Gå til innhold

Yasmin p-piller og vekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada, jeg er litt nevrotisk ang. vekta mi, og har søkt opp en del tråder her inne og sett at folk har forskjellige erfaringer (som med alle legemidler). Lurer på hva flertallet opplevde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lagt på meg av noen av de tre p-pillemerkene jeg har brukt: Yasmin, Trinordiol og Diane/Feminil.

Skrevet

Jeg la ikke på meg av p-sprøyten, men jeg reagerer alltid merkelig på medisiner, jeg får ikke de vanlige bivirkningene, men gjerne de skjeldne.

Legen anbefalte yasmin p.g.a de underjordiske kvisene, som kommer av hormon-ubalanse, men vil heller ha kviser enn en kropp full av vann og økt apetitt.

Skrevet

Samme lurer jeg på. Har brukt de før og mener å huske at jeg ikke la på meg, men at jeg fikk veldig ømme bryster av dem.

Nå har jeg begynt på de igjen og er litt nevrotisk selv... :sjenert:

Skrevet
Samme lurer jeg på. Har brukt de før og mener å huske at jeg ikke la på meg, men at jeg fikk veldig ømme bryster av dem.

Nå har jeg begynt på de igjen og er litt nevrotisk selv...  :sjenert:

En venninne av meg sier at de virker vanvittig stabiliserende på vekten hennes. Hun hadde nylig omgangssyke, og spiste knapt på 5 dager. Vekta viste nøyaktig det samme i løpet og etter disse 5 dagene, de fleste ville jo gått ned flere kg vann.

Skrevet

Jeg la ikke på meg av Yasmin bortsett fra i brystpartiet, men jeg fikk veldig høyt blodtrykk.

Skrevet

Jeg la ikke på meg jeg heller, men fått en del ander bivirkninger, som sopp og nedsatt humør.

Men har dere lest den tråden her tidligere om at yasmin er på overvåkningslista fra legemiddeltilsynet.. synes det høres litt suspekt ut. husker ikke internettadressa til den artikkeln, men det har blitt diskutert her tidligere.

Skrevet

La ikke på meg av Yasmin da jeg brukte det. Husker også at legen min sa at Yasmin heller påvirket i andre retning, dvs at man gikk ned i vekt. Dette hadde jo ikke vært å forakte, men merket ikke noe til det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...