Gå til innhold

"nøkkel finner"


Gjest uri

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg poster i riktig forum nå, men jeg prøver her :)

Saken er sånn, at mannen min så og si hver eneste dag legger fra seg nøklene sine en lur plass, og sliter ALLTID med å finne dem igjen.. Jeg begynner å bli rimelig lei av å lete etter nøkler..

Kom på det at da jeg var liten, hadde jeg en sånn liten dings som var festet til knippet, og da jeg plystra på den, ga den ifra seg lyd..

En sånn ting måtte jo passt fint for mannen min, har googlet litt, men finner ikke noe..

Så i min frustrasjon fant jeg ut at jeg kunne spørre her :)

Noen som vet om en butikk eller nettsted som selger en slik dings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 år senere...
Gjest Gjest_wenche_*
Vet ikke om jeg poster i riktig forum nå, men jeg prøver her :)

Saken er sånn, at mannen min så og si hver eneste dag legger fra seg nøklene sine en lur plass, og sliter ALLTID med å finne dem igjen.. Jeg begynner å bli rimelig lei av å lete etter nøkler..

Kom på det at da jeg var liten, hadde jeg en sånn liten dings som var festet til knippet, og da jeg plystra på den, ga den ifra seg lyd..

En sånn ting måtte jo passt fint for mannen min, har googlet litt, men finner ikke noe..

Så i min frustrasjon fant jeg ut at jeg kunne spørre her :)

Noen som vet om en butikk eller nettsted som selger en slik dings?

hei på deg du finner de på nyttig.no :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt å ha når du trenger dem, men kjæresten min knuste min fordi den også pep når døra smalt igjen, noen ropte inn eller andre brå lyder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde en sånn, men holdt på å bli gal, fordi den reagerte ikke bare på plystring. Lyder på tven, dører, ting som blir satt fra seg på bord og benker, og alle andre lyder fikk den j**** alarmen til å gå av. Men du holder god oversikt over hvor nøklene er hen da. Til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...