Gå til innhold

vitaminer el.l.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg skulle begynne å ta vitaminer i det daglige. Har alltid to eller tre sykdomsperioder på høsten og våren, med vond hals, tett nese osv., så vil gjerne styrke immunforsvaret litt. Er ofte litt trett på vinterstid også.

Er det noen som har noe og anbefale? Mor sverger til noe med blåbær fra Møllers tror jeg, er dette et greit produkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar KostPluss fra Collett og triomega women, syns det funker bra for meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nå kjøpt flytende Biovit, og den smaker godt! Håper det hjelper...

Skrevet

Jeg har begynt å ta seloljekapsler fra Ruis, høres uappetittelig ut, men er helt ok, bare litt udrøyt. Vet ikke hvor raskt man merker virkning av disse, men må nok regne med å ta dem en stund om det skal hjelpe. Tran er kanskje like bra, men vær obs på innhold av tungmetaller.

Dessuten tar jeg multivitaminer fra Solaray (variant med jern). Har brukt begge disse produktene i ca tre uker nå, og vil påstå at jeg føler at jeg har mer overskudd nå. Det kan vel tyde på at jeg har hatt litt underskudd av et eller annet vitamin eller mineral, mistenker jern pga konkrete symptomer.

Ei venninne av meg mener hun har holdt seg frisk pga daglig inntak av Biola, forresten. Hun jobber på sykehus med endel smittepress, og har egentlig vært mye syk tidligere, så kanskje? Hun tar tran i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...