Gå til innhold

Kun for damene: Damebeger er jo genialt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter sterke anbefalinger har jeg gått til innkjøp av et damebeger - det funker! Jeg var skeptisk, og regnet med at det ville bli noe søl, og eneste grunnen til at jeg turte å kjøpe var returretten.

Men det virker jo rensligere enn bind og tamponger. Jeg har kraftige menstruasjoner, som kan være vanskelige å kontrollere selv med tamponger i superplus-størrelse i tillegg til bind, og etter en litt for røff barnefødsel er ikke sjeden som den skal være, ikke noe problem. Jeg har brukt den om natten, ingen lekkasjer! Det eneste jeg ikke har prøvd ennå er å trene, men det tror jeg skal gå helt fint.

Anbefales!

(Nei, jeg har ikke noe å gjøre med de som selger produktet å gjøre.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde høye forventninger til produktet, men alle ble innfridd. Var redd for lekkasjer, men jeg fikk det til fra første stund!

Og så renslig det er! Null lukt, og ikke noe søl. Jeg trenger bre tømme den morgen og kveld som er obligatorisk pga mindre blødninger (ikke kjempesmå...) og koppen har aldri blitt mer enn litt over 1/2 full.

Jeg har imidlertid divacup i silikon, ikke damebeger. Anbefaler silikon i stedet for lateksbeger grunnet allergi.

Skrevet

Jeg ønsker meg damebeger!! Hva er det, egentlig? Kan noen poste en link, ellerno?

Skrevet

Hæææh? Hvordan funker den greia der? Skal den inn i fitta? Så ikke veldig behaglig ut... Jeg vil ikke han sån, likevell :sur:

Gjest Gjest_bella_*
Skrevet

Jeg liker også damebeger kjempegodt :) Dvs. jeg har diva cup...men det er vel omtrent det samme.

Jeg trenger bare å bytte den to ganger i døgnet, bortsett fra den første mensdagen. På meg så begynner det å lekke når det halvfullt (men til forskjell fra tamponger, så kjenner jeg når det begynner å skje.)

Anbefaler dette til alle :) Mensen blir mye mindre pes.

Skrevet

Damebeger kommer nå også i silikon, så man må ikke nødvendigvis bestille divacup fra utlandet.

Skrevet
Damebeger kommer nå også i silikon, så man må ikke nødvendigvis bestille divacup fra utlandet.

Det er sant, men jeg betalte 500 for mitt damebeger fra den norske siden (www.damebeger.no) i stedet for 170(tilsammen) fra en engelsk side... Så det er stor prisforskjell!

Skrevet
Hæææh? Hvordan funker den greia der? Skal den inn i fitta? Så ikke veldig behaglig ut... Jeg vil ikke han sån, likevell  :sur:

Hva er det du skal inne i denne tråden og prate piss for? Fritidsproblemer? Det står jo i tillegg "Kun for damene" i overskriften. Skjerp deg, det er ikke ALT du skriver som er morsomt, skjønner du. Noen ganger er det fint for oss damene å få diskutere ting oss i mellom uten sånne fjortis-innspill.

Skrevet
Hæææh? Hvordan funker den greia der? Skal den inn i fitta? Så ikke veldig behaglig ut... Jeg vil ikke han sån, likevell  :sur:

Du kan jo stoppe den opp i rompa i stedet da :eeeh:

Skrevet
Du kan jo stoppe den opp i rompa i stedet da  :eeeh:

:ler:

Skrevet
Hva er det du skal inne i denne tråden og prate piss for? Fritidsproblemer? Det står jo i tillegg "Kun for damene" i overskriften. Skjerp deg, det er ikke ALT du skriver som er morsomt, skjønner du. Noen ganger er det fint for oss damene å få diskutere ting oss i mellom uten sånne fjortis-innspill.

Okei... ehm... Har jeg ikke lov til å lure på hva et damebeger er? Hadde du tatt det mer særiøst om jeg formulerte det sån her:

Skal man putte det i vaginaen?

Hvorfor er det fjortis å spørre om det? Var det fordi jeg la til "jeg vil ikke ha sån"?

Skrevet

Denne tråden handler ikke om deg yme, kan du ikke slutte å poste her slik at vi kan fortelle medkvinner om hvor bra dette produktet er?

Over til produktet: skjønner virkelig ikke at dette er mensprodukt nr 1 blant kvinner!? Det er rett og slett genialt enkelt og fritt for problemene som tamp og bind. Kan forstå at størrelsen er ganske skremmende, men funker fantastisk bra. Kommentarer om at det er ekkelt forstår jeg kun fra de som absolutt ikke tåler rennende blod. Men det er faktisk UTROLIG mye mer renslig enn alternativene!

Skrevet
Denne tråden handler ikke om deg yme, kan du ikke slutte å poste her slik at vi kan fortelle medkvinner om hvor bra dette produktet er?

Oæo, når du sier det sån, så får jeg jo veldig lyst til å pelle meg ut... NOT! Hadde jeg enkelt å greit fått et svar på det jeg lurte på, så hadde jeg vært fornøyd, å slutta å poste her, men når jeg isteden for sånne frekke komentarer, så velger jeg å fortsette å rote litt i tråden, helt til noen forteller meg hvordan den tingen der funker.

Skrevet
postet mange linker til den, bare å forsyne seg!

ja, jeg var inne å så, men for å lese "bruksanvisning" måtte jeg ha etleraant program, som jeg ikke har. Derfor spurte jeg hvordan den fungerte, etter jeg hadde sett linkene. Jeg skjønner at jeg spurte på en vulgær måte... Hadde jeg fått svar, om jeg hadde spurt på en mer normal måte?

Skrevet
ja, jeg var inne å så, men for å lese "bruksanvisning" måtte jeg ha etleraant program, som jeg ikke har. Derfor spurte jeg hvordan den fungerte, etter jeg hadde sett linkene. Jeg skjønner at jeg spurte på en vulgær måte... Hadde jeg fått svar, om jeg hadde spurt på en mer normal måte?

Jeg tror du hadde fått svar på spørsmålet ditt, om du hadde klart å spørre på en høflig måte.

Skrevet
Jeg tror du hadde fått svar på spørsmålet ditt, om du hadde klart å spørre på en høflig måte.

Okei :)

Hvordan fungerer den der? Skal den inn i kjeden, eller har skal den på utsiden?

Var jeg flink?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...