Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen greie steder på nett som har godt utvalg av stempel?

Jeg er på jakt etter umonterte. Mye billigere tar ikke så stor plass som de som er montert på store treklosser.

Har nettopp vært på kurs og fått helt dilla på kortlaging. Har kjøpt endel på KreativHobby, og er sånn noenlunde fornøyd. Endel fine stempler, men de umonterte stemplene jeg fikk derfra viste seg å bare bestå av gummi-delen, og ikke den andre delen som gjør at de klistrer seg til akrylklossen. (litt klumsete forklart dette her - sorry - men dere som har sett disse stemplene skjønner forhåpentligvis hva jeg snakker om). De fungerer jo, men er ikke like greie som de ordentlige.

Så altså, noen som vet om noen andre greie nettsider? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut den siden :)

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Dei fleste umonterte stempela blir berre levert med gummidel, du må sjølv kjøpe ez-mount og montere på i tillegg. :)

Skrevet
Dei fleste umonterte stempela blir berre levert med gummidel, du må sjølv kjøpe ez-mount og montere på i tillegg. :)

Oki. Det var jeg ikke klar over. De stemplene som selges på Hobby Kjelleren og andre fhobbyforretninger jeg har vært innom har hatt ez-mount og likevel blitt kalt umontert, så derfor trodde jeg at det var det som var vanlig. At umontert mente at stempelet ikke var montert på en kloss eller noe slikt. Men flott, da har jeg lært det, og er ikke fullt så misfornøyd med kjøpet mitt lengre. :)

Takk for de andre tipsene også. Skal sjekke ut qxl og den andre siden :)

Skrevet

Liker veldig godt stemplene til Kort i hodet

Ligger under stempler - eigne umonterte

www.kortihodet.no

Skrevet
Er det noen som vet om noen greie steder på nett som har godt utvalg av stempel?

Jeg er på jakt etter umonterte. Mye billigere tar ikke så stor plass som de som er montert på store treklosser.

Har nettopp vært på kurs og fått helt dilla på kortlaging. Har kjøpt endel på KreativHobby, og er sånn noenlunde fornøyd. Endel fine stempler, men de umonterte stemplene jeg fikk derfra viste seg å bare bestå av gummi-delen, og ikke den andre delen som gjør at de klistrer seg til akrylklossen. (litt klumsete forklart dette her - sorry - men dere som har sett disse stemplene skjønner forhåpentligvis hva jeg snakker om). De fungerer jo, men er ikke like greie som de ordentlige.

Så altså, noen som vet om noen andre greie nettsider?  :)

Når de er umonterte, så kommer de som regel uten EzMount (denne klistredelen som du snakker om). Da må du kjøpe EzMount utenom, og montere de selv. Det er helt vanlig på umonterte stempler.

Jeg har sett veldig mange fine umonterte stempler på Ebay :) Anbefales!

• 1 år senere...
Gjest maritsverden
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler. Kontakt Hilde for å få opprettet firmabruker.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...