Gå til innhold

Hva kan dette være?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har mensen nå og i dag har jeg hatt ganske vondt. I sted når jeg var på do så jeg i trusen at det lå en liten klump, ca 4 cm lang og 2 cm bred . Hovedsaklig eggeskall farget med en liten blodfarget klump festet vedsiden av ca str 50 øring. Hva kan dette være?? Har aldri opplevd liknende før.. :kvalm::hakeslepp::overrasket: Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som en spontanabort, men skal det da ikke blø mye verre?

Skrevet
høres ut som en spontanabort, men skal det da ikke blø mye verre?

Jeg har spontanabortert, og blødde egentlig ikke så grusomt mye. Litt mer enn ved vanlig menstruajon.

TS; høres ut som spontanabort. :icon_neutral:

Skrevet

Jeg trodde egentlig ikke at jeg kunne være det. Bruker p-ring.

Huff da. Noe jeg bør gjøre nå? Gå til legen eller noe sånt?

Skrevet

Tror nok jeg ville tatt en telefon til legen og spurt om det er noe å bekymre seg for.

Skrevet

Det kan nok være en spontanabort, men da må du ha vært 10 - 11 uker på vei i tilfelle. Embryoet er da ca 4 cm.

Du bør nok få foretatt en utskraping hos legen.

:klem:

Skrevet
Det kan nok være en spontanabort, men da må du ha vært 10 - 11 uker på vei i tilfelle. Embryoet er da ca 4 cm.

På ultralyden var embryoet 2,3 cm når jeg var 11 uker og 5 dager på vei..

Skrevet
På ultralyden var embryoet 2,3 cm når jeg var 11 uker og 5 dager på vei..

Da må hun ha vært lenger på vei da :tristbla:

Jeg ser på denne siden her 11 uker men dette kan kanskje bare være et gjennomsnitt da.

Skrevet

Hvis du har vært gravid såpass lenge er det rart at du ikke har reagert på uteblitt menstruasjon

Skrevet (endret)
Hvis du har vært gravid såpass lenge er det rart at du ikke har reagert på uteblitt menstruasjon

Er det ikke slik at når man bruker P ring så uteblir menstruasjonen dersom du ikke tar den ut hver 3 uke da?

Må legge til mht. trådstarter! Kanskje det bare er levret blod pga bruk av P ring over lang tid? Får håpe det, men ta en tur til legen du eller ring dit ihvertfall :)

Endret av Miloine
Skrevet

Hjelpe meg.. ante ingen ting. Begynte på p-ringen for en drøy måned siden men før det har vi vært flinke å bruke kondom. Går det ann å sjekke med en graviditetstest nå om jeg har vært gravid? Vil den fremdeles gi utslag? Får ikke gått til legen før neste uke. 11 uker er jo lenge det... :icon_frown:

Skrevet

Vil tro det bare var en slimklump eller noe jeg. Eller en eller annen kroppslig reaksjon på p-ringen.... Høyst sannsynlig ikke noe farlig.

Men gjør det du føler er best for deg med tanke på å kontakte lege og såder. At du føler deg trygg er det viktigste :klem:

Skrevet
Har mensen nå og i dag har jeg hatt ganske vondt. I sted når jeg var på do så jeg i trusen at det lå en liten klump, ca 4 cm lang og 2 cm bred . Hovedsaklig eggeskall farget med en liten blodfarget klump festet vedsiden av ca str 50 øring. Hva kan dette være?? Har aldri opplevd liknende før..  :kvalm:  :hakeslepp:  :overrasket:  Hjelp..

Jeg opplevde akkurat det samme en gang, og jeg var ike gravid, så noen spontanabort var det ikke.

Skrevet

Jeg ville så absolutt ringt legen. Når man spontanaborterer så kommer det lystvev fargede klump(er) ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...