Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg i eit blad der det var lange hår deler med klemmer , dette var også naturleg hår.Har så lust på dette,men hvor kan jeg få kjøpt dette mon tro :overrasket: ? noen som vet om butikker på nette eller i stavanger område eg kan finne slikt hår ?? :)

Skrevet

Glitter har løshår, men jeg vet ikke om det er ekte.

Skrevet

amer ikke i stavanger, om du skal ha mye. Om du kun skal ha 2 cm klype m halvlangt hår , så får du kjøpt det på H&M. Til 19.50, Kaqppahl har oxo(el åssen de skrives)

Skrevet (endret)
:) Endret av M.P
Skrevet (endret)

Batistone er meget bra! :) Super fornøyd med det!

På qxl, selger de sånn ekte hår med klemmer, òg sånn du smelter på for en utrolig billig penge! ;)

Endret av Lanyah
Skrevet
takker for svar :) Se va eg fant http://www.hair-extensions.no/ nå har eg bestilt og venter i spenning  :hoppe:  noen som har dette ?

Huske å komme inn å fortelle hvordan du liker det da! :) Har lyst å forsøke det jeg ògså!

Skrevet

Er det ikke vanskelig å finne rett farge?

Ts: kjøper du for å få lengre hår eller fyldigere?

Jeg har lyst på begge deler, men kan man få lengre hår også med sånn kliper, må det ikke i såfall veldig mange clip-in extensions til for det?

Skrevet

eg har brukt noe lignende før fra bobbys.com men der var det bare hår uten klemmer ,var vanskelegt og dyrt og få tak i klemmene, så eg er veldig glad d finnes ferdige med klemmer. Eg har halv langt hår lyst, så for meg har d haldt med ein pakke, da blir d tykkere og lengre,om ikkje fargen er helt lik så gjer d ingenting,ser bare ut som striper. visst du ikkje har så langt hår så ser d kansje best ut med to pakker ,men du kan jo kjøpe ein pakke på bobbys .com og sy på det andre håret med clips, er billigere på bobbys ca 600 kr der. :)

Skrevet

hei :) Nå har eg hentet håret på posten ,og det var kjempe fint .blankt nydelegt hår og lett og montere , har fått mye skryt for det, eg jobber på butikk og då var det ein kunde som komenterte håret, for eit nydelegthår du har sa hu :) D var såå kjekt :):) dette er ivertfall noe eg anbefaler på d varmeste ;) fant ei side til med slikt hår , var faktisk billigere der http://www.saras.no noen andre som har prøvd ? :rosasmil:

Skrevet

Vil også ha sånt hår, men har ganske tynt langt hår, vil klipsene synes da tror dere?

Skrevet

åh har så lyst på sånn, men har virkelig ikek råd til det.. =(

Skrevet

Eg har også veldi tynt hår.klemenne vise ikkje på meg , men eg tuppere håret der klemenne skal ver , da halder dei betre og ;) løp og kjøp :husarbeid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...