Gå til innhold

Svie og ubehag

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet

Kjente akkurat at det 'brenner' når jeg tisser, og at jeg liksom ikke klarer å tømme blæra helt. (Det kjennes iallefall ikke sånn ut)

I tillegg kjenner jeg meg kvalm og er litt magevond, men så har jeg mensen også da.

Hva kan dette være egentlig?

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte på blærekatarr når jeg leste beskrivelsen av symptomer. Da må du oftere på do og det svir og gjør vondt.

Ta deg en tur til legen du. God bedring.

Skrevet

Jeg tenkte også på blærekatarr. Det hjelper å drikke MYE. En varmeflaske kan lindre godt på smerten og svien. Men du må, som sagt av forrige bruker, til legen. Urinveisinfeksjon (blærekatarr) går ikke bort uten antibiotika. :klem:

Skrevet

Før du får kommet deg til legen kan du prøve å lindre smertene selv ved å drikke vann med MASSE sitron oppi. Så surt som du klarer også er det bare å bøtte innpå.

Skrevet

Drikk MYE appelsinjuice (1,5l..) og spis tranebærtabletter! Det hjelper om det er en UVI. Hadde det selv forrige jul, og ble bedre allerede dagen etter :)

Skrevet

Har du blærekatar så lukter urinen din helt forferdelig, og den er gjennkjennelig samme når , hvor og på hvem. Unngå å fryse, ikke sett deg på kaldt underlag.

Gå til legen din, avgi prøve å få antibiotika.

Skrevet

Ta med en urinprøve til legen du, om du har urinprøveglass.

(for mye appelsinjuice kan gi løs mage, sånn at du vet det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...