 bringebærfargede strømper hvite og sorte undertøyet jeg kjøpte jo den sorte strikkekjolen og sorte cardigan på torsdag. + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. november 2006 #323 Del Skrevet 13. november 2006 Endte opp med BH, stringtruse, vippetang (til mamma som har lett etter en slik), sort/grå/hvite steps og en rød genser som jeg fikk tilbud om ved kassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #324 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har kjøpt det hvite og svarte undertøyet. (var ei på kg som sa det var utrolig bra passform) så har jeg kjøpt en string og så prøvde jeg på strømpene og en hvit topp som var samme som undertøyet. Så har jeg kjøpt 2 undertøysett utenom Trenger virkelig undertøy, hehe. Men hvordan er det hvis jeg bestiller strømpene som var utsolgt. Kan jeg få de likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. november 2006 #325 Del Skrevet 13. november 2006 det var meg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #326 Del Skrevet 13. november 2006 Ok, klarte ikke gå og legge meg likevel - nervene må roes først... Prada! Ja! Det stemmer jeg for i massevis! Endte opp med disse fantastiske plaggene: Toppen med vridning i str small Den mønstrede silkekjolen i str 38 Beige trenchcoat i str 36 Nå gleder Pia seg til jul (Les: uke 47 når pakken kommer) *Hopper opp og ned i sofaen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. november 2006 #327 Del Skrevet 13. november 2006 tok trenchen i str 34 jeg... hmmm har den sorte ullkåpa med 3 knapper i str.36 og den er litt stor synes jeg... jaja får vel byttet for det er nok flere som kjøper feil, evt. så sitter den fint, håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg endte opp med Kimono i 100% ren silke . Boxershorts Undertøyssett Hvit skjorte Sort trendcoat Først hadde jeg shoppet for over fem tusen, så begynte jeg å tenke meg om Begynte å kaste ut en hel del, og endte opp med det ovenfor. Jeg er kjempe fornøyd Men jeg er inne igjen nå Endret 13. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #329 Del Skrevet 13. november 2006 Jippi! Dette var noe annet enn den gigantiske nedturen i fjor. Da fikk jeg ikke noe av det jeg ville ha på nettet (Men kjøpte den nydelige grønne chiffon-kjolen og den beige genseren med silkebåndene, pluss den vide dressbuksen i butikken, så kan vel ikke egentlig klage ), og i år fikk jeg alt og mer til. Selv om jeg egentlig ikke skulle handle noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #330 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som er noen engler og vil gi meg kontonr til h&m? finner ikke regningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #331 Del Skrevet 13. november 2006 Men jeg er inne igjen nå ← Så utrolig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #332 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som er noen engler og vil gi meg kontonr til h&m? finner ikke regningen. ← 6203 0517321 Tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialitta Skrevet 13. november 2006 #333 Del Skrevet 13. november 2006 Natta folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. november 2006 #334 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ok, klarte ikke gå og legge meg likevel - nervene må roes først... ← Så søte dere er! Pust dypt inn og ut nå, og gå og legg deg og tenk på alle de fine tingene. edit: skrivefeil Endret 13. november 2006 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 13. november 2006 Så utrolig morsomt! ← Jeg kastet ut den hvite skjorten også. Aner ikke når jeg skal bruke den Jeg kjøpte jo tross alt den sorte strikkekjolen og t-skjorte på torsdag også. Jeg må skjerpe meg litt Skal jo snart handle xbox 360 til mannen også. Masterkortet mitt brenner Mulige jeg rett og slett kaster ut alle varene mine, og lar fornuften råde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #336 Del Skrevet 13. november 2006 Håper klærne med vridning kommer tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 13. november 2006 Håper klærne med vridning kommer tilbake.... ← Hvilken er det? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #338 Del Skrevet 13. november 2006 Hvilken er det? Har du bilde? ← Vet ikke om jeg får linket, men prøver: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtemp...AMP§ion=DAM Det er en sort kortermet genser og en sort kjole med lakkbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #339 Del Skrevet 13. november 2006 nei linken funka ikke, men du skjønte kanskje hvilke det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 13. november 2006 Vet ikke om jeg får linket, men prøver: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtemp...AMP§ion=DAM Det er en sort kortermet genser og en sort kjole med lakkbelte. ← Okei, det er den sorte kjolen med lakkbelte jeg kjøpte på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå