Gå til innhold

mensen etter p-plaster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på plasteret for litt over en uke siden, og lurer på når det er meningen jeg skal få mensen. Er det meningen at jeg skal få den om 4 uker igjen, eller lengre?

• 4 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet på plasteret for litt over en uke siden, og lurer på når det er meningen jeg skal få mensen. Er det meningen at jeg skal få den om 4 uker igjen, eller lengre?

Skrevet

Hei! Jeg har vel ikke noe konkret svar til deg jeg ,

men :Jeg hadde mensen sist for 32 dager siden, da var den en dag for sen og kortvarig. Jeg var plaget med syk kvalme to uker før mensen og en uke etter. Derfor valgt jeg og slutte på p plasteret for å se om det hadde noe å si på formen..

Jeg er nå på dag 32 og har normalt en syklus på 27 dager,

p plasteret sluttet jeg på for 3 uker siden.. fikk en liten blødning etter å ha tatt det av

( det er normalt når man slutter på prevensjon generelt) Så nå går jeg og venter på mensen som etter min regning er 5 dager for sen...ifht når jeg skulle hatt den egentlig..

Det kan være at å slutte på plasteret påvirker syklusen og at mens blir forskyvet, og at du altså da ikke får det når du tror du skal få det. Så det er ikke godt å si, men jeg ville ventet en stund til så ser du om det kommer noe..hvis ikke kan du jo ta en test eller besøke lege eller gyn.

Håper "svaret mitt" hjalp deg litt.. du skal vite at du ikke er den eneste, det er nok mange fler som venter på det samme som oss

Skrevet

Hei igjen..

Jeg så først nå at du skrev innlegget ditt i 06...beklager.. hehe ,jaja håper du fant ut av det på den tid uansett og at du har det bra.

hej då

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...