Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Fordi om jeg vasker meg nedentil hver dag (kun med intimsåpe) blir det en så stram lukt allikevel Jeg skal mest sannsynlig få meg en time hos gynekolog, men er det noe jeg kan kjøpe på apoteket så lenge?
Gjest ff Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Hva slags intimsåpe bruker du? Asan gjorde at jeg luktet mye sterkere enn vanlig. Må virkelig anbefale Aco intimsåpe, den er SÅ god. Skummer godt, lukter ingenting nesten.
Susannah Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Det er antagelig bakteriebalansen som er litt i ulage, for mange er Asan altfor sterk å bruke i underlivet (Vet det er en selvmotsigelse i og med at det er en intimsåpe, men har sykepleiervenner som bare kaller det sopp-såpe) Du kan jo prøve å skifte såpe, ACO er et godt alternativ. Så får du høre hva legen sier, men mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig galt i det hele tatt. Har du andre plager enn lukt kan Vivag være bra, dette er stikkpiller for å gjenopprette bakteriebalansen i underlivet.
Gjest ff Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Du kan jo prøve å skifte såpe, ACO er et godt alternativ. Så får du høre hva legen sier, men mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig galt i det hele tatt. Har du andre plager enn lukt kan Vivag være bra, dette er stikkpiller for å gjenopprette bakteriebalansen i underlivet. ← Ja, disse kan jeg også anbefale. Måtte bruke de etter at jeg brukte Asan på reise. Truseinnlegg anbefales når du bruker disse. Intimsåpen fra Vivag er forresten grusomt irriterende. Umulig å dosere..
Susannah Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg har ikke prøvd Vivag sin såpe, men et lite tips når det gjelder stikkpillene: Ta dem om kvelden før du legger deg, de renner rett og slett ut hvis du bruker dem i "stående" tilstand!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Anbefaler ACO sin tvättolje. Den er helt utrolig! Bruker ikke noe annet jeg nå! Fikk ofte sopp når jeg brukte Asan, etter at jeg begynte med oljen til ACO har jeg ikke fått det en eneste gang, helt strålende produkt! (oljen passer meg best, ikke såpen). I tillegg bruker jeg intim kremmen av og til om jeg merker jeg blir litt sår. Supre produkter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå