Gå til innhold

parkering nede på oslo city?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til byen og parkere for dagen

vil gjerne parkere på oslo city for her er jeg kjent.. er ny i byen skjønner du...

men er det slik at du kan betale med kort inne påoslo city når du skal kjøre ut igjen??

hvordan fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan betale med kort på alle parkeringsautomatene på Oslo City. Ved innkjøring får du et kort (Evt. bruker bank/kredittkort) og ved å bruke dette i automatene ved en av nedgangene får du spm. om du vil betale med kort eller kontanter. Er egentlig selvforklarende når du kommer dit, men du trenger altså ikke ha kontanter.

God tur!

Skrevet

ja men saken er at jeg vil betale i egen automat.. altså ikke denne lille automaten som er foran bommen vanligvis..

mener at det er slike automater ved inngangen til parkeringshuset, i fra oslo vity som man kan betale på ...???

Skrevet

Du betaler uansett i egen automat, men bare ta kortet som kommer ut når du trykker ved innkjøringen, så vil du få spørsmål om kort eller kontant når du står ved en av automatene som finnes ved alle inngangene til parkeringshuset.

Dette er ikke noe problem. Tro meg!

Skrevet

Ja, de tar kort ,men til gjenngjeld tar de nesten hele kortet!!

Sinnsykt dyrt.en kompis av meg betalte nesten 500.- sist han sto der. :overrasket:

Skrevet

Det er veldig dyrt å parkere på Osalo City i flere timer.

Men du kan betale med kort, ja. Både i "bommen" og automatene ved heisen/trappene.

Mener at det er litt billigere å parker på Oslo S og da kan man gå innendørs nesten helt inn på Oslo City (i tilegg til Byporten). Personlig synes jeg at parkeringshuset på Oslo S er lettere å komme til og fra i tillegg til at det er enklere å parkere der, men det kommer jo helt sikkert an på hvilken retning man kommer fra.

Skrevet

Parkeringshuset på Oslo S er suverent, man har faktisk plass til bilen der. :)

Skrevet
Parkeringshuset på Oslo S er suverent, man har faktisk plass til bilen der. :)

Jepp. Det er minimalt med søyler og ventilasjonsanlegg som gjør det vanskelig å parkere. Dessuten er det sjelden fullt. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...