Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?


Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lyst på den sorte kjolen med lenke rundt livet. Noen som har kjøpt/prøvd den i butikkene? Hvordan var den?

Tenkte å kjøpe den og heller sende tilbake om den ikke passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den sorte morgenkåpen på Oslo city på torsdag. Den er ganske stor i str, men knallfin på :)

Vet du om de har den i andre farger enn sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor har de ikke noe fra herrekolleksjonen der??  :frustrert:

De har masse fra herrekolleksjonen der. Du må først trykke på pilene ved siden av hjertet. Da får du opp bildene og får se hvilke som kommer i nettbutikken.

Under 23 timer til det braker løs ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på Ebay en tur og jeg ble helt sjokkert over hvor høye priser folk er villige til å betale for disse klærne. Enkelte kunne jo ha kjøpt ekte designerklær fra VR i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på den grå genseren med hjerte og det rosa skjørtet, men det ser ikke ut til at noe av det kommer i nettbutikken.  :sur:

Jeg ville også ha den grå genseren med hjerte :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var inne på Ebay en tur og jeg ble helt sjokkert over hvor høye priser folk er villige til å betale for disse klærne. Enkelte kunne jo ha kjøpt ekte designerklær fra VR i stedet.

:klappe::klappe::klappe::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selvsagt være med på shopping i natt!!

Og denne gangen skal jeg handle også. I fjor fant jeg ut at jeg ikke ville ha noen av Stella-klærne...

Jeg har kjøpt trenchcoaten i beige i butikk, men vil ha den i sort også. I tillegg tror jeg at jeg skal bestille den sorte strikkekjolen. Mulig jeg slenger med noe annet også, men skal prøve å begrense meg ;)

Uansett gleder jeg meg veldig til hysteriet og gjentagelse av fjorårets morsomme event! :ler: Ikke trenger jeg å bekymre meg for at klokka blir mange heller, for jeg er sykmeldt og kan sove lenge imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg skal! :hoppe:

Har lyst på den strikka kjolen med "rufsegreier" på brystet-prøvde den på Solsiden,men tvang meg selv til å gå fra den. Og så ei skjorte i julegave til sambo-han kler så godt litt "sære"ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har veldig lyst til å handle i natt, men egentlig så burde jeg ikke for jeg burde prøve å være litt økonomisk. Får se om jeg klarer å holde meg unna pcen i kveld... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett nærmere på den blå jakken med hjerteknapper? Er den egnet til vinterbruk?

Det lurer jeg også på. Men den er vel svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...