Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #21 Skrevet 11. november 2006 Hehe det er skikkelig turn-off da... Mannen med gjennomsnittstr som må på badet å få den opp før han kommer å fullfører heheheheEn smule ondskapsfull her nå, men dette var problemet til en jeg datet en kortere periode.. Jeg trodde først det var spenningen som tok knekken på han, men neida... ← Jeg datet også en slik...den mest kjedelige sex jeg noensinne har opplevet!
Yme Skrevet 11. november 2006 #22 Skrevet 11. november 2006 Yme, i så fall er en gjenomsnitts helt passe for meg. Den kan godt være lengre, men ikke særlig tykkere. Har sett en som var ca. 4 ganger så tykk. Det var bare frastøtende. Måtte snu i døra. Ellers har halvparten av mine erfaringer vært impotente så jeg begynner å lure på om det er et utbredt problem? Du kan selvfølgelig ha rett i at det er jeg som er frastøtende også. Smak er noe subjektivt vet du. ← 4 ganger så sjukk?? Hærregud Det kanke ha sett bra ut... Mente ikke at du var frastøtende da, men om det feks. er sån ONS så kan det hende at typen bare er hypp på å knulle, å da er det vel ikke altid han er så kåt som han egentlig kan bli Hva menes med kort, tynn, tykk og lang? Disse beskrivelsene kan jo bety hva som helst. ← De fleste jenter har ikke peiling på hvor lange pikker er Mange bare stoler på fyrn osm sier "denna er 20 cm lang høhø" når den egentlig er 16 ellerno. Ække lett å ta sånt på øyemål, pluss at hjernen til jenter ikke er veldig god på øyemål generelt. regnet med at den der kom til å komme, og nei, jeg er faktisk ikke enig med deg i at alle menn som er steinkåte er garantert steinharde hele veien. det tror jeg er like lite sant som at alle kvinnfolk som er steinkåte er dryppvåte, er de tørre, så er de ikke kåte nok. Det stemmer heller ikke nemlig. ← Jeg sa ikke at alle menn var sån. Jeg sa at jeg var sån, å da tok jeg utgangspunkt i at det var normalt. Du har antageligvis vært borti en del flere pikker enn meg (som kun har min egen, å den er kjempe fin ) så jeg stoler på deg. Selvom jeg er bedre enn deg da, rett og slett fordi jeg er gutt
aline Skrevet 11. november 2006 #23 Skrevet 11. november 2006 Jeg sa ikke at alle menn var sån. Jeg sa at jeg var sån, å da tok jeg utgangspunkt i at det var normalt. Du har antageligvis vært borti en del flere pikker enn meg (som kun har min egen, å den er kjempe fin ) så jeg stoler på deg. Selvom jeg er bedre enn deg da, rett og slett fordi jeg er gutt ← ah, sånn å forstå. og ja, jeg har antagelig vært borti en del fler pikker en deg, ihvertfall i stiv tilstand... og det er forskjell, sier kresne berta.. din er nok kjempefin ja, og såklart du er bedre en meg, jeg mener.... herremin! jeg er jo bare en kvinne! *neier ydmykt*
Yme Skrevet 11. november 2006 #24 Skrevet 11. november 2006 ah, sånn å forstå. og ja, jeg har antagelig vært borti en del fler pikker en deg, ihvertfall i stiv tilstand... og det er forskjell, sier kresne berta.. din er nok kjempefin ja, og såklart du er bedre en meg, jeg mener.... herremin! jeg er jo bare en kvinne! *neier ydmykt* ← 1000 poeng! Vil du være vennen min?
Gjest Tweek Skrevet 12. november 2006 #25 Skrevet 12. november 2006 Jeg liker ikke de veldig lange, men så lenge den ikke er for kort til å treffe punktene mine perfekt Tykke er å bra
aline Skrevet 12. november 2006 #26 Skrevet 12. november 2006 1000 poeng! Vil du være vennen min? ← finner det vankelig å være venn med noen som er såpass mye bedre en meg, da føler jeg meg bare så liten.
Gjest d'Arc Skrevet 12. november 2006 #27 Skrevet 12. november 2006 Ikke for kort, ikke for lang, og ganske tykk. Og Yme, du er for bra for oss jenter, vet du. Finn deg en mann!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #28 Skrevet 14. november 2006 Ikke for kort, ikke for lang, og ganske tykk. Og Yme, du er for bra for oss jenter, vet du. Finn deg en mann! ← Det var litt av noen krav gitt Kan vi faa det i ca. maal slik at vi har noe aa forholde oss til?
Yme Skrevet 14. november 2006 #29 Skrevet 14. november 2006 finner det vankelig å være venn med noen som er såpass mye bedre en meg, da føler jeg meg bare så liten. ← Ikke for kort, ikke for lang, og ganske tykk. Og Yme, du er for bra for oss jenter, vet du. Finn deg en mann! ← Ååah, takk! Dere har rett... Men selvom jeg er bedre, så skal dere få snakke med meg, da... Jeg er jo ikke dust, heller
Gjest Pax Skrevet 14. november 2006 #30 Skrevet 14. november 2006 +/- gjennomsnittet funker bra. (dvs det meste)
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #31 Skrevet 15. november 2006 Hva er for stort? 17? 20? Hva er for tykk? Omkrets på 13? 14,5?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #32 Skrevet 15. november 2006 om damen er 190cm høy, så er hun grovere bygd, og har større og dypere vagina enn en dame som er 150cm lang. Ok, noe avvik kan det være men størrelsen på jenta tilsier størrelsen på vagina. Samtidig har jenter muskler dernede, så trangheten som er variabel skal vi ikke diskutere, selv om det er trykkforskjellene som gjør det deilig for mannen. Vi gutter kjenner fort dybden, og fastheten, da vi har fingret en god del jenter opp igjennom tiden. Hvor stor penis som er optimalt kommer ann på størrelsen på jenta, samt preferanser om hva hun synes er best av stimulering, og hvordan denne treffer henne. + kjemi og en lass med andre ting
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #33 Skrevet 15. november 2006 Det er vel bare tull å påstå at du kan si noe om vagina basert på høyde/vekt?
