Gjest lillekanin Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Heisann!! Nå håper eg det er noen her inne som kan komme med gode tips til oss! Har lyst å reise til Tenerife i mars/april neste år, 2 voksne og barn på da 8 mnd, 3 år og 11 år. Altså vil vi til et famlilievennlig hotell der en slipper å høre på alle som er ute på fest og har det moro (om det er mulig da...). Denne ferien er liksom for å prøve å få litt familieliv midt oppi all jobbingen... Er det noen som har tips om hvilke steder/hotell som er bra når en reiser med barn??? Håper noen kan hjelpe...RASKT!! Trenger å ha noe å se fram til
Chica Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg var på Tenerife sist vinter. Bodde da i Los Gigantes på et hotell som het Barcelo Varadero gjennom Startour. Hotellet hadde helt ok standard, var vel 3-stjerners. Leilighetene lå i tre etasjer rundt bassengområdet og det ble veldig lunt og godt ved bassengene. Det var tre store basseng + noen barnebassent. Los Gigantes var en veldig rolig plass, vi hadde rom ut mot veien men var ikke plaget med støy. På hotellet var det et lite supermarked, bassengbar og en buffetrestaurant. Kan kunne velge og ha All-Inclusive om man ønsket det. (Vet ikke om Star Tour hadde det med i sin prisliste, men fikk iallfall bestilt det i resepsjonen om man ønsket det) Vi har ikke barn, men snakket med flere barnefamilier som var veldig fornøyd iallfall. Var ikke barneklubb gjennom Star Tour når vi var der, men hotellet hadde egen barneklubb med masse aktiviteter og minidisco på kvelden etc.
Gjest Minimi Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Var på dette hotellet (øverste bildet) i Los Gigantes, vil ikke anbefale det til barnefamilier. Bassenget er nesten helt på toppen med tak over så kom svært lite sol dit og vannet var grisekaldt. Ikke noe å finne på på hotellet. og ikke noe ute område rundt. Men ellers var hotellet helt ok, men litt kjedelig for barn trur jeg...
mowgli Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg kan anbefale dette!! Vi hadde ikke barn med når vi var der, men det er perfekt for barnefamilier Fanabè er perfekt å bo i
Gjest lillekanin Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jeg kan anbefale dette!! Vi hadde ikke barn med når vi var der, men det er perfekt for barnefamilier Fanabè er perfekt å bo i ← JA! Det var egentlig hit vi var kommet fram til at vi ville dra.. MEN det var allerede oppbestilt den perioden, så nå har vi endt opp med Sunwing Resort Arguineguin, og krysser fingrene for at dette er bra!!! Noen som har vert der???
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 arguineguin kjenner vi godt ja. nesten bare skandinaver på hotellet så det er lett for barna å finne lekekamerater der. stort og flott basseng. koselig der ja. vært der 2 somrer på rad.
Gjest lillekanin Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Det høres bra ut!! Så da kan eg vel tør å begynne å glede meg litt da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå