Yme Skrevet 17. november 2006 #61 Skrevet 17. november 2006 Hehe akkurat som om vi røsker frem målebåndet og sjekker ut alt vi er borti... tjukk er tjukk og tynn er tynn. Jeg liker sånn vanlig best ← Det er jo ingen som veit hva vanlig er!! Tenk om du på enleraan måte bare har vært borti menn med 20 cm pikk? Da vil jo du kalle det normalt, når det egentlig er ganske stort
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #62 Skrevet 17. november 2006 Det er jo ingen som veit hva vanlig er!! Tenk om du på enleraan måte bare har vært borti menn med 20 cm pikk? Da vil jo du kalle det normalt, når det egentlig er ganske stort ← Sant, så sant. Har vært bortpå kanskje 20 stykker. 2 av de var for små, 1 av de var for store. Resten var bra. Så alle med sånn ca gjennomsnitt str på pikken funker bra, de som synes pikken deres er knøttliten eller diger ser det jo sjøl? Jeg har hvertfall aldri målt noen og jeg trur jeg hadde ledd meg ihjel om en fyr begynte å bable i vei om hvor mange cm han målte her og der. Oi, oi, kom på et godt eksempel. De 2 guttene med for liten hadde så korte at jeg ikke klarte å runke dem med mer enn pekefinger, langfinger og tommel (jeg med min jentehånd).
skanky Skrevet 17. november 2006 #63 Skrevet 17. november 2006 Det er jo ingen som veit hva vanlig er!! Tenk om du på enleraan måte bare har vært borti menn med 20 cm pikk? Da vil jo du kalle det normalt, når det egentlig er ganske stort ← Er ikke 20cm normalt da? Tror "faktumet" om at 15cm er normalt kun er en del av en stor konspirasjon ledet av en menn med små peniser. Etter å ha prøvd å svelge en linjal her, må jeg si at jeg tror den pikken jeg for tiden er sammen med er rundt 17 cm og den er såvidt innenfor det jeg kategoriserer som stort lem. Og den er derfor perfekt.
Yme Skrevet 17. november 2006 #64 Skrevet 17. november 2006 Sant, så sant. Har vært bortpå kanskje 20 stykker. 2 av de var for små, 1 av de var for store. Resten var bra. Så alle med sånn ca gjennomsnitt str på pikken funker bra, de som synes pikken deres er knøttliten eller diger ser det jo sjøl? Jeg har hvertfall aldri målt noen og jeg trur jeg hadde ledd meg ihjel om en fyr begynte å bable i vei om hvor mange cm han målte her og der. Oi, oi, kom på et godt eksempel. De 2 guttene med for liten hadde så korte at jeg ikke klarte å runke dem med mer enn pekefinger, langfinger og tommel (jeg med min jentehånd). ← Jeg har vært borti jenter som har spurt meg hvor lang pikk jeg har, så det er hvertfall noen som tenker på sånt. Hehe, hvis noen har så liten tiss at du ikke kan bruke hele hånda, så ern jo bitteliten da Med litt godvilje, tror jeg at man kan bruke 2 hender på en vanlig pikk... Hvis man virkelig vill! (det blir sikkert ikke så bra, men :-P) Er ikke 20cm normalt da? Tror "faktumet" om at 15cm er normalt kun er en del av en stor konspirasjon ledet av en menn med små peniser. Etter å ha prøvd å svelge en linjal her, må jeg si at jeg tror den pikken jeg for tiden er sammen med er rundt 17 cm og den er såvidt innenfor det jeg kategoriserer som stort lem. Og den er derfor perfekt. ← Kult svar
finnslarken Skrevet 17. november 2006 #65 Skrevet 17. november 2006 Merkelige greier! Min Junior er 19 cm lang og jeg rekker ikke til bunns i hverken min nåværende eller noen av mine X`rs fitte. Trur du må lese boka på nytt ← Eller kanskje du må måle en gang til??
valentino Skrevet 17. november 2006 #66 Skrevet 17. november 2006 De 2 guttene med for liten hadde så korte at jeg ikke klarte å runke dem med mer enn pekefinger, langfinger og tommel (jeg med min jentehånd). ← Finnes det så små? To jentefingre er vel max 3 cm?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #67 Skrevet 17. november 2006 Eller kanskje du må måle en gang til?? ← Den er målt og dobelsjekket Er forresten selv fra vadsø
finnslarken Skrevet 17. november 2006 #68 Skrevet 17. november 2006 Den er målt og dobelsjekket Er forresten selv fra vadsø ← Så hyggelig da
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #69 Skrevet 17. november 2006 Finnes det så små? To jentefingre er vel max 3 cm? ← Så små finnes ja. Absolutt.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #70 Skrevet 18. november 2006 Finnes det så små? To jentefingre er vel max 3 cm? ← Ja det kan jeg love deg.
Gjest graceland Skrevet 18. november 2006 #72 Skrevet 18. november 2006 Kuk? Nei, her er det f**e som gjelder.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #73 Skrevet 18. november 2006 Kuk? Nei, her er det f**e som gjelder. ← Kjører du i en annen fil?
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #74 Skrevet 18. november 2006 Merkelige greier! Min Junior er 19 cm lang og jeg rekker ikke til bunns i hverken min nåværende eller noen av mine X`rs fitte. Trur du må lese boka på nytt ← Fitta utvider seg når dama er kåt. Verre er det ikke. Hvordan tror du ellers damer (og spesielt jordmødre) kan kjenne livmortappen?
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #75 Skrevet 18. november 2006 Kjører du i en annen fil? ← Mhm. Hun kjører min fil. Og jeg kjører hennes bil. Kjernefamilie. Forsåvidt burde en kuk være TYKK, og da snakker vi ikke 13 cm i omkrets, dersom det skal være nytte i den.
Gjest graceland Skrevet 18. november 2006 #76 Skrevet 18. november 2006 Kjører du i en annen fil? ← Ja, vi finnes overalt. Nå også på KG.
Gjest Snuske Skrevet 18. november 2006 #77 Skrevet 18. november 2006 Jeg vil ha en som er akkurat passelig, og som jeg liker. (Forøvrig så er jeg helt enig som en annen skrev her inne, det er typen jeg har sex med ikke pikken hans.)
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #78 Skrevet 18. november 2006 (Forøvrig så er jeg helt enig som en annen skrev her inne, det er typen jeg har sex med ikke pikken hans.) ← Er den så liten at den ikke engang får være med?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #79 Skrevet 18. november 2006 Forsåvidt burde en kuk være TYKK, og da snakker vi ikke 13 cm i omkrets, dersom det skal være nytte i den. ← Hva snakker vi om i omkrets da?
Gjest Snuske Skrevet 18. november 2006 #80 Skrevet 18. november 2006 Er den så liten at den ikke engang får være med? ← Hehehehehehe det var jo en ny vri å få det sagt på, men nei det var ikke det jeg mente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå