Karamba Skrevet 12. november 2006 #61 Del Skrevet 12. november 2006 Er så trøtt at jeg drikker masse kinesisk balanse te jeg ← Jeg tror jeg må ha en kaffe snart! Typisk meg å sovne på sofaen foran tven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2006 #62 Del Skrevet 12. november 2006 Da er jeg også klar! Har nettopp hatt besøk og jeg er stappmett av kake Nå må du ikke sovne fra moroa da, Miracl3! Det jeg ihvertfall tror er lurt å gjøre når klokka nærmer seg midnatt, er å lukke ned alle andre program, bortsett fra hm.com og KG. Det går tregere desto flere programmer vi har oppe... Lukke ned MSN også. Vi kan vel bare fortsette moroa på denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #63 Del Skrevet 12. november 2006 Vi kan vel bare fortsette moroa på denne tråden? ← Det er vel like greit? Den er jo så godt igang allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 12. november 2006 Da er jeg også klar! Har nettopp hatt besøk og jeg er stappmett av kake Nå må du ikke sovne fra moroa da, Miracl3! Det jeg ihvertfall tror er lurt å gjøre når klokka nærmer seg midnatt, er å lukke ned alle andre program, bortsett fra hm.com og KG. Det går tregere desto flere programmer vi har oppe... Lukke ned MSN også. Vi kan vel bare fortsette moroa på denne tråden? ← Uff nei kan ikke sovne nå. Dette er jo mini juleaften Jeg skal restarte pc-en klokken 23.00 og lukke alle program etter råd fra deg Kommer sikkert til å bli krasj og alt som er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 12. november 2006 Det er vel like greit? Den er jo så godt igang allerede. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2006 #66 Del Skrevet 12. november 2006 Nå sier sambo at det ikke skal ha noe å si om vi har flere programmer oppe. For det er på serveren til hm det i tilfelle går tregt... og ikke på PC'ene våre. Men det skader sikkert ikke å gjøre det vi kan heller Jeg tror forøvrig jeg må klare meg med bare min laptop. Sambo's nye laptop er det noe feil med, som gjør at nettet klapper sammen når han har vært pålogget en liten stund og vi har ikke tid til noe restarting og tull i natt Hans stasjonære står i kjellerstua og han sier han skal legge seg lenge før midnatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 12. november 2006 Nå sier sambo at det ikke skal ha noe å si om vi har flere programmer oppe. For det er på serveren til hm det i tilfelle går tregt... og ikke på PC'ene våre. Men det skader sikkert ikke å gjøre det vi kan heller Jeg tror forøvrig jeg må klare meg med bare min laptop. Sambo's nye laptop er det noe feil med, som gjør at nettet klapper sammen når han har vært pålogget en liten stund og vi har ikke tid til noe restarting og tull i natt Hans stasjonære står i kjellerstua og han sier han skal legge seg lenge før midnatt... ← Min mann sier også at han ikke vill hjelpe meg med shopping. Han sover også ved midnatt. Men jeg kan få låne hans pc. for den er raskere enn min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. november 2006 #68 Del Skrevet 12. november 2006 Må le av meg selv.. Jeg kjenner det kiler i magen - og jeg har ingen planer om å shoppe en gang! Blir bare påvirket av alle håpefulle i denne tråden, hihi. Lurer fortsatt på om noen har erfaring med undertøyet? Og hva skjer hvis jeg bestiller noe, men etter å ha prøvd det ikke vil ha noe av det? Kan jeg sende det tilbake og alt er i orden? Litt forvirret i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 12. november 2006 Må le av meg selv.. Jeg kjenner det kiler i magen - og jeg har ingen planer om å shoppe en gang! Blir bare påvirket av alle håpefulle i denne tråden, hihi. Lurer fortsatt på om noen har erfaring med undertøyet? Og hva skjer hvis jeg bestiller noe, men etter å ha prøvd det ikke vil ha noe av det? Kan jeg sende det tilbake og alt er i orden? Litt forvirret i kveld.. ← Er ganske sikker på at du kan sende tilbake. Du må bare være sammen med oss å shoppe Tenk deg den overskriften " Gale kg-jenter handler perverst mye " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. november 2006 #70 Del Skrevet 12. november 2006 Tenk deg den overskriften " Gale kg-jenter handler perverst mye " ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2006 #71 Del Skrevet 12. november 2006 Merker at jeg er litt utålmodig nå... Kan ikke klokka bare bli 12 liksom... Er nesten helt sikker på at det er vanlige retur-regler på kjøp av denne kolleksjonen, ja. I fjor dukket det ihvertfall stadig opp plagg igjen i nettbutikken, sikkert plagg som hadde kommet i retur. Undertøyet vet jeg fint lite om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. november 2006 #72 Del Skrevet 12. november 2006 Bare et spm til.. Kan man putte ting fra den "vanlige" H&M kolleksjonen oppi handlekurven også, eller kun V&R? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #73 Del Skrevet 12. november 2006 Bare et spm til.. Kan man putte ting fra den "vanlige" H&M kolleksjonen oppi handlekurven også, eller kun V&R? ← Ja det skulle jeg da tro... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. november 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 12. november 2006 Ja det skulle jeg da tro... Noen som vet? ← Det tror jeg, men jeg ville ikke brukt tid på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 12. november 2006 #75 Del Skrevet 12. november 2006 Hehe, hver gang jeg ser jenter med V&R klær, så vil jeg automatisk anta at det er noen shoppegale KGere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #76 Del Skrevet 12. november 2006 Det tror jeg, men jeg ville ikke brukt tid på det ← Nei, så vidt jeg vet er du ikke "trygg" før du har gått gjennom kassen med bestillinga di. Kanskje best å ta ei V&R bestilling og ei "vanlig" bestilling etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #77 Del Skrevet 12. november 2006 Nei, så vidt jeg vet er du ikke "trygg" før du har gått gjennom kassen med bestillinga di. Kanskje best å ta ei V&R bestilling og ei "vanlig" bestilling etterpå. ← I fjor så fikk jeg en telefon fra H&M hvor de lurte på om jeg skulle ha Stella-klærne som lå i handlekurven min. Dvs, jeg hadde ikke betalt for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. november 2006 #78 Del Skrevet 12. november 2006 I fjor så fikk jeg en telefon fra H&M hvor de lurte på om jeg skulle ha Stella-klærne som lå i handlekurven min. Dvs, jeg hadde ikke betalt for de. ← Å? Ringte de dagen etter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #79 Del Skrevet 12. november 2006 Heihei! Tenkte jeg skulle ta meg en titt jeg også da, men hvor blir kolleksjonen lagt ut? Er det bare å gå på hm.com også dukker det opp V&R kolleksjon? Kan ikke se det nå skjønner dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #80 Del Skrevet 12. november 2006 Å? Ringte de dagen etter eller? ← Hehe,ja..de ringte dagen etterpå. Og da hadde handlefeberen gått over for min del, så da ble det ikke noe plagg på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå