Gjest Hilde79 Skrevet 16. november 2006 #41 Skrevet 16. november 2006 Stor eller liten hakke no å si. Kan han ikke bruke tunga, kan det værra det samma!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #42 Skrevet 16. november 2006 Det er fordi mannens hjerne er plassert i penis.... Så kanskje du har en micro-penis? Oi oi oi, den var stygg.... Sorry, men litt morsom da?
skanky Skrevet 17. november 2006 #43 Skrevet 17. november 2006 Er det bare jeg som setter pris på store her, eller er alle på KG ekstremt diplomatiske?
Gjest Pax Skrevet 17. november 2006 #44 Skrevet 17. november 2006 For meg er det ikke så nøye. (og det er helt sant, men det er det visst flere som nekter å tro)
skanky Skrevet 17. november 2006 #45 Skrevet 17. november 2006 For meg er det ikke så nøye. (og det er helt sant, men det er det visst flere som nekter å tro) ← Jeg tror på deg! Det er ikke så ekstremt nøye for meg heller, så lenge den er gjennomsnittlig i det minste. Men liker jo store da.. og trodde det var (mange) flere som meg.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #46 Skrevet 17. november 2006 Jeg tror på deg! Det er ikke så ekstremt nøye for meg heller, så lenge den er gjennomsnittlig i det minste. Men liker jo store da.. og trodde det var (mange) flere som meg. ← Litt motsigende! Bare innrøm det... dere liker soooore peniser som kan fylle den store vide våte fitta deres Noe annet vil være og lyve
Gjest Pax Skrevet 17. november 2006 #47 Skrevet 17. november 2006 Noe annet vil være og lyve ← Jeg lyver ikke. Ikke om dette i alle fall.
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #48 Skrevet 17. november 2006 Litt motsigende! Bare innrøm det... dere liker soooore peniser som kan fylle den store vide våte fitta deres Noe annet vil være og lyve ← Jeg vil ha noe som fyller, men trenger ikke være stort for det.Fitta er bare 10-13 cm dyp (tror jeg) Og den er veldig tilpassningsdyktig. Ergo alt fyller
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #49 Skrevet 17. november 2006 Fitta er bare 10-13 cm dyp (tror jeg) Merkelige greier! Min Junior er 19 cm lang og jeg rekker ikke til bunns i hverken min nåværende eller noen av mine X`rs fitte. Trur du må lese boka på nytt
Gjest Tweek Skrevet 17. november 2006 #50 Skrevet 17. november 2006 Merkelige greier! Min Junior er 19 cm lang og jeg rekker ikke til bunns i hverken min nåværende eller noen av mine X`rs fitte. Trur du må lese boka på nytt ← Tilpassningsdyktig. Jeg er ikke sikker, men fitta er vaktisk ikke dyp, men igjen så kan vi ha inn det meste.
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #51 Skrevet 17. november 2006 Jeg liker de best gjennomsnittlig...blir de for store, blir det vondt og man kan ikke kjøre på som man vil...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #52 Skrevet 17. november 2006 Er det bare jeg som setter pris på store her, eller er alle på KG ekstremt diplomatiske? ← Hva mener du med stor da?
Gjest Pax Skrevet 17. november 2006 #53 Skrevet 17. november 2006 Jeg vil ha noe som fyller, men trenger ikke være stort for det.Fitta er bare 10-13 cm dyp (tror jeg) Og den er veldig tilpassningsdyktig. Ergo alt fyller ← Den er jo elastisk. Som en strikk, nesten.
Yme Skrevet 17. november 2006 #54 Skrevet 17. november 2006 Det er fordi mannens hjerne er plassert i penis.... Så kanskje du har en micro-penis? Oi oi oi, den var stygg.... Sorry, men litt morsom da? ← Var den til meg? Hva mener du med stor da? ← Lite vits i å spørre, for det er ingen av dem som veit det De snakker om stor og liten, men ingen av dem kan nevne tall... Tror de bare har ett bilde i hodet.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #55 Skrevet 17. november 2006 Lite vits i å spørre, for det er ingen av dem som veit det De snakker om stor og liten, men ingen av dem kan nevne tall... Tror de bare har ett bilde i hodet. ← Sant...
skanky Skrevet 17. november 2006 #56 Skrevet 17. november 2006 Lite vits i å spørre, for det er ingen av dem som veit det De snakker om stor og liten, men ingen av dem kan nevne tall... Tror de bare har ett bilde i hodet. ← Sant nok. Det går litt på øyemål og munnmål, jeg har ikke peiling på hva det blir i cm Og alle gutter påstår at de ikke har målt den. Noe jeg ikke tror på.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #57 Skrevet 17. november 2006 Størrelsen på en pikk er stort sett uvesentlig, bare innehaveren kan bruke den. MEN et lite faktum (ja, dårlig ordspill) ihvertfall for min del, er aten stor pikk IKKE er noen fordel når man skal suge, det er mye lettere å ta en mindre pikk langt inn. F.eks hvis man skal prøve seg på deepthroating. En stor pikk har også lettere for å gjøre vondt når den bunner. Så...klare fordeler med mindre utstyr.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #58 Skrevet 17. november 2006 Tenker ikke på hvor stor kuken er. Det er meg barnslig og uviktig. Hva som tenner meg, er hva mannen gjør. Ikke pikken.
skanky Skrevet 17. november 2006 #59 Skrevet 17. november 2006 Tenker ikke på hvor stor kuken er. Det er meg barnslig og uviktig. Hva som tenner meg, er hva mannen gjør. Ikke pikken. ← Drit i å være så politisk korrekt da. Her er det kun diskusjon om en liten del av mannens anatomi, det er ikke dermed sagt at det er den som er viktigst for oss. Enig med gjest 2 hakk over her at en stor pikk er problematisk når man skal deepthroate, og den gjør også analsex litt mer komplisert. MEN når man snakker om standard vaginal penetrering derimot..
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #60 Skrevet 17. november 2006 Sant... ← Hehe akkurat som om vi røsker frem målebåndet og sjekker ut alt vi er borti... tjukk er tjukk og tynn er tynn. Jeg liker sånn vanlig best
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå