Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?

Miracl3

Anbefalte innlegg

De skoene er skikkelig lekre, men det er for høy hæl på dem til meg (jeg er 180 cm høy)...

Fakturaen... skal vi se... Er det ikke sånn at alt man kjøper i en måned blir fakturert måneden etter? Sånn at det ikke blir fakturert før i desember en gang? Jeg mener det. Jeg bestilte noen topper til meg og noen pyjamaser til babyen for en god stund siden også, og det har jeg ikke fått faktura på ennå. Så V&R-klærne tror jeg vi slipper å betale før i slutten av desember :) Det er jo halv skatt før jul også! :hoppe:

Litt på siden av tema nå, men så dere på nyhetene på TVNorge igår? Et oljefirma i Stavanger som ga alle ansatte rundt en million hver i julebonus! :overrasket: Og de hadde fått omtrent det samme i fjor! Jeg ble helt satt ut og lå og tenkte på det etter at jeg hadde lagt meg i går. Hva gjør man den dagen man får en million i julebonus????!! Hvor attraktivt må det ikke være å jobbe i det firmaet?? Alle ansatte fikk - ikke bare ledelsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det så jeg ikke. Tenk så mye vi kunne shoppet da! Jeg har tydeligvis valgt feil bransje. Tviler på at det blir noen million i julebonus innenfor psykisk helsevern :legrine:

Håper du har rett ang fakturaen, og når jeg tenker etter høres det riktig ut ja. Da overlever bankkontoen min. Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få med meg et tilbud de hadde mellom kl 10 og 12 - halv pris på en valgfri vare. Jeg er en nydelig sort ullkåpe rikere  :hoppe:

Heldiggris! Var det i butikken? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den julebonusen leste jeg også om! Tenk deg det - resepsjonisten og sånt regner vel kanskje ikke med SÅ mye ekstra til jul? :ler: Tenk så mye man kan shoppe da! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Pakking pågår står det på min bestilling også! Hurra!

Var en tur innom Oslo City istad, og der hang det faktisk en del igjen. Regner med at det er mange som har levert tilbake litt av det de kjøpte. De sorte pumpsene var det også flere igjen av, men ikke i str 38  :forvirret:

Isj hvorfor må jeg være en str 38? Mulig jeg kan ta ullsokker og str 40 :sjenert:

Og jeg er på tur til byen nå, skal på trening. Må nesten ta en tur innom Oslo City :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! Var det i butikken? :)

Jepp, de feirer et eller annet på Oslo City. Men tilbudet gjaldt ikke V&R.

Ble til at jeg kjøpte en kåpe jeg egentlig hadde slått fra meg, kostet egentlig 1000, jeg fikk den for 500. Men det ble jo noe attåt, da, som alltid...

Uansett: Jeg er veldig fornøyd, den er kjempefin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj hvorfor må jeg være en str 38? Mulig jeg kan ta ullsokker og str 40  :sjenert:

Og jeg er på tur til byen nå, skal på trening. Må nesten ta en tur innom Oslo City  :sjenert:

Det samme tenkte jeg... Men kanskje like greit, har jo ikke råd til de skoene likevel. Og med 60 par i skapet trenger jeg dem vel strengt tatt ikke heller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av tema nå, men så dere på nyhetene på TVNorge igår? Et oljefirma i Stavanger som ga alle ansatte rundt en million hver i julebonus!  :overrasket:  Og de hadde fått omtrent det samme i fjor! Jeg ble helt satt ut og lå og tenkte på det etter at jeg hadde lagt meg i går. Hva gjør man den dagen man får en million i julebonus????!! Hvor attraktivt må det ikke være å jobbe i det firmaet?? Alle ansatte fikk - ikke bare ledelsen!!

:overrasket: Det er jo helt sinnsykt! Tenk å jobbe på en slik plass da!

Hadde blitt mye shopping da, ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det er jo helt sinnsykt! Tenk å jobbe på en slik plass da!

Hadde blitt mye shopping da, ja... :ler:

Ja gjett!!!

Og noe sier meg at den bedriften får en del søknaderom utvidet ferie eller permisjon til lengre reiser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Det er ikke bilde av en handlekurv foran den svarte kjolej med sløyfe som er på topp 5.. Sittet å ventet å flere timer! Ikke si at det ikke går ann å bestille den?!

Du finner den her (øverst i midten). Nyyyydelig kjole! :sikle:

Finnes også i grønn for den som vil ha litt mer farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en på Oslo City i dag, men de tingene som kommer i retur der forsvinner stort sett fort ut igjen også... Så ikke størrelsen, da. Litt lettere å hjelpe hvis du sier hvor du bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ennå flere varer kommet inn. Blandt annet kjolen med vrengninger i str s og xs. Hvorfor kommer det mer egentlig? Er det HM som har mer på lager eller er det olk som kaster ting ut av bestillingen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del klær igjen på Hennes på Karl Johan (var der for 20 min siden)

- Brun trendcoat str 40

- Sko i str 40 og 41

- Bukser i alle varrianter :ler:

- Hvit dunjakke i str 34 - 36

- Undertøy i små str

- Hvite og bringebærrøde gensere i alle str

Det var det jeg husket i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ennå flere varer kommet inn. Blandt annet kjolen med vrengninger i str s og xs. Hvorfor kommer det mer egentlig? Er det HM som har mer på lager eller er det olk som kaster ting ut av bestillingen sin?

Sikkert mange som kaster ting ut av shoppingbagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...