Snasen Skrevet 15. november 2006 #34 Skrevet 15. november 2006 Enkelte gutter er så dumme. Veldig mange jenter henger seg ikke så mye opp i lengden slik det later til at haugevis av småpjokker tror. Mange liker at den er tykk... og passe lang.
Gjest Gjest_royaltrux_* Skrevet 15. november 2006 #35 Skrevet 15. november 2006 Spiller ingen rolle. Det er MANNEN jeg har sex med, ikke kuken hans. ← Stiller meg i kø her....
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #36 Skrevet 15. november 2006 Snasen C: Hvis du scroller litt opp her, ser du at tykk allerede er skrevet! Hva definerer du som tykk (nok) ?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #37 Skrevet 15. november 2006 En helt gjennomsnittlig penis er best for meg med min gjennomsnitts-vagina.... Sånn er det nok for de fleste. jeg har prøvd både altfor liten og aaaaaltfor stor. Med altfor liten lurer du jo bare på når personen skal bli ferdig for man kjenner jo nesten ikke noe. Og med an altfor tykk, ja da torde jeg ikke la han komme inn i meg fordi det var forferdelig vondt!!!
Gjest Flex Skrevet 15. november 2006 #38 Skrevet 15. november 2006 For å få noen tall å forholde oss til: Vitenskapelige målinger viser at en gjennomsnittelig erigert penis er 14 cm lang. Studier der testpersonene måler og rapportererselv viser 15.8cm i gjennomsnitt. Så det er vel et tegn på at menn liker å legge godviljen til når de måler penis:-) Videre viser vitenskapelige målinger at en erigert penis er 12.6cm i omkrets. Standar deviasjon (normalt avvik) for lengden er 2cm og 1.3cm for omkrets Så en normal penis er 14cm lang +/-2cm. Så en penis kortere enn 12cm kan kalles kort og en lengre enn 16cm er lang. Og normal omkrets er 12.6cm +/-1.3cm. Så en penis tynnere enn 11.3cm er tynn og tykkere enn 13.9cm er tykk. Sikkert mange meninger og oppfatninger om disse tallene, men dette er det nærmeste vi kommer fakta.... Kilde: Wikipedia
Gjest usmc Skrevet 16. november 2006 #39 Skrevet 16. november 2006 20% avvik i fra gjennomsnittet i lengde, omkrets eller begge deler er innenfor gjennomsnittet. kvinner vil fysisk kjenne en forskjell på over - under 50%. Dvs 20% lenger med 20% tykkere i diameter gir et avvik på 50%. Gjennomsnitts penis har et volum på 15cm*2cm*2cm*3,14 = 188,4cm3. Har penis et volum som avviker fra dette med mer enn 50% er det grunnlag for å kalle den for STOR, eller liten. Avvik som kun har en retning, f.eks. 22,5cm lang med normal diameter kan være problematisk. Avvik motsatt vei 7,5cm lang det samme. Avvik diameter > 4,8cm tjukk, eller < 3,2cm ? OK, nok tall. Def. = eller > 22,5cm* = eller > 4,8cm er < ca 1% av mannlig befolkning. Kalles en makro penis. Def. = eller < 7,5cm* = < 3,2cm er < ca 1% av mannlig befolkning. Kalles en mikro penis. Resten befinner seg i mellom, eller passer fysisk med dem, kvinnelige eller mannlige partnere.
Yme Skrevet 16. november 2006 #40 Skrevet 16. november 2006 20% avvik i fra gjennomsnittet i lengde, omkrets eller begge deler er innenfor gjennomsnittet. kvinner vil fysisk kjenne en forskjell på over - under 50%. Dvs 20% lenger med 20% tykkere i diameter gir et avvik på 50%. Gjennomsnitts penis har et volum på 15cm*2cm*2cm*3,14 = 188,4cm3. Har penis et volum som avviker fra dette med mer enn 50% er det grunnlag for å kalle den for STOR, eller liten. Avvik som kun har en retning, f.eks. 22,5cm lang med normal diameter kan være problematisk. Avvik motsatt vei 7,5cm lang det samme. Avvik diameter > 4,8cm tjukk, eller < 3,2cm ? OK, nok tall. Def. = eller > 22,5cm* = eller > 4,8cm er < ca 1% av mannlig befolkning. Kalles en makro penis. Def. = eller < 7,5cm* = < 3,2cm er < ca 1% av mannlig befolkning. Kalles en mikro penis. Resten befinner seg i mellom, eller passer fysisk med dem, kvinnelige eller mannlige partnere. ← Du... tall og sånt? Øøøh... Jeg skjønner ikke halvparten av det som står der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå